Filmvenn Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Har ikke sjekket, men det er vel gangske vanlig at alle piloter på AMC er lengre enn en vanlig episode. Hver episode er vel på 40+ minutter. Jeg synes var Chaos en grei serie. Er litt lei Chuck blitt, så grei liten "arvtager". Jeg er stor fan av Tim Blake Nelson så det er litt gøy å se han i en fast rolle og. Men serien tror jeg ikke overlever. Serien fikk utrolig dårlige seertall nå, men det er CBS så den får vel gå hele runden sin på første sesongen som er på rundt 10 episoder. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Da blir det The Killing og tredje episode av Mildred Pierce i morgen. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Maury, hva tror du om Enlightened og Angry Boys som kommer på HBO? Blir det noe å følge med på? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Angry Boys tviler jeg på gidder å sjekke ut en gang. Enlightened gleder jeg meg til Luke Wilson og hun som er female lead(kvinnelige hovedskuespillern) er gode valg for en slik serie. Ser egentlig mest fram til "40" av folkene bak Entourage og How To Make It In America med Ed Burns i hovedrollen av komiseriene som kan komme på HBO. Holder på med en svær pilot tråd retta til FX, Starz, HBO, Showtime og AMC. Så slike piloter som kan bli satt opp til serier samles sammen i den tråden. 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg har sett folk skrive "Det kom uventet!" om episode X i serie X, og det er ikke like gøy å vite at det kommer en vri i løpet av episoden. Jeg klarer godt å se serier og filmer jeg har sett før om igjen, og likevel få glede ut av dem, men når jeg ser noe for første gang ønsker jeg å få alle følelsene det var ment jeg skulle få. Tittelen forteller at dette er generell diskusjon om/rundt serier. Det er helt greit om man setter det i spoiler, og advarer mot innholdet, men vi har egne tråder for det. Helt enig, og her har en viss Sheldon Cooper ett godt poeng i en av episodene til TBBT Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 http://www.hbo.com/video/video.html/?autoplay=true&vid=1170886&filter=game-of-thrones&view=null 14 første minuttene av Game of Thrones mulig å se hos HBO på linken over. http://www.youtube.com/watch?v=2_s3hzeXR7o Teaser til sesong 4 av Breaking Bad, som også bekrefter at serien kommer tilbake i juli. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Game of thrones kommer til å bli epic, gleder meg masse Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Åh gud så bra. Gleder meg så sykt til GoT kommer ut! Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Æsj, har Game of Thrones allerede blitt bitt av forkortelsesmyggen? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Han liker ikke forkortelser. Så vanskelig var det ikke å forstå. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Noen som har sett The Borgias ennå? Så litt over halve episoden (er 1 time og 30 min), men syntes det virket så trått og kjedelig. Bør jeg gi det sjansen? Endret 4. april 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Sliter med å få spilt av den preview'en på jobb.... Finnes den noen andre plasser? Edit: Det ordnet seg. Ser unektelig knallbra ut! Endret 4. april 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Æsj, har Game of Thrones allerede blitt bitt av forkortelsesmyggen? Øhm, Thrones har vært bitt i flere år. Det er tross alt en ikke-så-ny bok som har gått under forkortelsen i noen tiår. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Forstår du forvirrelsen nå, Lord Britishface? Les innlegget til Thommesen her. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg vanker ikke på litteraturforumet. Det hadde vært hyggelig om infeksjonen ikke spredde seg hit også. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Forstår du forvirrelsen nå, Lord Britishface? Les innlegget til Thommesen her. Nei, for det var likevel opplagt hva han mente. Ingen grunn til å være tverr. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 LOL FYI så funker det bra å si GoT eller ASOIAF om bøkene. Lurer på hva de skal gjøre om boken etter DWD (tWoW tror jeg det var?) ikke er ferdigskrevet når de kommer så langt, eller aDoS for den saks skyld. 2 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Enlightened med Luke Wilson - noen som vet hva dette er for noe? Leste det var nevnt i tråden, og det buzzet meg litt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 LOL FYI så funker det bra å si GoT eller ASOIAF om bøkene. Lurer på hva de skal gjøre om boken etter DWD (tWoW tror jeg det var?) ikke er ferdigskrevet når de kommer så langt, eller aDoS for den saks skyld. Si at de kjører 1 bok i året (bok 3 trenger vel 2 sesonger). Da vil det tar 4-5 år før DWD er sendt ferdig. Høyst sannsynlig er GRRM da ferdig med tWoW og kommet langt i aDoS. Er han ikke det har han strøket med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå