Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nå på nest siste episode i serien Spartacus: Blood and Sand.

Har stilt meg selv et stort spørsmål, og det er;

 

Hva er navnet hans!?

 

Virker som det er flere ganger han skal til å forklare det, men at de kutter, eller at han ikke får sjansen til å si det.

"That is not what she called me!"

"Spartacus is not my name!"

Lenke til kommentar

Nå har Danny McBride sagt at det ikke blir mer av HBO-komiserien, "Eastbound & Down" etter sesong 3 som kommer til høsten. Grunnet produsentene`s ønske(Will Ferrel, Danny McBride o.s.v.) om at serien skal avsluttes i sesong 3.

 

The star of the HBO comedy said during the show's panel at PaleyFest last night that the raunchy but strangely addictive series' third season, which is filming now, will be its last. There's been no official word from HBO on the series' future since renewing it for Season 3 back in October, though today the network said it wants the show to stick around as long as McBride and company (producers include Will Ferrell and Adam McKay's Gary Sanchez Productions) want to do it.

 

Genial komiserie, og bra at den gjør noe som mange andre komiserier aldri gjør. Å gi seg på topp, *host* The Big Bang Theory *host* How I Met Your Grandmother.....

Lenke til kommentar

Nå har Danny McBride sagt at det ikke blir mer av HBO-komiserien, "Eastbound & Down" etter sesong 3 som kommer til høsten. Grunnet produsentene`s ønske(Will Ferrel, Danny McBride o.s.v.) om at serien skal avsluttes i sesong 3.

 

The star of the HBO comedy said during the show's panel at PaleyFest last night that the raunchy but strangely addictive series' third season, which is filming now, will be its last. There's been no official word from HBO on the series' future since renewing it for Season 3 back in October, though today the network said it wants the show to stick around as long as McBride and company (producers include Will Ferrell and Adam McKay's Gary Sanchez Productions) want to do it.

 

Genial komiserie, og bra at den gjør noe som mange andre komiserier aldri gjør. Å gi seg på topp, *host* The Big Bang Theory *host* How I Met Your Grandmother.....

 

TBBT og HIMYM rekker ikke Eastbound and Down til leggen en gang uansett når de hadde gitt seg, men det vet jeg du er enig i... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

:)

 

 

Noe nytt som har kommet den siste tiden, det er trossalt pilot-mania nå ettersom castinger og sånt til høstens serier har gått for fullt. Siden ting som dette blir annonsert på Upfronts i mai.

 

- Ethan Hawke og Tom Sizemore, litt kjente navn forresten. De to er satt til hovedrollene i Fox procedrual`en, "Exit Strategy".

a high-octane procedural about a team of five experts associated with the CIA led by Eric Shaw (Hawke) who are deployed when a CIA operation goes bad to extract the ones involved before it's too late. Sizemore will play Jonathan Marks, a veteran CIA spymaster and mentor to Shaw who is the Exit Strategy unit's LOGPAC (support officer). A man who has been everywhere and done everything, Marks is the man who can get you anything, anywhere, anytime.

 

- Terra Nova har blitt utsatt til høsten, ikke noe 2 timers "sneak peek" etter American Idol på Fox.

 

- Rookies fra CBS, har casta nok en skuespiller fra "The Unusuals" i til piloten. Adam Goldberg(Saving Private Ryan/Entourage) er tidligere castet, nå har også Terry Kinney(Oz/The Mentalist) blitt annonsert til å være med i piloten. Forløpig utrolig lik pilot som "The Unusuals" var, vi mangler bare mer av casten til The Unusuals. Heldigvis har Jeremy Renner gått til Oscar-filmer, og Amber Tambyln til House.

 

 

- Eddie Cibrian(Den Tredje Vakten/CSI Miami) er blitt re-castet til piloten, "Playboy" som seriens lead. Piloten kan bli plukket opp av NBC, så desverre.

