Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Tar opp denne tråden. :)

 

Har nå bestilt The Wire sesong 1, 2 og 3. Venter bare på at sesong 1 skal komme, så skal jeg sette igang. Serien er forøvrig kanselert og HBO endte opp med totalt fem sesonger. Gjør alldeles ingenting. Så vurderer jeg også å ta en titt på Entourage med det samme, og bestiller sesong 1 og 2.

 

Om noen ikke følger med på Lost lengre, kanskje dettet ut iløpet av sesong 2, synes jeg dere skal ta opp igjen serien sporenstraks - grunnen er at sesong 4 har cliffhangers, fra den ene til den andre!

Lenke til kommentar

enig der gullape, Lost har vært knallbra gjennom så og si hele sesong 3 og 4. Var bare sesong 2 som ble litt mye klatt og lite ting som skjedde.

 

men vil si at sesong 3 og 4 har holdt seg på omtrent samme nivå som Sesong 1. Jeg vil påstå at alle som har detti av siden sesong 2 går virkelig glipp av en fantastisk bra serie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Helt tåpelig av SVT å ikke utgi Rederiet , 2 sesonger om gangen f.eks....de har sikkert noe morsomt bonusgreier også som de kan bruke....men det er jo episodene som er viktigst seff.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Burde ikke dexter vært med i oversikten eller er den ikke populær nok? Det er i alle fall en meget god serie. Ligger på 9,5 hos imdb.com

Sesong er best, men 1 er ikke dårlig.

 

Hadde det vært en idè å sette opp en poll i samme tråd, mest sette serie?

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...