Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jeg akkurat ferdig med sesong en av Dexter, og jeg kan ikke si annet enn fy satan for en herlig serie!

En god miks av Se7en og Taxi Driver plassert i solfylte Miami, strukket over ti timer med ren nytelse!

 

Er sesong 2 like god?

 

Ja, sesong 2 er minst like god. Du har mykje å glede deg til :)

Lenke til kommentar
Nå er jeg akkurat ferdig med sesong en av Dexter, og jeg kan ikke si annet enn fy satan for en herlig serie!

En god miks av Se7en og Taxi Driver plassert i solfylte Miami, strukket over ti timer med ren nytelse!

Er sesong 2 like god?

Kan ikke si jeg helt ser referansen til Taxi Driver. Dexter og Travis er vidt forskjellige som personer. Likhetstrekket er vel at de begge tar et oppgjør med kriminelle.

 

Jeg syntes ikke sesong to nådde opp til den første, men den har absolutt sine høydepunkter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da hadde jeg sett alt av The IT crowd (uk) :) Morsom serie det, er til å anbefale. Hørte rykter om at det skulle komme en amerikansk versjon av serien og? Slik som the office? finnes jo the office UK og the office US.

 

Men vi har da The big bang theory , den er vell ikke så veeeeldig langt unna, er hvertfall noe av det samme plotet.

Lenke til kommentar
Nå er jeg akkurat ferdig med sesong en av Dexter, og jeg kan ikke si annet enn fy satan for en herlig serie!

En god miks av Se7en og Taxi Driver plassert i solfylte Miami, strukket over ti timer med ren nytelse!

Er sesong 2 like god?

Kan ikke si jeg helt ser referansen til Taxi Driver. Dexter og Travis er vidt forskjellige som personer. Likhetstrekket er vel at de begge tar et oppgjør med kriminelle.

 

Jeg syntes ikke sesong to nådde opp til den første, men den har absolutt sine høydepunkter.

Var for det meste det med at Travis også skal "rydde opp". Men litt stilen med voice-over også.

 

Må si at de høye forventningene jeg hadde til sesong 2 ikke ble nådd helt.

Lenke til kommentar
Sitter å ser på "Hos Martin" nå. Ikke fordi jeg vil se på det, men fordi jeg faktisk blir litt fascinert over hvor elendig den serien er. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig at folk følger med på det dritet.

Kjenner til. Skrudde på Mot i Brøstet på et vors her.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk sitter å ser på det der. Finnes jo ikke artig.

 

Har akkurat sett ferdig Oz. Blir like skuffet over slutten hver gang jeg ser serien.

Men anbefales på det varmeste ellers. Er som sagt ufattelig mye kjente skuespillere som har vært innom Oz at det er skummelt, lista er ufattelig lang ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg blir bare mer og mer sikker på at jeg må kjøpe meg dexter. Jeg har ikke hørt annet en godord om den serien.

 

Vel da får du en nå. Hovedpersonen er (flatterende sagt) en middels skuespiller.

Jeg pinte meg igjennom 5 episoder før jeg ga opp.

Den traff absolutt ikke meg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Jeg blir bare mer og mer sikker på at jeg må kjøpe meg dexter. Jeg har ikke hørt annet en godord om den serien.

 

Jeg likte serien svært godt i alle fall. En av de bedre :) Ikke for svake sjeler!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...