Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Ja, hvis du teller The Walking Dead, Boardwalk Empire, Terriers, Shameless US, Lights Out fra kabel-tv kanalene. Å Hawaii Five-O, Undercovers, Nikita, The Chicago Code, The Event o.s.v. fra de store kanalen som dårlig. Såklart!

 

Shameless US har allerede fått en ny sesong, og har en sjanse for flere Emmy`s til høsten med det serien har levert.

Synes ikke Nikita fortjener å være med på listen over en av sesongens gode serier. For meg har den blitt gørr kjedelig, og eneste grunn til at jeg følger med på den, er fordi Lyndsy Fonesca er skamdigg (selv om hun er bedre i andre serier/filmer, som Kick-Ass)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skriver jeg heller ikke at jeg liker Niktia. Det er bare en av de nye seriene på de store "vanlige" tv-kanalene som er en av de seriene som har størst fokus og er en av de nye seriene som har vært "viktigst"(i form av seertall og buzz). Jeg liker ikke den smørja, og har bare sett 2 episoder selv.

 

The Event liker jeg egentlig ikke så stort, men det er litt gøy å se hvor serien går. Tiltross for den går mye nedover, blitt veldig mye spoling på den serien og sovning..

Lenke til kommentar

Du trenger ikke like Weeds og Californication for å like Shameless. Jeg ser ikke på Shameless som komiserie, men det gjør jeg med de to andre. Du kan jo sjekke traileren, for det er faktisk en ufattelig bra serie med gode skuespillere og bra plot.

 

Var noen andre som sa det høyere i tråden, men for all del, kan godt sjekke den ut når jeg ikke har noe annet og se!

 

 

Kan ikke skjønne hvorfor du ikke liker Californication.

Jeg synes Californication er en av de beste seriene som finnes.

 

Forskjellig smak?

Jeg elsker f.eks Simpsons, men vet om mange som ikke kan fordra den.

 

Mr -iL- hvor har du hørt middels kritikk av Terriers? Det er én av de mest kritikerroste seriene jeg har vært borti. Bare måten serien ble kansellert på beviser hvor sterke følelser som var involverte. Stort gjort av fx presidenten, og måten han håndterte situasjonen på. Dessuten, Tim Minear does no wrong. Med mindre chicago code ikke leverer, da har han gjort én feil. Men han leverte i Terriers.

 

Det var her på forumet, hvor husker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Noen her som har sett Undeclared? En komiserie fra 2001, som jeg i alle fall likte godt.

 

Så alle 17 episodene (kun en sesong) i går kveld/natt. Er en del kjente skuespillere i den serien faktisk. Kan liste opp de jeg kjente igjen i tilfelle noen er interessert. Er sikkert noen flere som jeg ikke kommer på akkurat nå, menmen. Dette er også skuespillere som virker å ha blitt ennå mer kjent i ettertid.

 

Jay Baruchel

Carla Gallo

Charlie Hunnam

Seth Rogen

Jason Segel

Jenna Fischer

Busy Philipps

 

Kan også nevne at Adam Sandler gjesteskuespiller som seg selv. Får også se Ben Stiller og Will Ferrell i løpet av de 17 episodene.

Lenke til kommentar

Håper at ikke så altfor mange av "mine" serier blir kansellert, selv om jeg har mine tvil på en del av de.

Av de seriene jeg ser på, så er vel The Walking Dead favoritten...hvem liker vel ikke zombier, de er jo helt awesome! :D

"Mine" serier (av de jeg kommer på nå i farta)

 

 

The Walking Dead, Stargate Universe, True Blood, Criminal Minds, NCIS, The Big Bang Theory, Star Wars: The Clone Wars, Fringe, Bones, V, The Event, Chuck, Family Guy, The Simpsons

 

 

 

Av disse, så mener jeg å ha lest av V, The Event og Fringe, muligens kommer til å bli tatt av luften, stemmer dette? Noen som har noen forslag til serier jeg kan like?

Lenke til kommentar

The Event - Trolig ja.

 

Fringe - Nei, allerede fått ordre på full sesong på 22 episoder til høsten(hele neste sesong)

 

V - Nja, seertallene gikk litt opp på slutten. Dessuten er serien det eneste ABC har innenfor noe i nærheten av spenningserier. Jeg tviler på serien blir slutta.

 

Criminal Minds - Så og si fornyet, blir ikke annonsert før i april-mai uansett.

 

The Big Bang Theory - Fornyet helt til 2013 eller 2014. Serien kommer til å forbli i en stor stund, vi kommer mest sansyneligvis til å Jim Parson(Sheldon) med grått hår. Hey, jeg er bare 21år og har fått grått hår..

 

Bones - Kommer mer ikke øksa og kommer nok til å forbli som en kreftsvulst..

 

NCIS - Nei. Serien har rundt 17-20millioner seere i gjennomsnitt for tiden, så ja kommer mer.

 

The Simpsons - Følger ikke med på akkurat slike serier, men er allerede annonsert tror jeg.

 

The Walking Dead - Gammelt, gammelt. Men allerede annonsert serien er fornyet, sesong 2 kommer til høsten med 13 episoder.

Endret av Maury
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Liker du ikke det? I dont fucking care. ;)

Dette er ikke et forum for egne meninger, kun objektive fakta. ^^

 

Liker at Fringe har fått en sesong til. Har forresten nylig fått smaken for Chuck, og har kommet midt i sesong 2. Er så deilig å finne en serie jeg liker godt, hvor jeg har mange episoder jeg ikke har sett enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke noe problemer. Jeg snakker bare sannheten, eller min sannhet. Liker du ikke det? I dont fucking care. ;)

 

EDIT: Å jeg svarte han fordi jeg hvertfall tror jeg har kunnskap nok til å kommentere om det. Beklager hvis jeg ikke har.

 

Jeg har ikke noe problem med det, men det virker som om du har et slags hatforhold til seriene du synes er dårlig, finner det bare pussig.

 

Eksempel, jeg synes Chuck er avskyelig dårlig. Men jeg blir tross alt ikke forbannet hvis det blir fornyet, det finnes tross alt større urett i verden (bortsett fra at Firefly ble kverket). ;)

 

 

PS: Jeg kritiserer ikke at du svarer når folk spør "er X serie blitt fornyet eller ikke", herregud. Jeg vet jeg er gretten, men det får da være grenser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...