Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Åh...har den siste mnd sett igjennom Six Feet Under.

 

Har vanligvis ikke sansen for drama-serier men damit så Six Feet Under leverer. Fantastisk serie..rett og slett.

Meget bra serie. Eneste svakheten synes jeg er hun moren i familien. Klarer ikke bry meg om henne og hun er så jævelig dum og irriterende. Fikk nesten lyst til å spole hver gang det handlet om hun.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sånn, da har jeg sett sesong 1, 2, 4 og 5 av Spooks på dvd. Mangler kun sesong 3, får den i posten snart, klarte bare ikke å vente med å se de andre sesongene.;)

 

Jeg har sett den lista med serier du har i en annen tråd. En dag må jeg finne ut hvor du bor, ta med meg lastebil og frigjøre deg for alt det der.

(en smule misunnelig? :p) Imponerende samling som du tilsynelatende bare fortsetter å øke. Good job.

Lenke til kommentar
Sånn, da har jeg sett sesong 1, 2, 4 og 5 av Spooks på dvd. Mangler kun sesong 3, får den i posten snart, klarte bare ikke å vente med å se de andre sesongene.;)

 

Jeg har sett den lista med serier du har i en annen tråd. En dag må jeg finne ut hvor du bor, ta med meg lastebil og frigjøre deg for alt det der.

(en smule misunnelig? :p) Imponerende samling som du tilsynelatende bare fortsetter å øke. Good job.

 

Hehe, takk for det. ;) Har nok brukt altfor mye penger, men føler absolutt at det er verdt det. :)

Lenke til kommentar

Jeg sitter å ser John Doe her, og det er noe jeg irriterer meg over. Hele tiden sier de at han er fargeblind, men han ser jo faktisk ikke farge i det hele tatt. Det han har svart/hvitt syn. Fargeblinde folk ka se farger som andre, de har bare vanskelig for å skille på enkelte farger.

Lenke til kommentar

Det stemmer, det. Men kan han ikke skille mellom farger og gråtoner (jeg har ikke sett serien), så er han vel vitterlig også fargeblind?

 

The most frequent forms of human color blindness result from problems with either the middle or long wavelength sensitive cone systems, and involve difficulties in discriminating reds, yellows, and greens from one another. They are collectively referred to as "red-green color blindness", though the term is an over-simplification and is somewhat misleading. Other forms of color blindness are much more rare. They include problems in discriminating blues from yellows, and the rarest forms of all, complete color blindness or monochromacy, where one cannot distinguish any color from grey, as in a black-and-white movie or photograph.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Color_blindness

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar

Må bare skryte av serien Friends, har sikkert sett alle episodene en million ganger og ler enda av serien. Friends har hjelpet meg gjennom temmelige heftige deprisjoner faktisk, smiler alltid av den serien, det eneste jeg har å trekke på den er Phoebe og av og til dumheten til Rachel(hun er jo ei jente så kunne vel ikke vente noe annet :tease: ) og hvordan de framstilte UFC i en episode(De løy veldig om reglene!) Anbefales på det sterkeste!! Guttegjengen i serien er bare herlig!

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg ikke helt forstår fascinasjonen omkring Friends, dette til tross for at jeg fulgte med på serien i mange år. Det handler vel mest om at jeg mener det finnes serier som er morsommere, samt at det for meg blitt det samme gamle hele tida. Vel, det er nå min mening. ;)

Lenke til kommentar
Har sett igjennom første sesong av 'Rescue me'.

Denis Leary leverer ikke akkurat som skuespiller men det tok seg betraktelig opp utover i sesongen.

Får se om en får tak på de resterende sesongene.

 

Jeg anbefaler også The Job om du ikke allerede har den. Du vil nok kjenne igjen mange strofer og situasjoner fra talkshowene hans.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva du mener, vet at det er mange som ikke liker serien og det er det jo selvfølgelig aldri. Likte ikke serien istarten jeg heller, men når jeg ble litt kjent med karakterene(folka) i friends så ble serien så mye bedre med engang :)
Det er ikke det at en ikke har fulgt med å sett Friends, har sett mye friends men det blir som yvonne2 sier, det blir mye det samme og humoren treffer meg ikke helt dessverre. Er artig til tider ja, men det treffer meg bare ikke helt :\

 

Noen som vet når nye episoder av Entourage begynner?
Production on Season 5 began in April 2008[2] with 12 episodes to be initially produced. However, Producer Ellin said that if HBO decides to order more at the last minute, then they are up for it.[3] Season 5 planned to satirize the writers' strike but has been scrapped as Ellin feels that most people are over the whole debacle and would prefer to deal with different material. Due to the writers' strike, Season 5 will premiere in September 2008 instead of June.[3]

 

...Ellin says he has four more seasons of scandalous behavior in reserve, implying that Entourage will probably run through season eight.

Kilde:Wikipedia

Siste quote er virkelig en gladnyhet :love:

 

Jeg anbefaler også The Job om du ikke allerede har den. Du vil nok kjenne igjen mange strofer og situasjoner fra talkshowene hans.
Oh,takker for anbefalingen, skal utforskes :)
Lenke til kommentar

Damn, jeg har blitt avhengig av TV-serier den siste uka. Det startet med Entourage som jeg fikk konsumert fire sesonger av relativt rask. Deretter prøvde jeg meg på Weeds som jeg så en sesong av, før jeg nå begynte med Dexter som lover bra.

 

Er det noen andre, la meg kalle det, gutteserier som Entourage? Finner ikke noe som engang når den serien til knærne.

Lenke til kommentar

Anbefaler de som er fan av serien Spooks å kjøpe de engelske utgavene, og ikke de norske. Med mindre man ønsker å betale dyrt for en vare helt uten ekstramateriale. For de engelske utgavene er stappet med ekstramateriale, det er sjelden jeg har kommet over en serie som tilbyr så mye til sine seere. Det er alt fra interaktive features som kan sees på ens egen datamaskin, eller så er det flust av ekstramateriale som kan sees bare man setter dvden inn i en dvd-spiller. Det er intervjuer om karakterene, med karakterene, med skuespillerne, om skuespillerne, kommentatorspor til hver episode, bildegalleri, intervjuer med produsenter, slettede scener, "dokumentarer" om hvordan de kommer fram til idéene sine og mye mye mer. Ikke ofte jeg blir imponert, men det er jeg nå. I tillegg til at det følger med serien en meget god hjemmeside (som har vunnet en pris av et eller annet slag), der man også kan delta i et interaktivt spill osv. Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...