Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Ny serie trengs. Driver og fullfører BoB for tiden, og må ha noe nytt å se på i månedene frem mot Breaking Bad og Dexter.

I det siste har det som sagt gått i BoB, mens det ellers for det meste har gått i komedier med lattermaskin. Trenger kvalitetsserier. Har bestilt Fringe på BD, men den kan for alt jeg vet floppe for min del.

Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Boardwalk Empire

Mad Men

The Walking Dead

Community

Modern Family

The Wire

The Sopranos

Weeds

Entourage

How To Make It In America

Oz

Terriers

Der har du nok serier for perioden fram til Dexter og Breaking Bad er tilbake. Tror jeg. Du er heldig som har disse seriene å se igjennom, hvertfall hvis du har en brøkdel hvertfall.

Lenke til kommentar

Boardwalk Empire

Mad Men

The Walking Dead

Community

Modern Family

The Wire

The Sopranos

Weeds

Entourage

How To Make It In America

Oz

Terriers

Der har du nok serier for perioden fram til Dexter og Breaking Bad er tilbake. Tror jeg. Du er heldig som har disse seriene å se igjennom, hvertfall hvis du har en brøkdel hvertfall.

Da har jeg noe å prøve meg på. Har sett mye av Community og Modern Family, men datt ut da jeg måtte vente uke etter uke på ny episode How To Make It In America var fantastisk. Gleder meg til sesong 2

Får prøve Entourage på nytt. Så et par episoder, men kom av en eller annen grunn ikke skikkelig i gang. Samme folka bak HTMIIA, så det bør være en super serie for min del.

Mad Men så jeg ti episoder av, men jeg stoppet opp. Ble muligens litt tregt for min del, men starter nok opp igjen en gang senere.

Resten er vel etter hva jeg har hørt kvalitet tvers igjennom. Er bare for meg å tvinge meg selv til å begynne på dem.

Endret av Vamos
Lenke til kommentar

Har du sett Band of Brothers, blir det neste å beskjeftige seg med The Pacific. Mer krig og elendighet. Enkelte velger å se Paradise Hotel, jeg velger å se The Pacific, fordype meg i historiens gang, lese boka og høre gjennom soundtracken. Jeg forelska meg i Sledgehammer på slutten.

Endret av Onyx
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Startet på Sopranos igjen nå. Fy flate så godt skrevet.

Holder serien seg like bra utover eller? Jeg falt av i sesong 2 forrige gang, fikk ikke tid til å se mer.

Jeg har akkurat sett ferdig sesong 4 og den er ikke på like høyt nivå som de to første, men ikke langt unna.

Fortsatt holder den veldig høy kvalitet. :)

Cryflopp: 28. mars skal visstnok være riktig dato og da sendes det 2 episoder.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Mulig liten avsporing fra tråden, men søren hvor mange kjente skuespillere fra de seriene som blir litt diskutert her på dette forumet som er med i det kommende spillet "L.A. Noire". Litt uvanlig fra de vanlig spillene er her at selve skuespillerns bevegelser, reaksjoner og sånt blir tatt ordentlig inn i spillet, litt ulikt hva vi er vandt med fra tidligere.

Det er også bekrefta at John Noble fra Fringe også skulle være med i spillet. Liten liste over de folkene jeg har lagt merke til i spillet til nå fra serier jeg følger med på. De fleste har nok kanskje ikke hørt om skuespillerne, men er en stor mulighet for at dere har sett dem.

Aaron Stanton(Mad Men)

Rich Sommer(Mad Men)

John Noble(Fringe)

Andrew Connolly(Chuck/Lost)

Patrick Fishler(Lost/Mad Men/Southland)

Michael McGrady(Southland)

Gerg Grunberg(Heroes/Alias)

Matthew Alan (Lost/Sons of Anarchy)

David H. Lawrence XVII(Heroes)

Jake McLaughlin(Crash)

Ned Vaughn(24)

David Meunier(Jericho/Justified)

En av de siste tittene på spillet:

http://www.youtube.com/watch?v=Afy1l4nbEpc

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ser ut som alle dramaseriene på Fox med dårlige seertall får blir annonsert døde snart mest sansynelig.

Fringe

The Chicago Code

Lie To Me

Human Target

Med de seertallene disse seriene har hatt den siste tiden, så ser jeg ikke noe logikk for Fox selv å beholde de, sånn seertall messig.

Veldig synd, begynt å bli glad i The Chicago Code. Samme med Fringe, som har hatt bra episoder den siste tiden.

EDIT:

En godt forklarende artikkel om situasjonen.

http://www.thetvaddict.com/2011/03/21/infographic-why-fans-of-human-target-fringe-and-lie-to-me-should-be-afraid%E2%80%A6-very-afraid/

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Nei. Sesongfinalen blir spilt inn nå, eller er blitt spilt ferdig i disse dager. Ikke mulighet for nyskriving eller nyfilming for en seriefinale der.

Sesongen til Human Target er ferdigsendt.

Lie To Me aner jeg ikke, men kan likegodt dø. Hvordan den kjedelig smørja har overlevd skjønner jeg ærlig talt ikke.

The Chicago Code har en mulighet til å overleve. Tror sesongen forsatt er produksjon, og ikke ferdig før starten av mai.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...