Henrik C Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Må bare takke for tipset om Shameless (US), likte den veldig godt! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Yess...Justified tilbake i natt. Come on Raylan Givens. Å nå har Nestor Carbonell(Richard fra "Lost") fått en fast rolle i Ringer. En CBS-serie med Sarah Michelle Gellar som hovedskuespillerinne i serien som handler rundt en som flykter fra mafiaen. Å når vi snakker om Lost. Matthew Perry "Mr. Sunshine" på Kimmel hvor han snakker om Lost litt. http://www.youtube.com/watch?v=-2vwiwA5YD4 Endret 9. februar 2011 av Maury Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Synes at V 2009 har tatt seg litt opp i det siste. Likte spesielt dagens episode. No Ordinary Family henger jeg fortsatt med på. Har vært litt berg-og-dalbane med den serien. Elsket de første episodene, men så ble det fort litt kjedelig. Men nå liker jeg den igjen. Ville nok ikke påstå at det er verdens beste serie, men synes det er en god og enkel serie som treffer meg på en måte andre serier ikke har gjort før. 1 Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 "I didnt feel that about Two & Half Men". Perry var den eneste morsomme i farsotten Friends, kanskje man skal gi Mr. Sunshine en sjanse. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Igår begynte Justified, noen som har sett piloten? Skal se piloten når jeg kommer hjem, gleder meg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Justified? Kom nå sesong 2 der eg laster ned fra. Piloten til sesong 2? Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Piloten kom for et år siden. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Piloten eller første episode i sesong 2, whatever floats your boat. Det siste jeg trenger nå er en moralpreken fra en seriefanatiker som forteller meg at en pilot er første episoden i den første sesongen Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Alltid en fordel å prate riktig. 1 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Skader hvertfall ikke. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Piloten eller første episode i sesong 2, whatever floats your boat. Det siste jeg trenger nå er en moralpreken fra en seriefanatiker som forteller meg at en pilot er første episoden i den første sesongen Siden du ikke sa at du ikke trengte, men at det var det siste du trenger så tolker jeg det dithen at det er noe du trenger. Piloten er den første episoden fra den første sesongen. Selv om dette da er feil. Piloten er faktisk gjerne en test. Kan være en episode eller en sesong, og man bruker reaksjonene rundt denne piloten for å finne ut om hvorvidt man skal gå videre med prosjektet. Piloten og første episode i første sesong trenger ikke ha noe med hverandre å gjøre i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Nok engang er en JJ Abrams-pilot plukket opp, denne gangen med Lillebror Nolan. CBS has given a pilot pickup to J.J. Abrams' crime drama Person of Interest, written by The Dark Knight co-writer Jonah Nolan. The project, from Warner Bros. TV and Abrams' Bad Robot, centers on an ex-CIA hitman and a scientist who team up to prevent crimes before they happen. Abrams and Nolan are executive producing with Bad Robot's Bryan Burk. Nolan wrote Dark Knight with brother Christopher Nolan. He also is credited as a write on The Dark Knight Rises, due out next year. Person of Interest is the second pilot order this season for Bad Robot following Fox's pickup of Alcatraz. http://www.hollywoodreporter.com/blogs/live-feed/cbs-picks-drama-pilot-jj-97935 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Siden du ikke sa at du ikke trengte, men at det var det siste du trenger så tolker jeg det dithen at det er noe du trenger. Piloten er den første episoden fra den første sesongen. Selv om dette da er feil. Piloten er faktisk gjerne en test. Kan være en episode eller en sesong, og man bruker reaksjonene rundt denne piloten for å finne ut om hvorvidt man skal gå videre med prosjektet. Piloten og første episode i første sesong trenger ikke ha noe med hverandre å gjøre i det hele tatt. Jaggu lærte jeg meg noe nytt idag og, bortsett fra ioniserende stråling på skolen. Var litt sur når jeg skrev innlegget mitt, takk for forklaringen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jaggu lærte jeg meg noe nytt idag og, bortsett fra ioniserende stråling på skolen. Var litt sur når jeg skrev innlegget mitt, takk for forklaringen. God å kunne hjelpe deg med noe som faktisk er verdt å vite Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 MR. Sunshine var faktisk ganske artig..Kult og se Matthew Perry igjen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Enig, skal fortsette med den. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Gøy med karaktern til Jorge Garcia, "Yes, yes, yes...uhm yes". Kommer til å følge med den videre selv, og evt. da putte TBBT på pause sammen med HIMYM. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Mr. Sunshine likte jeg ganske godt altså. Håper de klarer å ha det gående en liten stund. Har blitt alt for lite Matthew Perry i det siste Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Nok engang er en JJ Abrams-pilot plukket opp, denne gangen med Lillebror Nolan. CBS has given a pilot pickup to J.J. Abrams' crime drama Person of Interest, written by The Dark Knight co-writer Jonah Nolan. Ja, for CBS trengte jo virkelig enda en crime drama Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Vel, er det noen som kan holde på en crime drama i over en sesong, så er CBS. Dallas-remaken har fått nye hovedskuespillere igjen. Jesse Metcalfe(Chase og Frustrerte Fruer) og Julie Gonzalo(Veronica Mars). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå