Blåbær Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ikke bare nett-tv, men går på vanlig tv også. Tror den gikk på nrk2 igår kveld. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Jeg synes ikke han fungerer like bra på egenhånd som i studio med Gervais og Merchant, men fornøyelig er det likevel. Endret 9. mars 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg synes ikke han fungerer like bra på egenhånd som i studio med Gervais og Merchant, men fornøyelig er det likevel. Selv må jeg si at jeg finner An Idiot Abroad like morsomt som podcastene. Så klart kunne det kanskje vært gøyere med enda litt mer interaksjon mellom de tre. Likevel er det å kunne komme enda nærmere Karl hysterisk morsomt. Når man kan se ansiktsuttrykkene hans, kroppspråket og se historiene direkte - i motsetning til å få de fortalt - blir det kvalitet av ypperste klasse! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Ja , det hadde vert konge om Undertaker klarte 20-0 men det virker som det henger i en tynn traad (hvis han ikke tar pause et helt aar for aa runde av karrieren i Miami) Endret 9. mars 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg sjekket ut Black Books, men det falt desverre ikke i smak. Orket ikke se mer enn 10 minutter, da jeg egentlig viste med en gang at det er mange andre serier jeg heller bruker tiden min på. En annen serie jeg har forelsket meg litt i i det siste, er Outcasts. Liker den virkelig, og håper det kommer mer enn 8 episoder. Vet at den ble flyttet til sent om søndagen fom ep 6, men noen som vet om den får overleve? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Akuratt sett min første episode av Sons of Anarchy. Lenge siden jeg har sett en serie hvor jeg ønsker at episoden ikke skal slutte. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg sjekket ut Black Books, men det falt desverre ikke i smak. Orket ikke se mer enn 10 minutter, da jeg egentlig viste med en gang at det er mange andre serier jeg heller bruker tiden min på. En annen serie jeg har forelsket meg litt i i det siste, er Outcasts. Liker den virkelig, og håper det kommer mer enn 8 episoder. Vet at den ble flyttet til sent om søndagen fom ep 6, men noen som vet om den får overleve? angående outcasts så har de mistet ca 50 % av seerne siden første episode, men en avgjørelse blir vel ikke tatt før etter siste episode uansett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Akuratt sett min første episode av Sons of Anarchy. Lenge siden jeg har sett en serie hvor jeg ønsker at episoden ikke skal slutte. Riktignok er ikke den første sesongen så gangske lik de andre to sesongene i hvor bra de er. De to andre sesongene, spesielt sesong 2 og slutten på sesong 3 er de bedre sesongene av serien til nå. Både skuespillerprestasjon og plot-messig. Likte aldri sesong 1 noe særlig før sånn på slutten, uansett så er serien en topp 5 serie for min del. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Kom bare sånn plutselig over sangen Alabama 3 - Woke Up This Morning. Første jeg gjorde da, var at jeg startet og laste ned alle sessongene av The Sopranos. Er flere år siden jeg har sett denne serien nå. Faen som jeg gleder meg. Sons of Anarchy er min topp 2 serie! Falt helt for den jeg. Men den slår bare ikke Battlestar Galactica, som ligger på topp 1. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=u9av38iK_Y0 4minutters lang promo til The Killing. Nye serien til AMC, kanalen som tidligere har gitt oss kvalitetseriene The Walking Dead, Mad Men og Breaking Bad. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvordan er den orginale Forbrydelsen? Noen som har noen ord om den? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Den er bra, men jeg har også stor tro på US-tolkningen. Siden det er AMC, og de har ikke lagd noe jeg ikke har likt til nå. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er det ingen som har laget tråd om Game of thrones enda? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Jo. Og den promoen er gammel, den er postet her tidligere. EDIT: Denne er ikke postet her på forumet, og er relativ ny. http://www.youtube.com/watch?v=BpJYNVhGf1s Endret 9. mars 2011 av Maury Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg vet veldig godt at den er gammel, takk for at du poengterte det. Har sett alle opp og i mente i påvente av at denne serien skal komme ut. Så noen må se å få mekket en tråd Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Herlig casting i Game of Thrones. Spesielt Lannister-familien ser ut til å ha fått perfekte skuespillere. Ser litt for mye Sean Bean i Eddard, men kan leve med det. Kun litt over en mnd igjen! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Castingen for Clegane gutta er ihvertfall moro. Syns egentlig Sean Bean kler den karakteren, problemet er bare at han spilte Boromir. Hadde det ikke vært for det ville det ikke være noe problem. Nei gleder meg virkelig til denne. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Akuratt sett min første episode av Sons of Anarchy. Lenge siden jeg har sett en serie hvor jeg ønsker at episoden ikke skal slutte. Riktignok er ikke den første sesongen så gangske lik de andre to sesongene i hvor bra de er. De to andre sesongene, spesielt sesong 2 og slutten på sesong 3 er de bedre sesongene av serien til nå. Både skuespillerprestasjon og plot-messig. Likte aldri sesong 1 noe særlig før sånn på slutten, uansett så er serien en topp 5 serie for min del. Så det at jeg allerede nå liker serien er bare bra for min del da. :] Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Akuratt sett min første episode av Sons of Anarchy. Lenge siden jeg har sett en serie hvor jeg ønsker at episoden ikke skal slutte. Gled deg til fortsettelsen. Sesong 2 og 3 er klart bedre enn 1 imo. Ble ikke hekta før de siste episodene av sesong 1. Klarer knapt å vente til sesong 4. Vil si at det har blitt min absolutte favorittserie. Edit: Sesong 4 skal komme i September utifra det jeg har lest. Og fra Kurt Sutter sin Twitter i går: don't wanna spoil, but i'm meeting with one of my favorite actors today to discuss a major role on SOA S4. my favorite part of the job. Endret 10. mars 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Nå er både Donal Lougue(Terriers/Life) og Terry O`Quinn(Lost) satt til å spille hovedkarakterne i Marc Cherry’s drama pilot Hallelujah. Cherry er mannen som skapte "Desperate Housewives", og serien skal ha "musikalske-elementer" i seg. I tillegg er blant annet Jesse L. Martin(Law And Order) satt til piloten. The project is set in the town of Hallelujah, Tenn. where the forces of good and evil are exemplified by hard-working, moral diner owner Rye Turner (Logue), a family man who has had a run of tragic luck, and his long-time nemesis, corrupt millionaire Del Roman (the just-cast Terry O’Quinn), who is a law unto himself. Del seems to be winning the battle until mysterious newcomer Jared O’Neal (Jesse L. Martin) arrives in town. Lougue skal også ha en gjesterolle i House i en av de kommende episodene denne sesongen, rundt da Olivia Wilde retunerer på serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå