Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, da har jeg ikke annet valg en å laste ned Dexter å benke meg framfor tv'n :thumbs:

Ja, gud forby om noen skulle tjene penger på å lage den.

True dat.

Jeg laster som regel ned serier, men de jeg liker kjøper jeg på DVD eller Blu-Ray.

Både Breaking bad og Dexter må sees spør du meg !

Breaking bad Spoiler:

Slutten på Breaking bad var jo crazy :) Skal bli deiligt med sesong 4, men det er ein stund til enda.

Jeg oppdaget forresten Breaking Bad for en drøy uke siden :)

Svar på spoiler

Ja, fytti! Satt med hjertet i halsen gjennom hele sesongavslutningen! Kan nesten ikke vente til neste episode!

Lenke til kommentar

Ok, da har jeg ikke annet valg en å laste ned Dexter å benke meg framfor tv'n :thumbs:

Ja, gud forby om noen skulle tjene penger på å lage den.

True dat.

Jeg laster som regel ned serier, men de jeg liker kjøper jeg på DVD eller Blu-Ray.

Både Breaking bad og Dexter må sees spør du meg !

Breaking bad Spoiler:

Slutten på Breaking bad var jo crazy :) Skal bli deiligt med sesong 4, men det er ein stund til enda.

Jeg oppdaget forresten Breaking Bad for en drøy uke siden :)

Svar på spoiler

Ja, fytti! Satt med hjertet i halsen gjennom hele sesongavslutningen! Kan nesten ikke vente til neste episode!

Gjør faktisk det samme, har tenkt å gå til innkjøp av Prison Break, Lost, Heroes, Sons of Anarchy og Entourage ivertfall så langt :) Det er serier som jeg vil ha som dvd samling :w00t:

Angående Breaking Bad så begynte jeg faktisk å se 1 sesongen, så 4-5 episoder elns. Men ble liksom ikke helt "fanget". Men det kommer seg da tydligvis?

Lenke til kommentar

Noen som har sett den amerikanske versjonen av Being Human? Hva synes dere om den (uten å henge dere opp i at det er en rip-off av britenes versjon)? :)

Jeg synes det er bra. De første episodene er litt meh, men nå da serien står på egne bein synes jeg det er skikkelig artig å følge med på. Han vampyrfyren driver ikke historien noe nevneverdig før de siste episodene av sesongen, men de andre karakterene, spesielt spøkelset driver serien bra/greit. Er ikke en 10/10 serie, men langt ifra dårlig.

Lenke til kommentar

Noen som har sett den amerikanske versjonen av Being Human? Hva synes dere om den (uten å henge dere opp i at det er en rip-off av britenes versjon)? :)

Jeg synes det er bra. De første episodene er litt meh, men nå da serien står på egne bein synes jeg det er skikkelig artig å følge med på. Han vampyrfyren driver ikke historien noe nevneverdig før de siste episodene av sesongen, men de andre karakterene, spesielt spøkelset driver serien bra/greit. Er ikke en 10/10 serie, men langt ifra dårlig.

Synes det er ganske bra selv. Skjønner at folk ikke liker det fordi det er rip-off, men iogmed at jeg ikke har sett den britiske, så er ikke dette noe jeg henger meg opp i.

De første episodene var litt trøttsomme, men de 4-5 siste episodene har tatt seg veldig opp. Liker det bedre enn vampire diaries (kliché!!), mens True Blood er bedre enn Being Human igjen.

Forresten; True Blood sesong 4 kommer i slutten av juni, eller? :)

Lenke til kommentar

Synes det er ganske bra selv. Skjønner at folk ikke liker det fordi det er rip-off, men iogmed at jeg ikke har sett den britiske, så er ikke dette noe jeg henger meg opp i.

De første episodene var litt trøttsomme, men de 4-5 siste episodene har tatt seg veldig opp. Liker det bedre enn vampire diaries (kliché!!), mens True Blood er bedre enn Being Human igjen.

