Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Tar opp denne tråden. :)

Har nå bestilt The Wire sesong 1, 2 og 3. Venter bare på at sesong 1 skal komme, så skal jeg sette igang. Serien er forøvrig kanselert og HBO endte opp med totalt fem sesonger. Gjør alldeles ingenting. Så vurderer jeg også å ta en titt på Entourage med det samme, og bestiller sesong 1 og 2.

Om noen ikke følger med på Lost lengre, kanskje dettet ut iløpet av sesong 2, synes jeg dere skal ta opp igjen serien sporenstraks - grunnen er at sesong 4 har cliffhangers, fra den ene til den andre!

Lenke til kommentar

Ga aldri opp lost, når alle sa at lost ikke hadde noen framtid og folk begynte og hoppe av lastet så hang jeg i håpet om at serien skulle bygge seg opp. Og det har den gjort spør du meg, nye sesongen er like spennede som sesong1.

Lenke til kommentar

enig der gullape, Lost har vært knallbra gjennom så og si hele sesong 3 og 4. Var bare sesong 2 som ble litt mye klatt og lite ting som skjedde.

men vil si at sesong 3 og 4 har holdt seg på omtrent samme nivå som Sesong 1. Jeg vil påstå at alle som har detti av siden sesong 2 går virkelig glipp av en fantastisk bra serie.

Lenke til kommentar

Så et program på Nrk2 for litt tid tilbake. Var et ganske sykt program. Var blandt annet noen deltakere som heiv appelsiner på hverandre. I finalen ble det lagt penger i en brødrister som deltakeren måtte redde ut for å få dem.

Hva heter dette programmet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Helt tåpelig av SVT å ikke utgi Rederiet , 2 sesonger om gangen f.eks....de har sikkert noe morsomt bonusgreier også som de kan bruke....men det er jo episodene som er viktigst seff.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Burde ikke dexter vært med i oversikten eller er den ikke populær nok? Det er i alle fall en meget god serie. Ligger på 9,5 hos imdb.com

Sesong er best, men 1 er ikke dårlig.

Hadde det vært en idè å sette opp en poll i samme tråd, mest sette serie?

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...