Teipball Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Hørt mye rykter om alkoholmisbruk, samt bruk av narkotika. Utrolig synd Er vel ikke akkurat rykter, men 100% sannhet. Endret 2. mars 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Alkohol- og narkotikamisbruk av en steinrik Hollywood-stjerne? I CAN'T BELIEVE IT Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 IM ON A DRUG! IT`S CALLED; CHARLIE SHEEEN! http://www.youtube.com/watch?v=i1EZRP9jo4g Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) IM ON A DRUG! IT`S CALLED; CHARLIE SHEEEN! http://www.youtube.com/watch?v=i1EZRP9jo4g HAHAHAH Endret 3. mars 2011 av Onyx Siterer vedlagt media. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg tror faktisk vi får være vitne til et individ som imploderer totalt og en karriere som er på vei i dass. Ved egen hånd. Personlig finner jeg det noe underholdende. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Synd for de andre skuespillerne i Two and a half men at serien ble kansellert pga Sheen. Hvilken fyllik som helst kan spille ham, han er jo faktisk bare seg selv i serien. Overrated som bare det spør du meg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Serien har ikke blitt kansellert. Serien er bare ferdig for sesongen. Skuespillerne kan også lett finne seg nye jobber hvis serien ikke kommer tilbake til høsten. Det er nesten ikke en sjel som har blitt plukket opp for piloter den siste tiden og. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kjøpte meg the simpsons s21 og 22. Når ble The simpsons dårlig? Jeg synes heller de burde ha avsluttet serien mens leken var god. Rett og slett synd.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg likte simpsons helt frem til sesong 16, men har likevel fulgt med. Jeg synes imidlertid det har tatt seg opp igjen etter det rundet 20 sesonger. Men jeg synes de første ni sesongene skiller seg spesielt ut. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Er på Justified episode 4. Blir det mer rød tråd eller fortsetter serien i procedural-modus? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det er alltid en rød tråd gjennom episodene, men flestparten av episodene har en "ukas kjeltring"-opplegg. I tillegg til at episodene i sesong 2 spesielt har en del karakterutviklinger. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Vel verdt er å se en "liten" video fra Jimmy Kimmel med en del kjendiskvinner. Litt funny, men ikke veldig. «Let's get RIDICULAWESOME!» Har for øvrig Boardwalk Empire, Treme, Walking Dead og Top Gear S16 på agendaen denne uka og førstkommende uke. Nok å beskjeftige seg med, med andre ord. Endret 3. mars 2011 av Onyx Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) BSG-duo(trio) sammen i "17th Precinct" Både Tricia Helfer, James Callis og Jamie Bamberm er castet til denne nye piloten. Alle har tidligere spilt sammen i BSG. Serien kommer fra Ron Moore som også var developer/executive producer for BSG. Om serien: Set in the fictional town of Excelsior, where magic and supernatural elements rule over science, the drama project revolves around the cops at the local 17th Precinct. Helfer will play Morgana, a necromancer (the magical equivalent of a coroner) who is an expert at manipulating the potions, tools, herbs and spells of her trade. Jim Caviezel lead i 'Person of Interest' med Michael Emerson Jim Caviezel fra AMC-remaken av The Prisoner, er blitt annonsert til hovedrollen i den nye Jonah Nolan(broren til Christopher Nolan, Ineception) og JJ Abrams produserte serien. Michael Emerson fra Lost er allerede bekrefta i til den andre leaden for serien. It centers on ex-CIA agent Reese (Caviezel), presumed dead, who teams up with reclusive billionaire Finch (Michael Emerson) to prevent violent crimes in New York City. Endret 5. mars 2011 av Maury Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 17th precint høres jo ganske morsomt ut. Håper den kommer Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Så nettop Shameless US. Denne tror jeg jeg kommer til å digge! Storkoste meg hvertfall med første episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Kos deg med det at serien får en sesong 2, en luksus ikke de fleste serier har. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hallois. Noen tips til spenningsserier? Har sett, prison break, breaking bad, og dexter, er redd det ikke finnes andre serier like gode som disse... PS: Liker ikke politi etterforskning, som ala CSI miami... Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hva med Lost? En av de beste spenningsseriene jeg har sett. Er minst like god som alle de du nevner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå