InsertNumLock Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ikke mye som spoiles.. Kan jo være hva som helst i grunn.. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Synes folk generelt tar dette med spoilere altfor alvorlig; hvis man må blir overrasket for å verdsette noe har man ikke fokus på riktig sted. Endret 1. april 2011 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 For min del har det ingenting å si om The Mentalist blir spoilet eller ikke, da jeg overhode ikke ser på den lenger. Allikevel kan jeg se at det er irriterende om elementer av episoder blir avslørt, som at avslutningen er trist/glad/uventet. Jeg ser bare ikke problemet med å slenge en spoiler rundt diskusjon som omhandler en episode eller handlingen i en serie. Vi har spesifikke tråder for serier (og hvis vi ikke har det, kan de lages). Hvor du mener fokuset bør ligge, bryr meg lite. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Man MÅ ikke bli overrasket, men det hjelper veldig når man ikke vet hva som kommer til å skje. Ødelegger selvsagt enormt hvis folk sier hva som kommer til å skje, siden du bare venter på at noe skal skje hele episoden. Og enkelte ganger kan dette være veldig ødeleggende. Hvis jeg skulle fortalt deg twister i og plottet i enkelte filmer og serier så er den ødelagt. Endret 1. april 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg har sett folk skrive "Det kom uventet!" om episode X i serie X, og det er ikke like gøy å vite at det kommer en vri i løpet av episoden. Jeg klarer godt å se serier og filmer jeg har sett før om igjen, og likevel få glede ut av dem, men når jeg ser noe for første gang ønsker jeg å få alle følelsene det var ment jeg skulle få. Tittelen forteller at dette er generell diskusjon om/rundt serier. Det er helt greit om man setter det i spoiler, og advarer mot innholdet, men vi har egne tråder for det. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Sommer-rekka til HBO annonsert How To Make It In America er ikke med sommer-lineup`en til HBO. Så det blir nok ikke noe av serien før til høsten. 1 og et halvt år etter sesong 1 ble avsluttet nesten hvertfall. Curb Your Enthusiasm er endelig tilbake med sesong 8 som er på 10 episoder. Forrige sesong ble avsluttet november 2009, så dette er på tide. Det er 10 juli. Entourage er tilbake med siste sesong på 8 episoder den 24 juli. Før det blir en film rundt gjengen. True Blood er tilbake 26 juni med sesong 4. Endret 1. april 2011 av Maury Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Synes folk generelt tar dette med spoilere altfor alvorlig; hvis man må blir overrasket for å verdsette noe har man ikke fokus på riktig sted. Nå må du snart greie å innse at selv om det er slik du liker det betyr det verken at det er riktig eller at alle burde gjøre sånn som deg. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Gleder meg til en ny sesong med Curb Your Enthusiasm. Synd Mad Men ikke starter opp igjen før om ett år, men sesong fire av Breaking Bad kommer vel på (sen)sommeren? Endret 2. april 2011 av cmptrwlt Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 How To Make It In America bekrefter sin posisjon som verdens største tease... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ny episode av Camelot ute, blir spennende å sjå korleis det utvikler seg etter første episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Gleder meg til en ny sesong med Curb Your Enthusiasm. Synd Mad Men ikke starter opp igjen før om ett år, men sesong fire av Breaking Bad kommer vel på (sen)sommeren? Noe rundt juli. Kommer nok til å bli annonsert i de kommende ukene. Det blir hvertfall seinest tidlig i august. Fordi AMC må ha plassen klar for The Walking Dead til høsten(september/oktober). EDIT: Camlot er en serie som jeg bryr meg virkelig lite om. The Borgias kom ut i går, tenkte jeg skulle få sjekket ut de to første episodene i morra. Jeremy Irons og Colm Feore er ikke værst rollebesetning for en slik serie. Gjør den nok mer managble enn Tudors for min del. Endret 2. april 2011 av Maury Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Nå må du snart greie å innse at selv om det er slik du liker det betyr det verken at det er riktig eller at alle burde gjøre sånn som deg. OK! Da skal jeg slutte å ha meninger. Bra du er her og passer på. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det er bare måten du framstiller meningene dine på. Bare et tips. Du får gjøre som du vil. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=VU1v_XKgEPc Proper utgave av den forjævelige låta "Friday" fra Late Night With Jimmy Fallon. Med Stephen Colbert fra Colbert Report på vokal blant annet. 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Haha,brilliant med han fyren med QR-code midt inni Lenke til kommentar
empetre Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Noen som har sett Pure Pwnage? Hva synes dere? Er iallefall noe av det morsomste jeg har sett på en god stund! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Muray: Var Chaos bra eller? Vurderte å kanskje følge med på det. Traileren så vertfall lovende ut. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg så første episode og likte det, så kommer nok til å følge med videre. Tror det har potensiale til å bli en bra serie! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Nice. Våger meg utpå jeg også da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Slik jeg forstår det har The Killing en totimers premiere på AMC i natt? Maury eller noen andre luringer får rette på meg om jeg sprer usannheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå