Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

why e House og Chuck utsatt?

 

Ingen av seriene har blitt utsatt. Dette har vært planlagt i lengre tid, og ble offentligjort for noen uker tilbake.

 

Grunnen til at de sparer med episodene for House sin del er at de skal spare opp de resterende episodene så de kan bli sendt uten 2ukers pause fra og med midten av april fram til sånn rundt 20 mai.

 

Chuck har pause fram til 11. april, og har deretter episoder helt fram til 16 mai som er sesongfinalen.

 

Store grunnen til at de fleste serier ser ut til å "spare" episoder til slutten av april og mai er at mai er en sweeps-periode. Dette er en av store tidene i året da reklamebransjen kjøper opp reklametid, og er da kanalene også kanskje revurderer andre sendetider for en serie med tanke på seertall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Begynner på Sons of Anarchy om et par dager regner jeg med, bestilte fra interwebz i går kveld.

 

Har hørt mye bra.

 

 

Veldig bra serie det der! ble helt hekta selv :)

 

 

men sesongavslutningen var ikke no særlig.

 

 

Jeg har ikke sett sesong 2 enda. Hvordan er den?

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar

Begynner på Sons of Anarchy om et par dager regner jeg med, bestilte fra interwebz i går kveld.

 

Har hørt mye bra.

 

Jeg har ikke sett sesong 2 enda. Hvordan er den?

 

Bedre enn sesong 1. Synes serien bare ble bedre og bedre, så ser veldig frem til sesong 4.

Lenke til kommentar
Nasjonens rikskringkasting tar ikke film helt på alvor. Under oscarutdelingen var en av hoved"ekspertene" en eller annen halvfresh partyboy som lirte av seg gullkorn som "er The Fighter nominert?" og "Darren Aronsichky-et-eller-annet".

Det panelet der var ubrukelige under utdelinga. Av tilfeldige årsaker fikk jeg med meg et snes antall minutter av sendinga. Denne keege og trendye kisen i 20-åra liker vel å druse Paradise Hotel på skjermen i frykt for ikke å være konform nok. :)

Lenke til kommentar

Justified fornyet for den tredje sesongen, som kommer neste år.

 

Mad Men-update: Nå sier de at Mars 2012 blir den perioden de kommer til å sende sesong 5.

 

Sesong 4 kan kjøpes i nordisk utgave på bluray for bare 249,- på Elkjop.no. Noe som er vel verdt for denne fantastiske sesongen. Som for min del, hvertfall er den beste Mad Men-sesongen.

 

http://www.elkjop.no/product/filmer-og-musikk/serier-samlebokser/BDVDMADMEN4/mad-men-sesong-4-blu-ray

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...