 

- Titus Welliver(Lost/Sons of Anarchy) har blitt castet til pilot med en av de dummeste(eller merkeligste?) plot-forklaringene jeg har vært borti til nå. Riktignok en pilot fra CW, så det har stor sjanse for å bli noe dritt.

The thriller tells the story of two sisters — played by Meredith Hagner (FX’s Lights Out) and Lucy Griffiths (BBC’s Robin Hood) — who face off during a zombie uprising. One of them, a public defender.

(Noe av det første som ble annonsert rundt serien var at begge søstrene var zombier og)

 

- Chris Klein(American Pie) skal gjestespille i flere episoder av Wilfred, nye FX-komiserien med Elijah Wood(Rigness Herre/Sin City) i hovedrollen.

 

- Kristin Kreuk(Smallville/Chuck) skal ha rolle i piloten "17th Presinct". Hvis piloten blir plukket opp itide kan rollen bli ekspandert over flere episoder, men ikke fast. Hovedskuespillerne på serien til nå er alle 3 fra Battlestar Galactica; Tricia Helfer, James Callies og Jamie Bamber. Ronald D. Moore fra BSG er produsenten til piloten, og blir nok showrunner og hvis piloten blir plukket opp. Piloten er i fanget til NBC.

 

- Hank Azaria(The Simpsons) er blitt annonsert som hovedskuespillern til NBC-piloten "Free Agents".

 

- Jennifer Morrison(House) skal ha hovedrollen i fantasy-piloten til ABC. Ginnifer Goodwin (Big Love) er også blitt castet til serien. Blir piloten plukket opp, så blir det neppe noe Morrison på House igjen.

The project centers on Anna (Morrison), a woman drawn into the small town of Storybrook where the magic and mystery of fairy tales may be real.

 

 

Dette er riktignok bare 2-4 % av alt casting-galskapen som har kommet fram de siste ukene...å mer kommer.

Endret av Maury
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er nå på nest siste episode i serien Spartacus: Blood and Sand.

Har stilt meg selv et stort spørsmål, og det er;

 

Hva er navnet hans!?

 

Virker som det er flere ganger han skal til å forklare det, men at de kutter, eller at han ikke får sjansen til å si det.

"That is not what she called me!"

"Spartacus is not my name!"

 

Husker ikke navnet, men det er ikke noe spesielt bak det. De avslører det tidlig i serien, du har sikkert bare glemt det.

Lenke til kommentar

Nå har Danny McBride sagt at det ikke blir mer av HBO-komiserien, "Eastbound & Down" etter sesong 3 som kommer til høsten. Grunnet produsentene`s ønske(Will Ferrel, Danny McBride o.s.v.) om at serien skal avsluttes i sesong 3.

 

The star of the HBO comedy said during the show's panel at PaleyFest last night that the raunchy but strangely addictive series' third season, which is filming now, will be its last. There's been no official word from HBO on the series' future since renewing it for Season 3 back in October, though today the network said it wants the show to stick around as long as McBride and company (producers include Will Ferrell and Adam McKay's Gary Sanchez Productions) want to do it.

 

Genial komiserie, og bra at den gjør noe som mange andre komiserier aldri gjør. Å gi seg på topp, *host* The Big Bang Theory *host* How I Met Your Grandmother.....

 

 

Å gi seg med tre sesonger tror jeg er veldig lurt. Serien er kjempeflott, men den er avhengig å ha et definitiv sluttpunkt for å det beste ut av den. Er nok ikke lenge før McBride kommer opp med noe helt annet som er minst like genialt som Eastbound&down! :)

Lenke til kommentar

Å gi seg med tre sesonger tror jeg er veldig lurt. Serien er kjempeflott, men den er avhengig å ha et definitiv sluttpunkt for å det beste ut av den. Er nok ikke lenge før McBride kommer opp med noe helt annet som er minst like genialt som Eastbound&down! :)

 

Må ikke glemme at Eastbound & Down er blant annet også Will Ferrell som er ansvarlig for. Å Ferrell er veldig på godfot med HBO. TV-serien hans rundt nettsiden hans som han driver sammen med Judd Apatow og Adam McKay blant annet blir også sendt på HBO.

 

Å det er nok store muligheter for at det kan bli noe annet med Danny McBride på HBO, enten i form av være produsent eller skuespiller på en ny pilot.

 

Skulle ønske flere produsenter innenfor komiserier nå om dagen ville vært mer villig til å avslutte produksjonene sine før de virkelig går ned i både kvalitet og seertall.

 

Burde også nevnes at Judd Apatow er med som produsent i den nye store "jente-serie" satsningen til HBO. Som skal være litt blanding av Entourage/Sex And The City.

Lenke til kommentar

Jeg så nettop ferdig miniserien Killer Wave. Makan til noe dritt har jeg aldri vært borti tidligere. Jeg var så uheldig å bli fenget av coveret og filmingen i 24-stil, så jeg valgte å kjøpe serien for 99,- på platekompaniet. Det angrer jeg bittert på.

 

Men Mr. Sunshine digger jeg, nest beste komiserien for øyeblikket, etter The Big Bang Theory for min del. :)

Lenke til kommentar

Kom over en artikkel angående et intervju Nathan Fillion hadde hatt her forleden.

Hvor han hadde sagt om han vant lotteriet så skulle han kjøpe opp rettighetene til Firefly og lage webisodes av serien.

 

Begynte å tenke på andre serier jeg skulle ønske at fikk en fortsettelse.

Life var det første som slo meg. Sitter å ser episode 1 av serien nå.

Er så utrolig kjipt at det ikke kom mer. Damian Lewis er helt rå i serien.

Lenke til kommentar
Damian Lewis is about to join the ever-growing list of fantastic talent over at Showtime. He’s been cast to star opposite Claire Danes in Showtime's upcoming series Homeland.

 

Deadline posted the news, stating that the former Life star has signed on to play the role of Marine Sergeant Scott Brody in Homeland. The series will follow Lewis’ character Scott Brody as he returns home from Baghdad after spending nearly a decade as a prisoner of war. Claire Danes is set to play Carrie Anderson, a CIA agent, who believes Brody may be plotting to attack America.

 

Lewis’ role sounds pretty complex. On one hand, he’s playing a guy who has to deal with the trauma of having been held captive for eight years and is now trying to readjust to normal life with his wife and kids. On the other hand, if there’s anything to what Danes’ character believes, there could be a darker side to Scott. Given Lewis’ past work, which includes a wide range of roles, like the quirky Charlie Crews in Life and the alien-possessed Jonesy in the film adaptation of Stephen King’s Dreamcatcher, not to mention his part in Band of Brothers, I’m thinking they made a solid casing choice, here.

Lenke til kommentar

Kom over en artikkel angående et intervju Nathan Fillion hadde hatt her forleden.

Hvor han hadde sagt om han vant lotteriet så skulle han kjøpe opp rettighetene til Firefly og lage webisodes av serien.

 

Begynte å tenke på andre serier jeg skulle ønske at fikk en fortsettelse.

Life var det første som slo meg. Sitter å ser episode 1 av serien nå.

Er så utrolig kjipt at det ikke kom mer. Damian Lewis er helt rå i serien.

 

Life og Firefly er to serier som burde fått nytt liv. Men det var vel forfatterstreiken som drepte Life, var det ikke? Firefly ble jo drept bare på grunn av tåpelige, hjerneløse, patetiske, imbesile, evneveike menn i dress, såvidt jeg skjønte. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om noen har spurt om dette før, men har akkurat begynt å se på Justified.

Synes serien er ganske bra, men det jeg lurer på er om den blir bedre i de videre sesongene?

 

Jeg synes den blir bedre og bedre utover, det holder kvalitet hele veien og Timothy Olyphany og Walton Goggins er imo de sterkeste karakterene.

Er nå på episode 5, etter amerikansk sendeskjema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...