-sparks- Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Ja, og det må være versjonen med David Attenborough så klart(BBC) Endret 22. april 2011 av -sparks- Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Det er enkelt og greit en dokumentar om vår klode? Da tar det vel seg svært godt ut på en Full-HD TV vil jeg anta. http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/BLU-RAY/Planeten_Vr_Blu-ray/?id=802423 Endret 22. april 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Wow, så første episode nå. Wow. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Relevant til det siste her: Life og Human Planet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Nettopp sett Talking Funny-spesialen med komikerne Louis CK(Louie), Jerry Seinfeld, Ricky Gervais og Chris Rock for tredje gang. Det var en veldig smart samtale om komikk generelt. Mye av det de sa ga veldig mye mening, og jeg følte jeg ble litt klokere på komikk, samtidig som det var veldig morsomt. Likte hvordan de fire passa sammen, tiltross for å være alle litt forskjellige. Å nå snakker Gervais om at det blir flere Talking Funny-spesialer i fremtiden. For all del, ville selv betalt for å se disse 4 snakke sammen på denne måten en gang til. Garantert den beste spesialen til HBO i år så langt. HBO har også noe annet pågang med Gervais også. Sammen med blant annet Stephen Merchant så har han vært med å lage serien Life`s Too Short, som allerede har blitt solgt til HBO. Johnny Depp skal være med som gjesteskuespiller, det tiltross for at Gervais nærmest talt latterligjorde han på Golden Globe. Louie med Louis CK er tilbake 23. Juni. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Vet du om Blue Mountain State er blitt fornyet, Maury? Har ikke funnet no troverdig info med google Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Han som spiller Thad hadde skrevet på twitter at det ble en sesong 3 hvertfall. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Uh, morsomt! Har hørt at han selv ikke kommer til å være med, da. Er det noe i det? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Husker jeg riktig så la serien opp til at han skulle slutte på BMS for å bli profesjonell, men mener han sa i twittermeldingen at han var klar for en sesong til eller noe. Er nok fremdeles ganske usikkert før vi får en offentlig uttalelse. http://filmthrasher.blogspot.com/2011/03/news-bundle-blue-mountain-state-renewed.html Til ettertanke er det nok ikke den mest pålitelige kilden men. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Herlig! Digger Thad, han er så herlig, spesielt skrikene hans. Herregud Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Ganske sikker på at Tad blir med videre. Er også et par nye tillegg i sesong 3 med skuespillere på fastid og. Tror det er snakk om 2 nye, alle sesongene til serien ser ut til å bringe inn ekstra med folk hver ny sesong. Ettersom tv-serien vokser i seertall og profit for kanalen. Endret 27. april 2011 av Maury Lenke til kommentar
Continum Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kjører i gang første episode av Game of Thrones nå, gleder meg som en lite unge Forventingene er store! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jøss! Fant nettopp ut av alle episodene av An Idiot Abroad med Karl Pilkington, Ricky Gervais Stephen Merchant lå ute på NRKs Nett-TV. Handler om idioten stort sett om Karl Pilkington som reiser jorden rundt og driter seg ut gang på gang. Veldig morsomt og anbefales på det sterkeste! http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/719240/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Genial serie, indeed. Har hørt en del på podcasten (The Ricky Gervais Show) til gutta etter å ha fullført An Idiot Abroad; og det anbefales på det sterkeste det også. Supert. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Noen som vet hvilken serie jeg tenker på? Handler om en fyr som reiser rundt om i England i en sesong, Usa i en annen. på 5 dollar/pund dagen.Får lov til få bruke hjelpemidler 3 ganger i løpet av turen mener jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg har vært flere av stedene som Karl var, og jeg deler synspunktene hans på et par steder som f.eks India og Egypt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Genial serie, indeed. Har hørt en del på podcasten (The Ricky Gervais Show) til gutta etter å ha fullført An Idiot Abroad; og det anbefales på det sterkeste det også. Supert. Da er det originale radioprogrammet på Xfm absolutt noe du bør på med deg. Jeg synes det er bedre enn podcasten, som i stor grad bare består av resirkulert materiale fra de dager. Så der har du mellom tre og fire døgn med morsomheter mer å se fram til. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg har fått tak i det også. Da tar jeg det først! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=iv4OO4at2cg&featurehttp://www.youtube.com/watch?v=iv4OO4at2cg&feature 2 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Genial serie, indeed. Har hørt en del på podcasten (The Ricky Gervais Show) til gutta etter å ha fullført An Idiot Abroad; og det anbefales på det sterkeste det også. Supert. Da er det originale radioprogrammet på Xfm absolutt noe du bør på med deg. Jeg synes det er bedre enn podcasten, som i stor grad bare består av resirkulert materiale fra de dager. Så der har du mellom tre og fire døgn med morsomheter mer å se fram til. Jeg er litt uenig med deg. For all del; det finnes mye gull fra Xfm-eraen. Likevel så anbefaler jeg heller podcastene til folk. Så kan de heller grave i Xfm-arkivene når de er ferdig med alle podcastsesongene og bare må ha enda mer av Karl, Ricky og Stephen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå