Continum Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ahh akkurat, det forklarer jo en del. Men verdt å sjekke ut altså? Jeg som hadde håpa på en skikkelig spenningsserie!! Noen som har et forslag der forresten? Av den typen der du sitter på slutten av episoden med den "cant wait" feelingen til neste episode kommer ut. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Noen som har sett den amerikanske versjonen av Being Human? Hva synes dere om den (uten å henge dere opp i at det er en rip-off av britenes versjon)? Lenke til kommentar
empetre Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Noen som har sett den amerikanske versjonen av Being Human? Hva synes dere om den (uten å henge dere opp i at det er en rip-off av britenes versjon)? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg synes den er helt grei. Den passer fint som tidsfordriv, men er ikke en serie jeg absolutt må få med meg hver uke. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Ahh akkurat, det forklarer jo en del. Men verdt å sjekke ut altså? Jeg som hadde håpa på en skikkelig spenningsserie!! Noen som har et forslag der forresten? Av den typen der du sitter på slutten av episoden med den "cant wait" feelingen til neste episode kommer ut. Du har vell sett 24? Viss ikkje so har du ein sikker der. Er vell ingen andre serier som gir deg bedre "cant wait" feeling enn 24 Endret 14. april 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Synes den er forjævelig kjedelig. Sånn seriøst, jeg likte de to første sesongene av den britiske litt. Men den amerikanske er så tona ned, og den er rett og slett gangske kjedelig iløpet av de første 4 episodene. Jeg ville liksom brukt tida mi på The Vampire Diares, eller noe enda værre som Supernatural isteden. Just sayin.. http://www.youtube.com/watch?v=Y3Ar57R8OvQ Annen trailer til Talking Funny-spesialen på HBO med Louis C.K., Jerry Seinfeld, Chris Rock og Ricky Gervais. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ahh akkurat, det forklarer jo en del. Men verdt å sjekke ut altså? Jeg som hadde håpa på en skikkelig spenningsserie!! Noen som har et forslag der forresten? Av den typen der du sitter på slutten av episoden med den "cant wait" feelingen til neste episode kommer ut. Du har vell sett 24? Viss ikkje so har du ein sikker der. Er vell ingen andre serier som gir deg bedre "cant wait" feeling enn 24 Jepp har sett 24 Men det er akkurat den feelingen jeg er ute etter Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Haha, elsker latteren til Gervais. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Ahh akkurat, det forklarer jo en del. Men verdt å sjekke ut altså? Jeg som hadde håpa på en skikkelig spenningsserie!! Noen som har et forslag der forresten? Av den typen der du sitter på slutten av episoden med den "cant wait" feelingen til neste episode kommer ut. Du har vell sett 24? Viss ikkje so har du ein sikker der. Er vell ingen andre serier som gir deg bedre "cant wait" feeling enn 24 Jepp har sett 24 Men det er akkurat den feelingen jeg er ute etter Du kan se første sesong av prison break, den var ganske grei. Men blir mye tull etter det... Endret 14. april 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Continum Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ahh akkurat, det forklarer jo en del. Men verdt å sjekke ut altså? Jeg som hadde håpa på en skikkelig spenningsserie!! Noen som har et forslag der forresten? Av den typen der du sitter på slutten av episoden med den "cant wait" feelingen til neste episode kommer ut. Du har vell sett 24? Viss ikkje so har du ein sikker der. Er vell ingen andre serier som gir deg bedre "cant wait" feeling enn 24 Jepp har sett 24 Men det er akkurat den feelingen jeg er ute etter Du kan se første sesong av prison break, den var ganske grei. Men blir mye tull etter det... It's all done my friend Har sett alt av: Prison Break Lost Heroes Sons of Anarchy The Walking Dead V Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hva med Breaking Bad? Eventuelt Dexter. Det er ikke fullt så nervepinnende i sesong 1, som sesong 2, for da tar det virkelig av. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Har vurdert å se Dexter, men har aldri kommet til det. Men den har den spenningsfeelingen altså? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Har vurdert å se Dexter, men har aldri kommet til det. Men den har den spenningsfeelingen altså? Oh yes Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ja, så absolutt. Jeg vil ikke spoile noe for deg, men som jeg sa. Det er generelt spennende fra første episode, men fra mot sesongavslutningen fikk jeg den 24-feelingen der jeg reiser meg opp og bare måper og tenker at jeg må bare se neste episode nå med en gang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Tror jeg så sesong 2 av Dexter på litt over en helg. Var så gira. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ja, men Breaking Bad har det også. Og er i tillegg en bedre serie, men så igjen. Dexter er mer "åpenlig" serie. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ok, da har jeg ikke annet valg en å laste ned Dexter å benke meg framfor tv'n Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ok, da har jeg ikke annet valg en å laste ned Dexter å benke meg framfor tv'n Ja, gud forby om noen skulle tjene penger på å lage den. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg sitter som oftest med hjertet i halsen hver gang dexter nærmer seg sesongavslutning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå