Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

JAAA!!! :D

 

Jeg leste akkurat at The Life and Times of Tim har fått en tredje sesong av HBO. Serien var egentlig kansellert - som førte til mange tårer fra min side - men HBO har bestemt å satse likevel! Elsker denne serien, og det beste er at nyheten er gammel. Tilfeldigheter førte til at jeg ikke fikk den med meg. Det betyr at serien nok kommer i løpet av året.

 

http://www.youtube.com/watch?v=38D8hXPbxlo&feature=relmfu

 

Anbefaler alle å få sett de to første sesongene. Beste animasjonsserie siden South Park. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LOL FYI så funker det bra å si GoT eller ASOIAF om bøkene. Lurer på hva de skal gjøre om boken etter DWD (tWoW tror jeg det var?) ikke er ferdigskrevet når de kommer så langt, eller aDoS for den saks skyld.

 

Si at de kjører 1 bok i året (bok 3 trenger vel 2 sesonger). Da vil det tar 4-5 år før DWD er sendt ferdig. Høyst sannsynlig er GRRM da ferdig med tWoW og kommet langt i aDoS. Er han ikke det har han strøket med.

Ja, det har du vel for så vidt rett i. Glemte helt lengden (og kvaliteten!) på bok 3.

Lenke til kommentar

Likte seriefinalen til Lights Out. Hadde gode kvaliteter som den andre serien som ble sendt samme kvelder, Terriers. Likte at serien hadde en gjeng med skuespillere fra The Wire/Oz også.

 

Ellers har FX piloter som kan bli veldig bra, gleder meg virkelig til Powers fra kanalen med Kyle Chandler som gjorde en bra rolle i Friday Night Lights. Er dermot veldig skeptisk til en horror-pilot fra produsentene til Glee på kanalen.

 

Å ser også litt fram til Nashville piloten med John Hawkes fra Deadwood og Winters Bone(som han ble nominert til Oscar for).

Lenke til kommentar

Yes, både Homeland og House of Lies har fått ordre på en sesong på 12 episoder til 2011-2012 sesongen.

 

Endelig er både Kristin Bell og Damien Lewis(fra Life og Band of Brothers) tilbake på skjermen fast, og det på Showtime. Pluss at Don Cheadle også blir å se på tv-skjermen.

 

homelandshowtimecastpho.jpg

Homeland

HOMELAND is a psychological thriller that tells the story of Carrie Anderson (Claire Danes), a CIA officer battling her own demons, who becomes convinced that the intelligence that led to the rescue of Scott Brody (Damian Lewis) a U.S. soldier who had been missing and presumed deal for nine years, was a setup and may be connected to an Al Qaeda plot to be carried out on American soil. Mandy Patinkin will portray Saul, a veteran CIA Division Chief who is Carrie’s (Danes) boss and mentor. HOMELAND is written by Howard Gordon, Alex Gansa and Gideon Raff, and is based on Raff’s Israeli television series “Prisoners of War.” The series will be produced by FOX 21.

Homeland blir også produsert av blant annet Howard Gordon som var showrunner for 24 fra 2006 til slutten, og var med på serien fra starten.

 

kbellcast30011040712272.jpg

House of Lies

HOUSE OF LIES is a half-hour comedy created, written and executive produced by Matthew Carnahan from the hit tell-all book House of Lies: How Management Consultants Steal Your Watch and Tell You the Time by Martin Kihn. The new comedy is a scathing look at a self-loathing management consultant from a top-tier firm. Cheadle stars as Marty, a highly-successful and cutthroat consultant who is never above using any means (or anyone) necessary to get his way with and for his clients. Kristen Bell (Veronica Mars) will play Jeannie Van Der Hooven, a razor-sharp, Ivy-League graduate who works at Marty’s firm. Co-stars include noted comedian Ben Schwartz (Undercovers) and Josh Lawson (Romantically Challenged) as Marty’s corporate team members; Dawn Oliveri (Heroes) as Marty’s acerbic ex-wife; the legendary Glynn Turman (In Treatment) as his psychoanalyst father; and Donis Leonard Jr. (The Fresh Beat Band) as Marty’s young son. Jessika Borsiczky (Flash Forward) will serve as executive producer, and Emmy winner Stephen Hopkins (Californication, 24) directs and executive producer.

Lenke til kommentar

Helt enig, så må du jo legge til Damian Lewis og det at serien faktisk har fått en mer riktig kanal enn 24 fikk. Så grensene kan tøyes litt mer enn i 24, selv om kanskje ikke serien behøver det så er muligheten der.

 

Haha, glemt også helt at huleboer Mandy Patinkin fra Criminal Minds er med i serien og.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hva som er så fantastisk med Mad Men? Jeg har nå prøvd 2 ganger å se sesong 1, men det er så ufattelig kjedelig og lite relaterbart at jeg rett og slett ikke kommer lenger enn til episode 5-6.

 

Hehe, forstår godt hva du mener. Jeg og kjæresten har tvunget oss gjennom første sesong nå, og jeg forstår ikke helt hva alt maset går ut på enda. Alt er pent og flott å se på, med gode skuespillere og manus, men det skjer mer eller mindre ingenting. Ikke at det nødvendigvis må skje noe i serier hele tiden(Jeg elsket Sopranos), men til nå blir det lite som skiller episodene fra hverandre.

 

Men har tenkt å fortsette å se, i tilfelle det tar seg opp. Kan for alt jeg vet være tidenes tregeste start, og så blir det fantastisk ... ;)

Lenke til kommentar

JAAA!!! :D

 

Jeg leste akkurat at The Life and Times of Tim har fått en tredje sesong av HBO. Serien var egentlig kansellert - som førte til mange tårer fra min side - men HBO har bestemt å satse likevel! Elsker denne serien, og det beste er at nyheten er gammel. Tilfeldigheter førte til at jeg ikke fikk den med meg. Det betyr at serien nok kommer i løpet av året.

 

 

 

 

Anbefaler alle å få sett de to første sesongene. Beste animasjonsserie siden South Park. :D

 

Garantert det beste siden South Park for min del og. Alltid likt Family Guy, men serien kommer aldri opp til South Park og The Times & Life of Tim. Har også stor sans for Bobs Burgers.

 

Men tilbake til The Life and Times of Tim. Haha den er så genial, det er som Curb Your Enthusiasm i animasjon. Hvis du liker slik humor så er dette golden for deg.

 

Elsker hvordan han nesten ikke gjør en ting, og alltid ender opp som syndbukken enten han er ansvarlig eller ikke. :!:

 

Lenge siden jeg har ledd så mye av en serie med Life And Times of Tim.

Endret av Onyx
Siterer media.
Lenke til kommentar

Liker at HBO forsetter med å bruke gode skuespillere til enten små eller store roller i seriene sine som de tidligere har brukt. Eller nye som har fungerte andre steder.

 

HBO har casta to skuespillere til "double-duty" i seriene deres, begge til How To Make It In America

markzegen20110408080209.jpg

Først har Mike Zegen fra Rescue Me allerede blitt castet til sesong 2 av Boardwalk Empire som den annerkjente gangstern Bugsey Siegel. Han vil også ha en rolle i sesong 2 av How To Make It In America.

 

jamesransone20110408080.jpg

James Ransone har allerede blitt castet til sesong 2 av Treme, den gode dramaserien til The Wire-skapern, David Simon. Han var tidligere med i både The Wire og Generation Kill som Simon har lagd.

 

Han vil også være med i store deler av sesong 2 av How To Make It In America som en av Ben og Cam`s rivaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...