Jotun Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Crap.... Håper de får til en dobbelepisode i etterkant. Synd at en så snodig serie ikke skal få en verdig slutt. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvor bra er egentlig Shameless? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 US Shameless er veldig veldig bra. Kjempebra skuespill og god plot. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Awsome. Men ikke for alle, helst av den typen for har en sans for Weeds og Californication. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Awsome. Men ikke for alle, helst av den typen for har en sans for Weeds og Californication. hmm, har likt Weeds littegrann, men ikke nok til at jeg gidder og følge med. Californication er ræva. Da tror jeg at jeg står over. Takker. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 No problemos, du hopper over en av årets beste tv-serier. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 No problemos, du hopper over en av årets beste tv-serier. Ser (nesten) aldri serier som er nye uansett. Venter og ser om de får flere sesonger. Dog denne sesongen har vel vært laber med tanke på nye serier? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Ja, hvis du teller The Walking Dead, Boardwalk Empire, Terriers, Shameless US, Lights Out fra kabel-tv kanalene. Å Hawaii Five-O, Undercovers, Nikita, The Chicago Code, The Event o.s.v. fra de store kanalen som dårlig. Såklart! Shameless US har allerede fått en ny sesong, og har en sjanse for flere Emmy`s til høsten med det serien har levert. Endret 23. mars 2011 av Maury Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Slag i trynet for meg som venter på Fringe S01 i posten. Entourage er forøvrig seriekos. Herlig å slappe av med serien. Konge! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Ja, hvis du teller The Walking Dead, Boardwalk Empire, Terriers, Shameless US, Lights Out fra kabel-tv kanalene. Å Hawaii Five-O, Undercovers, Nikita, The Chicago Code, The Event o.s.v. fra de store kanalen som dårlig. Såklart! Shameless US har allerede fått en ny sesong, og har en sjanse for flere Emmy`s til høsten med det serien har levert. Walking Dead - helt ok, dog bare 6 episoder, allerede fornyet. Denne har jeg sett og liker BoardWalk Empire - hvis den får fler sesonger, skal den sees Terriers - middels kritikk Shameless - neitakk hvis det ligner på Weeds & Californication, som jeg begge synes er ok/dårlige Lights out - ikke hørt om Hawaii Five-O - middels kritkker Nikita - er denne ny? remake? The Chicago Code - vet jeg ingenting om The Event - herregud og dårlig .cancel already. (gjorde tabben og begynne på denne da den fikk så stor hype) Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Fringe har jo tre sesonger da, og det må jo regnes for å være over gjennomsnittet nå for tiden. Jeg digget sesong en, men gjorde feilen med å hoppe direkte fra siste episoden i S1 til første i S2. Merket at serien tapte seg litt der. Men likevel en bra serie. Nå er jeg snart klar for å begynne på sesong 3. Det er trist hvis det ikke blir mer chicago code. Liker den serien. Er en av de få som både meg og kjæresten liker like godt, så får sett den hver uke. Sånn er det ikke med shameless, fordi typen synes den er for tung og lite morsom. Jeg synes den er noe av det beste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Nikita og The Event er komplett søppel. Utvanna klisjefylte supper med banal og unaturlig dialog. Eneste gode utenfor kabelkanalene var Terriers, som selvfølgelig trakk færre seere enn TVNorge og TV3 gjorde under ski-VM. Endret 23. mars 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
MajorOlav Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 FX er en kabel-tv kanal, Brit. Riktignok eies den av Fox, men det er betalingskanal/kabel-tv akkurat som HBO, AMC og Showtime. Riktignok så er vel sesongen som startet i fjor ikke over enda, den avsluttes i Mai. -iL-, du forsøker ikke å konstantere her at du har dårlig sans for kvalitetserier? The Walking Dead er riktignok noe av det beste som har blitt sendt på kabel-tv sammen med Boardwalk Empire og Shameless US de siste årene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Noen som vet hvilke kanal-selskaper som skal føre Fox Crime i Norge? (om det er noen foruten Riks TV og Altibox) Virker å ha en del spennende serier. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 FX er en kabel-tv kanal, Brit. Riktignok eies den av Fox, men det er betalingskanal/kabel-tv akkurat som HBO, AMC og Showtime. Riktignok så er vel sesongen som startet i fjor ikke over enda, den avsluttes i Mai. Hm, du har helt rett. Nytt lavmål for nettverkene, da. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 FX er en kabel-tv kanal, Brit. Riktignok eies den av Fox, men det er betalingskanal/kabel-tv akkurat som HBO, AMC og Showtime. Riktignok så er vel sesongen som startet i fjor ikke over enda, den avsluttes i Mai. -iL-, du forsøker ikke å konstantere her at du har dårlig sans for kvalitetserier? The Walking Dead er riktignok noe av det beste som har blitt sendt på kabel-tv sammen med Boardwalk Empire og Shameless US de siste årene. Drit nå i min sans da Walking Dead er bra, har tom kjøpt tegneserien. Skal se BoardWalk, men Shameless er vist ikke my cup of tea. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Du trenger ikke like Weeds og Californication for å like Shameless. Jeg ser ikke på Shameless som komiserie, men det gjør jeg med de to andre. Du kan jo sjekke traileren, for det er faktisk en ufattelig bra serie med gode skuespillere og bra plot. Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Awsome. Men ikke for alle, helst av den typen for har en sans for Weeds og Californication. hmm, har likt Weeds littegrann, men ikke nok til at jeg gidder og følge med. Californication er ræva. Da tror jeg at jeg står over. Takker. Kan ikke skjønne hvorfor du ikke liker Californication. Jeg synes Californication er en av de beste seriene som finnes. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Battle Of Los Angeles.. Er det en film og er serie? Ligger iallefall 2 forskjellige "Battle Of Los Angeles" på nettet. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Mr -iL- hvor har du hørt middels kritikk av Terriers? Det er én av de mest kritikerroste seriene jeg har vært borti. Bare måten serien ble kansellert på beviser hvor sterke følelser som var involverte. Stort gjort av fx presidenten, og måten han håndterte situasjonen på. Dessuten, Tim Minear does no wrong. Med mindre chicago code ikke leverer, da har han gjort én feil. Men han leverte i Terriers. Endret 23. mars 2011 av Thommesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå