Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir litt irritert over Filmbonanza når de snakker om tv-serier. De klarer virkelig å avspore virkelig hva de snakker om.

 

Husker ikke hva den første serien de dreit seg ut på het, tror det var Big Love hvor de endte med å snakke om utroskap på film(Big Love handler om en fyr utenfor en sekt som har flere koner, og den sendes på HBO).

 

Å nå snakka de om Treme, som er en fantasisk bra serie fra David Simon som tidligere har lagd The Wire og Generation Kill. Så hadde de nå en gjest som var jazzmusiker og New Orleans-kjenner. De snakka søren meg mer om byen enn selve serien. Noe som jeg fant veldig irriterende. Jeg husker ikke helt, men jeg tror de ikke engang nevnte ensemble av skuespillere som innholder mange fra The Wire, og en nylig Oscar-vinner.

 

I toppen av det hele så har de en feit fyr som anmelder filmer som jeg ikke klarer å ta seriøst, og som jeg egentlig bare spoler over. Også har du programledern som ser litt merkelig ut....

 

(HVORFOR ER DET SÅ KRED Å HA EN STABEL MED BLURAY-FILMER BAK SEG????)

 

Beklager en liten rant her, men jeg hadde litt lyst på å se om også har merket dette.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jupp, og jeg synes det er latterlig hvor mye bedre denne gruppa virka enn FBI og alle tidligere US Marshalls o.s.v. Greit nok at handlingen la opp til det, men var litt lame å se han bli tatt så fort..

 

EDIT: OMG, spoiler spailers. Føler serien blir like gøy å se på som Nokas-filmen, veit hva som skjer. De fakker alltid skurkene...

 

EDIT2:

 

Dato til alle sesongfinalene til seriene på CBS

 

SUNDAY, MAY 8

8:00-10:00 PM "The Amazing Race" (two hours)

10:00-11:00 PM "CSI: Miami"

 

THURSDAY, MAY 12

9:00-10:00 PM "CSI: Crime Scene Investigation"

 

FRIDAY, MAY 13

9:00-10:00 PM "CSI: NY"

10:00-11:00 PM "Blue Bloods"

 

MONDAY, MAY 16

8:00-8:30 PM "How I Met Your Mother"

8:30-9:00 PM "Mad Love"

9:30-10:00 PM "Mike & Molly"

10:00-11:00 PM "Hawaii Five-0"

 

TUESDAY, MAY 17

8:00-9:00 PM "NCIS"

9:00-10:00 PM "NCIS: Los Angeles"

10:00-11:00 PM "The Good Wife"

 

WEDNESDAY, MAY 18

9:00-10:00 PM "Criminal Minds"

 

THURSDAY, MAY 19

8:00-8:30 PM "The Big Bang Theory"

8:30-9:00 PM "Rules of Engagement"

9:00-11:00 PM "The Mentalist" (two hours)

 

WEDNESDAY, MAY 25

10:00-11:00 PM "Criminal Minds: Suspect Behavior"

 

 

 

M*A*S*H doktor, Alan Alda er blitt annonsert til å være med i The Big C`s neste sesong.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Blir litt irritert over Filmbonanza når de snakker om tv-serier. De klarer virkelig å avspore virkelig hva de snakker om.

 

Husker ikke hva den første serien de dreit seg ut på het, tror det var Big Love hvor de endte med å snakke om utroskap på film(Big Love handler om en fyr utenfor en sekt som har flere koner, og den sendes på HBO).

 

Å nå snakka de om Treme, som er en fantasisk bra serie fra David Simon som tidligere har lagd The Wire og Generation Kill. Så hadde de nå en gjest som var jazzmusiker og New Orleans-kjenner. De snakka søren meg mer om byen enn selve serien. Noe som jeg fant veldig irriterende. Jeg husker ikke helt, men jeg tror de ikke engang nevnte ensemble av skuespillere som innholder mange fra The Wire, og en nylig Oscar-vinner.

 

I toppen av det hele så har de en feit fyr som anmelder filmer som jeg ikke klarer å ta seriøst, og som jeg egentlig bare spoler over. Også har du programledern som ser litt merkelig ut....

 

(HVORFOR ER DET SÅ KRED Å HA EN STABEL MED BLURAY-FILMER BAK SEG????)

 

Beklager en liten rant her, men jeg hadde litt lyst på å se om også har merket dette.

 

Filmbonanza klarer jeg ikke å ta seriøst lenger desverre, jeg sjekker det kun av prinsipp (vi trenger et norsk filmprogram, hallo!), men jeg føler, på samme måte som deg, at de sporer av veldig lett og dedikerer relativt lite tid til selve filmene.

I stedet for å ha fokus på en film og så små anmeldelser, kan de heller ha generelle film-nyheter og trailere slik at man får flere inntrykk og sjansen på å få med seg en film eller to man kanskje ikke har hørt om en gang.

 

Jeg får jo flere tips via Youtube for øyeblikket enn Filmbonanza, hvilket er synd.

Lenke til kommentar

Two hour special av The Mentalist? Det blir første gang isåfall, såvidt jeg kan komme på. Gleder meg til den merker jeg, tror den kan bli voldsomt spennende.

Vi får se på det da, de har dvelt på Red John så lenge at det begynner å bli patetisk.

Ja, vet, men jeg har gitt dem ut sesong 3 til å ordne opp i dette. Så, evig optimist som jeg er, satser jeg på at this is it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...