prada8 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det er begge deler. Mer morsomt enn frustrerte fruer, men ikke like morsomt som friends men det e absolutt verdt å ta en titt på. du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Entourage er herlig. Sex & Singelliv for menn, med herlig musikk! Har sett sesong 1, venter på s. 2 og 3 fra Amerika i løpet av uka. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Bestilt sesong 1 og 2 så jeg håper det er verdt tiden Takk Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Tar opp denne tråden. Har nå bestilt The Wire sesong 1, 2 og 3. Venter bare på at sesong 1 skal komme, så skal jeg sette igang. Serien er forøvrig kanselert og HBO endte opp med totalt fem sesonger. Gjør alldeles ingenting. Så vurderer jeg også å ta en titt på Entourage med det samme, og bestiller sesong 1 og 2. Om noen ikke følger med på Lost lengre, kanskje dettet ut iløpet av sesong 2, synes jeg dere skal ta opp igjen serien sporenstraks - grunnen er at sesong 4 har cliffhangers, fra den ene til den andre! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ga aldri opp lost, når alle sa at lost ikke hadde noen framtid og folk begynte og hoppe av lastet så hang jeg i håpet om at serien skulle bygge seg opp. Og det har den gjort spør du meg, nye sesongen er like spennede som sesong1. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 enig der gullape, Lost har vært knallbra gjennom så og si hele sesong 3 og 4. Var bare sesong 2 som ble litt mye klatt og lite ting som skjedde. men vil si at sesong 3 og 4 har holdt seg på omtrent samme nivå som Sesong 1. Jeg vil påstå at alle som har detti av siden sesong 2 går virkelig glipp av en fantastisk bra serie. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Sesong 3 var dritkjip, hvertfall sesongavsluttningen... men sesong 4 er good^^ Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Så et program på Nrk2 for litt tid tilbake. Var et ganske sykt program. Var blandt annet noen deltakere som heiv appelsiner på hverandre. I finalen ble det lagt penger i en brødrister som deltakeren måtte redde ut for å få dem. Hva heter dette programmet? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Sikker på at det var på NRK? Høres ut som "Knus bilen!" på TV2 Zebra. Merkelig program. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Fear Itself ser ut til å kunne bli en skremmende mini-serie. Artig å se Brandon Routh (Superman) i traileren. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Sikker på at det var på NRK? Høres ut som "Knus bilen!" på TV2 Zebra. Merkelig program. Jepp, det var nok TV2 Zebra jeg så det på. Takk Så det bare en gang, var helt sykt program igrunnen. Veldig gøy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 til og med nakenriding i det programmet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Helt tåpelig av SVT å ikke utgi Rederiet , 2 sesonger om gangen f.eks....de har sikkert noe morsomt bonusgreier også som de kan bruke....men det er jo episodene som er viktigst seff. Endret 10. mai 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Åh...har den siste mnd sett igjennom Six Feet Under. Har vanligvis ikke sansen for drama-serier men damit så Six Feet Under leverer. Fantastisk serie..rett og slett. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 HBO holder høy standard når det gjelder serier. Kom over denne samlingen nå. Vurderer å kjøpe. Har ingen anelse om hva serien handler om, hvilke skuespillere som er med etc. Blir spennende. Har mange serier jeg ikke har startet på enda som jeg eier, bl.a. «Entourage», «The Sopranos» og «The Wire». Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 The Sopranos er favoritt serien min, anbefales absolutt om man er litt intressert i mafiaen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 kjøpte hele Combat serien fra amazon. gleder meg til den kommer da jeg er i veldig WW2 humør om tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Burde ikke dexter vært med i oversikten eller er den ikke populær nok? Det er i alle fall en meget god serie. Ligger på 9,5 hos imdb.com Sesong er best, men 1 er ikke dårlig. Hadde det vært en idè å sette opp en poll i samme tråd, mest sette serie? Endret 12. mai 2008 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvor får jeg kjøpt billigst House, MD sesonger? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Fra Amazon.co.uk. Kjøp sesongene enkeltvis, så kommer du rett under 200,- NOK-grensen. Frakta for hver forsendelse blir da på 2-3,- GBP. Det du også kan gjøre, er å ha alle tre sesongene i handlekurven, checkout, og be de splitte forsendelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå