Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ser(har sett):

 

-Chuck

-Everybody Hates Chris

-Family Guy

-Gossip Girl

-Heroes

-Kongen av Queens

-Life

-Lost

-One Tree Hill

-Prison Break

-Scrubs

-Shark

-The OC

 

 

Noken som har noken bra seria å anbefale? Helst noke liknande OTH eller The OC....

PS! Lika det meste

Endret av Vassbytta
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

The Amazing Adventure Of A Nobody, en mann skal reise gjennom USA uten penger. Altså haike, såve hos folk. Ekstremt morsomt. Midnatt lørdager på tv2 zebra.

 

Kanskje Home And Away som jeg hata før, men har blitt litt spennende i det siste.

 

Andre som ligner på the oc er Melrose Place, Bevely Hills 90210, degrassi, dawsons creek, falcon beach etc

Lenke til kommentar
The Amazing Adventure Of A Nobody, en mann skal reise gjennom USA uten penger. Altså haike, såve hos folk. Ekstremt morsomt. Midnatt lørdager på tv2 zebra.

 

Kanskje Home And Away som jeg hata før, men har blitt litt spennende i det siste.

 

Andre som ligner på the oc er Melrose Place, Bevely Hills 90210, degrassi, dawsons creek, falcon beach etc

 

 

Eg meina Melrose Place å dei andre du nemne ikkje er so veldig like The OC :whistle:

 

Men eg skal ta å sjå på detta The Amazing Adventure Of A Nobody :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror kanskje Friends er serien for deg, komi/drama. De fleste episodene er utrolig morsomme, har sikkert sett igjennom serien 3 ganger :)

 

Friends ser eg på tv i lag me That's 70 Show, Two and a Half Men å andre komiseria

two guys a girl and a pizza place er midt i blinken for deg ;) veldig morsom serie med Ryan Reynolds i spissen. Anbefales!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Tror kanskje Friends er serien for deg, komi/drama. De fleste episodene er utrolig morsomme, har sikkert sett igjennom serien 3 ganger :)

 

Friends ser eg på tv i lag me That's 70 Show, Two and a Half Men å andre komiseria

Tenkte d

u hadde sett det meste om ettermiddagen på tv2 ;)

 

ellers: pizzagjengen, steg for steg, fresh prince in bel air, ikke super kvalitet på alt men slår til en gang i blandt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

14.4 :

 

Brad Garrett 48 (Raymond , Raymond....Go-away-mond !)

SM Gellar 31 (hmm , trodde hun var eldre ?)

John Shea 59 (Lex Luthor , Lois & Clark)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hvem du er, hva du elsker og hva du vil ha er likegyldig. Alt som spiller noen rolle er salg. Dette er Mad Men, en provoserende dramaserie fra reklamebransjen unnfanget av Matthew Weiner, mannen bak "The Sopranos". Året er 1960, og vi befinner oss i New York, på Madison Avenue, reklamens hovedsete. Bransjen yrer av hensynsløse, egoistiske og konkurransedrevne menn og kvinner, som alle har ett mål for øyet: Å beherske kunsten å selge drømmer. Sterling Cooper er det beste byrået i bransjen. De står bak de beste reklamekampanjene for alt fra sigaretter til politiske kandidater. Mannen med stor M hos Sterling er Don Draper. Han er reklamemannen over alle andre, og en pikenes jens av de store. Men det er ikke alltid like lett å holde hodet kaldt på både styrerommet og soverommet samtidig som konkurrentene og yngre kolleger gjør alt de kan for å få en til å snuble. Mad Men følger Dan og resten av kollegene ved Sterling Cooper, og gir oss et sjeldent innblikk i samfunnet 40 år tilbake da tradisjonelle kjønnsrollemønstre, roller og verdier rådet.Serien vant to prestisjetunge Golden Globe-statuetter i 2008, da Mad Men ble tildelt prisen for beste TV-dramaserie, og hovedrolleinnehaver John Hamm stakk av med prisen for beste skuespiller i en TV-serie.

Da vet jeg ikke om jeg bryr meg, men kan nå teste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...