Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Har ikke sjekket, men det er vel gangske vanlig at alle piloter på AMC er lengre enn en vanlig episode. Hver episode er vel på 40+ minutter.

 

 

Jeg synes var Chaos en grei serie. Er litt lei Chuck blitt, så grei liten "arvtager". Jeg er stor fan av Tim Blake Nelson så det er litt gøy å se han i en fast rolle og.

 

Men serien tror jeg ikke overlever. Serien fikk utrolig dårlige seertall nå, men det er CBS så den får vel gå hele runden sin på første sesongen som er på rundt 10 episoder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angry Boys tviler jeg på gidder å sjekke ut en gang.

 

Enlightened gleder jeg meg til Luke Wilson og hun som er female lead(kvinnelige hovedskuespillern) er gode valg for en slik serie.

 

Ser egentlig mest fram til "40" av folkene bak Entourage og How To Make It In America med Ed Burns i hovedrollen av komiseriene som kan komme på HBO.

 

 

Holder på med en svær pilot tråd retta til FX, Starz, HBO, Showtime og AMC. Så slike piloter som kan bli satt opp til serier samles sammen i den tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sett folk skrive "Det kom uventet!" om episode X i serie X, og det er ikke like gøy å vite at det kommer en vri i løpet av episoden. Jeg klarer godt å se serier og filmer jeg har sett før om igjen, og likevel få glede ut av dem, men når jeg ser noe for første gang ønsker jeg å få alle følelsene det var ment jeg skulle få.

 

Tittelen forteller at dette er generell diskusjon om/rundt serier. Det er helt greit om man setter det i spoiler, og advarer mot innholdet, men vi har egne tråder for det.

 

Helt enig, og her har en viss Sheldon Cooper ett godt poeng i en av episodene til TBBT

Lenke til kommentar

LOL FYI så funker det bra å si GoT eller ASOIAF om bøkene. Lurer på hva de skal gjøre om boken etter DWD (tWoW tror jeg det var?) ikke er ferdigskrevet når de kommer så langt, eller aDoS for den saks skyld.

 

Si at de kjører 1 bok i året (bok 3 trenger vel 2 sesonger). Da vil det tar 4-5 år før DWD er sendt ferdig. Høyst sannsynlig er GRRM da ferdig med tWoW og kommet langt i aDoS. Er han ikke det har han strøket med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...