Forresten; True Blood sesong 4 kommer i slutten av juni, eller? :)

Jepp,

Season 4, Episode 1: She's Not There

Original Air Date—26 June 2011

DET gleder jeg meg til :thumbs:

Lenke til kommentar

http://www.deadline.com/2011/04/playtone-options-neil-gaimans-american-gods-in-series-talks-with-hbo/

As HBO prepares to unveil its epic-sized series adaptation of George RR Martin's Game of Thrones this Sunday, the payweb has begun talks to acquire the Neil Gaiman novel American Gods to be developed into another fantasy series. The project was brought to HBO by Playtone partners Tom Hanks and Gary Goetzman, and it was brought to them by Robert Richardson. The plan is for Richardson and Gaiman to write the pilot together.

Richardson is the renowned cinematographer who just completed Hugo Cabret and whose recent credits include Shutter Island, Inglourious Basterds and Kill Bill. He is a regular collaborator with directors that include Martin Scorsese, Quentin Tarantino and Oliver Stone and has won Oscars for The Aviator and JFK. It is his first significant scripting effort. He'll do it in collaboration with Gaiman, a fanboy god for works like The Sandman, whose script work includes Beowulf.

Har ikke lest American Gods selv, men Neil Gaimans Sandman er jo fantastisk bra og + HBO kan jo dette bli knallis! Ingenting er sikkert naturligvis, men jeg krysser fingrene mine for at det blir noe av dette :)

Endret av ☭ FTW ☭
Lenke til kommentar
Haha, elsker latteren til Gervais.

Latteren er smittsom, men iblant kan det bli for mye av det gode. Uansett, det er vanskelig å holde maska når den er på det mest intense.

Er for tiden beskjeftiget med An Idiot Abroad, og må si at Karl er en av de rareste skruene jeg har sett innen TV-serier. Gervais og co benekter at Karl er en karakter som er oppfunnet for humorens og raritetens skyld. Fantastisk. Han er blitt min nye helt tror jeg. Jepp, jeg har også fått hørt og sett på The Gervais Show. :)

Lenke til kommentar

Hva synes folket om The Event? I starten var det spennende, men jeg stilte meg skeptisk siden det spilte mye på mysterier, som er vanskelige å holde gående. Føler dog enda at det holder seg, selv om det prøver litt for hardt å være spennende og det er litt opplagt hva som vil skje av og til. Alt i alt enkel og spennende underholdning. Noen som vet hvor mange sesonger det er planlagt? Tviler veldig sterkt på at denne serien greier å holde seg spennende lenge.

Lenke til kommentar

Hva synes folket om The Event? I starten var det spennende, men jeg stilte meg skeptisk siden det spilte mye på mysterier, som er vanskelige å holde gående. Føler dog enda at det holder seg, selv om det prøver litt for hardt å være spennende og det er litt opplagt hva som vil skje av og til. Alt i alt enkel og spennende underholdning. Noen som vet hvor mange sesonger det er planlagt? Tviler veldig sterkt på at denne serien greier å holde seg spennende lenge.

angående sesong 2, så er serien i praksis kansellert, ligger på fattige 1.2 i rating, og det er elendig

Lenke til kommentar

Håper for all del at både Powers og Chew blir plukka opp til serie. Er vel to tegneserier jeg har fått litt sansen på, og siden det er kvalitetskanaler, hvertfall litt som har de så tror jeg det blir bra.

Får håpe på at Ken Leung får rollen som Chew, og ikke John Cho. Taklet ikke John Cho i Flashforward(stort sett takla jeg ikke de fleste hel).

Denis O`Hare hadde blitt plukka opp til en FX-pilot, men hva er egentlig handlingen i den? Hvorfor i helvete skal Glee-folket lage en horror-serie?

Lenke til kommentar

Da har jeg kommet i gang og sett noen episoder av In Treatment. Liker det veldig godt, litt irriterende med at det tar lang tid før man kommer til neste time for de virkelig spennende pasientene, men det blir jo bare mer morsomt når man kommer til dem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...