Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh akkurat, det forklarer jo en del. Men verdt å sjekke ut altså? Jeg som hadde håpa på en skikkelig spenningsserie!!

Noen som har et forslag der forresten? Av den typen der du sitter på slutten av episoden med den "cant wait" feelingen til neste episode kommer ut.

 

Du har vell sett 24? :)

 

Viss ikkje so har du ein sikker der. Er vell ingen andre serier som gir deg bedre "cant wait" feeling enn 24

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Synes den er forjævelig kjedelig. Sånn seriøst, jeg likte de to første sesongene av den britiske litt. Men den amerikanske er så tona ned, og den er rett og slett gangske kjedelig iløpet av de første 4 episodene.

 

Jeg ville liksom brukt tida mi på The Vampire Diares, eller noe enda værre som Supernatural isteden. Just sayin..

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Y3Ar57R8OvQ

Annen trailer til Talking Funny-spesialen på HBO med Louis C.K., Jerry Seinfeld, Chris Rock og Ricky Gervais.

Lenke til kommentar

Ahh akkurat, det forklarer jo en del. Men verdt å sjekke ut altså? Jeg som hadde håpa på en skikkelig spenningsserie!!

Noen som har et forslag der forresten? Av den typen der du sitter på slutten av episoden med den "cant wait" feelingen til neste episode kommer ut.

 

Du har vell sett 24? :)

 

Viss ikkje so har du ein sikker der. Er vell ingen andre serier som gir deg bedre "cant wait" feeling enn 24

 

Jepp har sett 24 :)

Men det er akkurat den feelingen jeg er ute etter :w00t:

Lenke til kommentar

Ahh akkurat, det forklarer jo en del. Men verdt å sjekke ut altså? Jeg som hadde håpa på en skikkelig spenningsserie!!

Noen som har et forslag der forresten? Av den typen der du sitter på slutten av episoden med den "cant wait" feelingen til neste episode kommer ut.

 

Du har vell sett 24? :)

 

Viss ikkje so har du ein sikker der. Er vell ingen andre serier som gir deg bedre "cant wait" feeling enn 24

 

Jepp har sett 24 :)

Men det er akkurat den feelingen jeg er ute etter :w00t:

 

Du kan se første sesong av prison break, den var ganske grei. Men blir mye tull etter det...

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Ahh akkurat, det forklarer jo en del. Men verdt å sjekke ut altså? Jeg som hadde håpa på en skikkelig spenningsserie!!

Noen som har et forslag der forresten? Av den typen der du sitter på slutten av episoden med den "cant wait" feelingen til neste episode kommer ut.

 

Du har vell sett 24? :)

 

Viss ikkje so har du ein sikker der. Er vell ingen andre serier som gir deg bedre "cant wait" feeling enn 24

 

Jepp har sett 24 :)

Men det er akkurat den feelingen jeg er ute etter :w00t:

 

Du kan se første sesong av prison break, den var ganske grei. Men blir mye tull etter det...

 

It's all done my friend :)

 

Har sett alt av:

 

Prison Break

Lost

Heroes

Sons of Anarchy

The Walking Dead

V

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...