Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hvis du teller The Walking Dead, Boardwalk Empire, Terriers, Shameless US, Lights Out fra kabel-tv kanalene. Å Hawaii Five-O, Undercovers, Nikita, The Chicago Code, The Event o.s.v. fra de store kanalen som dårlig. Såklart!

 

Shameless US har allerede fått en ny sesong, og har en sjanse for flere Emmy`s til høsten med det serien har levert.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ja, hvis du teller The Walking Dead, Boardwalk Empire, Terriers, Shameless US, Lights Out fra kabel-tv kanalene. Å Hawaii Five-O, Undercovers, Nikita, The Chicago Code, The Event o.s.v. fra de store kanalen som dårlig. Såklart!

 

Shameless US har allerede fått en ny sesong, og har en sjanse for flere Emmy`s til høsten med det serien har levert.

 

Walking Dead - helt ok, dog bare 6 episoder, allerede fornyet. Denne har jeg sett og liker

BoardWalk Empire - hvis den får fler sesonger, skal den sees

Terriers - middels kritikk

Shameless - neitakk hvis det ligner på Weeds & Californication, som jeg begge synes er ok/dårlige

Lights out - ikke hørt om

Hawaii Five-O - middels kritkker

Nikita - er denne ny? remake?

The Chicago Code - vet jeg ingenting om

The Event - herregud og dårlig .cancel already. (gjorde tabben og begynne på denne da den fikk så stor hype)

Lenke til kommentar

Fringe har jo tre sesonger da, og det må jo regnes for å være over gjennomsnittet nå for tiden.

Jeg digget sesong en, men gjorde feilen med å hoppe direkte fra siste episoden i S1 til første i S2. Merket at serien tapte seg litt der. Men likevel en bra serie. Nå er jeg snart klar for å begynne på sesong 3.

 

Det er trist hvis det ikke blir mer chicago code. Liker den serien. Er en av de få som både meg og kjæresten liker like godt, så får sett den hver uke.

 

Sånn er det ikke med shameless, fordi typen synes den er for tung og lite morsom. Jeg synes den er noe av det beste jeg har sett på lenge.

Lenke til kommentar

FX er en kabel-tv kanal, Brit. Riktignok eies den av Fox, men det er betalingskanal/kabel-tv akkurat som HBO, AMC og Showtime. Riktignok så er vel sesongen som startet i fjor ikke over enda, den avsluttes i Mai.

 

-iL-, du forsøker ikke å konstantere her at du har dårlig sans for kvalitetserier? The Walking Dead er riktignok noe av det beste som har blitt sendt på kabel-tv sammen med Boardwalk Empire og Shameless US de siste årene.

Lenke til kommentar

FX er en kabel-tv kanal, Brit. Riktignok eies den av Fox, men det er betalingskanal/kabel-tv akkurat som HBO, AMC og Showtime. Riktignok så er vel sesongen som startet i fjor ikke over enda, den avsluttes i Mai.

 

-iL-, du forsøker ikke å konstantere her at du har dårlig sans for kvalitetserier? The Walking Dead er riktignok noe av det beste som har blitt sendt på kabel-tv sammen med Boardwalk Empire og Shameless US de siste årene.

 

Drit nå i min sans da :p

 

Walking Dead er bra, har tom kjøpt tegneserien.

Skal se BoardWalk, men Shameless er vist ikke my cup of tea.

Lenke til kommentar

Awsome. Men ikke for alle, helst av den typen for har en sans for Weeds og Californication.

 

hmm, har likt Weeds littegrann, men ikke nok til at jeg gidder og følge med. Californication er ræva.

 

Da tror jeg at jeg står over.

 

Takker.

Kan ikke skjønne hvorfor du ikke liker Californication.

Jeg synes Californication er en av de beste seriene som finnes.

Lenke til kommentar

Mr -iL- hvor har du hørt middels kritikk av Terriers? Det er én av de mest kritikerroste seriene jeg har vært borti. Bare måten serien ble kansellert på beviser hvor sterke følelser som var involverte. Stort gjort av fx presidenten, og måten han håndterte situasjonen på. Dessuten, Tim Minear does no wrong. Med mindre chicago code ikke leverer, da har han gjort én feil. Men han leverte i Terriers.

Endret av Thommesen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...