Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del har det ingenting å si om The Mentalist blir spoilet eller ikke, da jeg overhode ikke ser på den lenger. Allikevel kan jeg se at det er irriterende om elementer av episoder blir avslørt, som at avslutningen er trist/glad/uventet. Jeg ser bare ikke problemet med å slenge en spoiler rundt diskusjon som omhandler en episode eller handlingen i en serie. Vi har spesifikke tråder for serier (og hvis vi ikke har det, kan de lages). Hvor du mener fokuset bør ligge, bryr meg lite.

Lenke til kommentar

Man MÅ ikke bli overrasket, men det hjelper veldig når man ikke vet hva som kommer til å skje. Ødelegger selvsagt enormt hvis folk sier hva som kommer til å skje, siden du bare venter på at noe skal skje hele episoden. Og enkelte ganger kan dette være veldig ødeleggende. Hvis jeg skulle fortalt deg twister i og plottet i enkelte filmer og serier så er den ødelagt.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Jeg har sett folk skrive "Det kom uventet!" om episode X i serie X, og det er ikke like gøy å vite at det kommer en vri i løpet av episoden. Jeg klarer godt å se serier og filmer jeg har sett før om igjen, og likevel få glede ut av dem, men når jeg ser noe for første gang ønsker jeg å få alle følelsene det var ment jeg skulle få.

 

Tittelen forteller at dette er generell diskusjon om/rundt serier. Det er helt greit om man setter det i spoiler, og advarer mot innholdet, men vi har egne tråder for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sommer-rekka til HBO annonsert

How To Make It In America er ikke med sommer-lineup`en til HBO. Så det blir nok ikke noe av serien før til høsten. 1 og et halvt år etter sesong 1 ble avsluttet nesten hvertfall.

 

Curb Your Enthusiasm er endelig tilbake med sesong 8 som er på 10 episoder. Forrige sesong ble avsluttet november 2009, så dette er på tide. Det er 10 juli.

 

Entourage er tilbake med siste sesong på 8 episoder den 24 juli. Før det blir en film rundt gjengen.

 

True Blood er tilbake 26 juni med sesong 4.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Synes folk generelt tar dette med spoilere altfor alvorlig; hvis man må blir overrasket for å verdsette noe har man ikke fokus på riktig sted.

Nå må du snart greie å innse at selv om det er slik du liker det betyr det verken at det er riktig eller at alle burde gjøre sånn som deg.

Lenke til kommentar

Gleder meg til en ny sesong med Curb Your Enthusiasm. Synd Mad Men ikke starter opp igjen før om ett år, men sesong fire av Breaking Bad kommer vel på (sen)sommeren?

 

Noe rundt juli. Kommer nok til å bli annonsert i de kommende ukene. Det blir hvertfall seinest tidlig i august. Fordi AMC må ha plassen klar for The Walking Dead til høsten(september/oktober).

 

EDIT: Camlot er en serie som jeg bryr meg virkelig lite om.

 

The Borgias kom ut i går, tenkte jeg skulle få sjekket ut de to første episodene i morra. Jeremy Irons og Colm Feore er ikke værst rollebesetning for en slik serie. Gjør den nok mer managble enn Tudors for min del.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...