Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Hvis noen hadde fortalt Adam Copeland i 1990 at han skulle bli kjent som Edge og wrestle legender som HBK eller Taker saa hadde han trodd det var en latterlig fleip....naa legger han opp , kanskje like greit saa slipper han aa bli skadet.

 

Mark Henry og HHH foelger snart etter......

 

Razor Ramon har nok ikke lenge igjen aa leve....han hadde nettopp en kamp i MA og var saa ruset at han ikke klarte aa gaa til ringen en gang.

Lenke til kommentar

Jupp, Damian Lewis gjorde en dritbra rolle i Life, samme med BoB hvor han var en de mange favorittskuespillerne for min del i mini-serien. Burde nevnes at Lewis har en liten reunion med Michael Cudlitz(Bull).

 

Savner den serien, hvor også Adam Arkin ikke spilte en nazist, og Christina Hendricks ikke var Joan Holloway enda.

 

En av sjefsprodusentene til 24, Howard Gordon var vel showrunner i sesong 1, også ifra 2006 til slutten av serien.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=uXvqZB2O028

 

Ny titt på sesong 8 av Curb Your Enthusiasm som har gjesteskuespillere som Ricky Gervais og Michael J. Fox.

 

Kanskje denne sesongen kan overgå den geniale sesong 7? Ja, den med Seinfeld-casten. :p

 

Får håpe location i New York gjør at Ted Danson også får gjestespilt igjen. Simpelt elsker den fyren.

Endret av Maury
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så faktisk en svær Game of Thrones-billboard nylig. Ser ut som at Canal + satser hardt på serien, selv om ingen vet hvor bra den blir. De sender det allrede i mai, muligens omtrent samtidig som premieren i USA. (Maury?:p)

 

Nå må jeg bare få somlet meg til å lese boka ...

Det blir sendt omtrent 2 uker etter USA her i Norge.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett Pure Pwnage, Misfits, Community, Blue Mountain State og starta på Justified.

 

Pure Pwnage var noe for seg selv, men på en god måte. Sjeldent jeg har ledd så mye av gamerhumor!

 

Misfits var helt utrolig bra! Hadde ikke store forventinger, så denne serien ga meg bakoversveis.

 

BMS, veldig morsom serie. Humoren er veldig lik American Pie. En av de bedre komiseriene jeg har sett.

 

Community var som BMS en av de bedre komiseriene jeg har sett. Gotta love Abed!

 

Justified virker veldig spennende. Likte at Page Kennedy (Radon Randell fra BMS) kom inn i en episode.

 

Etter Justified blir det vel å starte på Sons of Anarchy.

Forresten; Noen som har sett SKINS? Er det verdt å bruke tid på de fire sesongene? :)

Lenke til kommentar

Etter Justified blir det vel å starte på Sons of Anarchy.

Forresten; Noen som har sett SKINS? Er det verdt å bruke tid på de fire sesongene? :)

Skins sesong 1 og 2 var genial, en av de beste seriene jeg har sett. Prøvde meg på 3 og likte den dårlig, men synes du absolutt kan ta deg tid til de 2 første sesongene :)

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=WOYRdJTATjw

 

Lite tegn på at Mad Men-casten begynner å tar opp småroller da Christina Hendricks gjestespiller i en så lame procedrual som Body of Proof.

 

EDIT: Når vi snakker om ferske serier.

 

Mike Tyson skal gjestespille i sesongfinalen til Breaking In. Nye Fox-serien til Christian Slater(The Forgotten) og Brett Harrison(Reaper/V)

Endret av Maury
Lenke til kommentar

jeg har sett 3 episoder, og jeg syntes det er bra. Men når det kommer til Kiefer Sutherland så skal det ikke så mye til for å gjøre meg fornøyd. Er blodfan av mannen så alt jeg får sett av han på film er gode saker for min del :p

 

Serien i seg selv syntes jeg er bra, en episoder varer jo i 7 minutter så kan ikke akuratt forvente noe 24 nivå av det akuratt. Men absoulutt verdt en titt

Lenke til kommentar

Det er en grei serie, men rett og slett altfor vanskelig for oss nordmenn å følge med på da serien bare kan skaffes ulovelig for oss, når det faktisk er en web-serie.

 

Gleder meg heller til å se Keifer Sutherland i "Touch" til høsten, selv om det riktignok er Tim Kring som har lagd den serien. Så er Sutherland en god lead-actor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...