Noiz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Da er The kennedys kjøpt. Begynner 3. April http://insidetv.ew.com/2011/02/01/kennedy-miniseries-reelzchannel/ Endret 2. februar 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Takk for nyheten, men det måtte ett knøttlite selskap som jeg ikke har hørt om for å få det til. ReelzChannel, mulig det er noen andre enn meg som kjenner til selskapet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 - Amy Smart til Shameless US, i de to siste episodene av sesongen. - The Cape, årets beste dårligste serie endelig over og ut? Skulle egentlig hatt 13 episoder, men sesongen er nedsatt til 10 episoder. Så fort episode 10 er sendt så vil seriens produksjon stoppe, og 100% sikkert at produksjonen ikke vil starte på nytt for en sesong 2 på et annet tidspunkt. - Josh Henderson (Desperate Housewives) castet til en av hovedrollene i Dallas-remaken. Larry Hagman, Linda Gray og Patrick Duffy fra orginalen skal bli med i remaken som karakterne deres i orginalen. - SNL, Russell Brand skal være host 12 februar. Dana Carvey fra Wayne`s World og tidligere SNL`er hoster showet denne helga. - The Event tilbake 7.mars. Hvem følger med lengre? La serien avsluttes, den kommer neppe til å leve en sesong til. La heller pengene gå til Chuck istede. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ah, sykt herlig at Russell Brand skal ha SNL. Blir nok bra saker det! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Yeah. NBC har endelig dratt ut pluggen til Chase. La den forjævelig kjedelige dø i ro. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Scrubs` Dr. Cox til Luck Da er blitt annonsert at John C. McGinley skal være med i flere episoder av HBO-serien, "Luck" som starter til høsten. Seriens hovedskuespiller er Dustin Hoffman, med blant annet Richard Kind(Spin City), Nick Nolte, Kevin Dunn(Transformers) og Dennis Farina. David Milch og Michael Mann har skapt serien. Her er første trailern til The Confession, web-serien med Kiefer Sutherland fra 24. http://www.youtube.com/watch?v=Co35MuOqQKc 1 Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Nettopp sett ferdig Shamless UK. Knall bra serie! David Threlfall, spiller sinnsykt bra som full 24/7 Prøvde å se de to første episodene av Shameless US, falt ikke helt i smak :/ Endret 5. februar 2011 av r0lfi Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 noen som vet når sesong 2 av the walking dead starter?, finner blandet informasjon rundt det noen snakker om juli mens andre snakker om oktober Lenke til kommentar
MajorOlav Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Shameless UK var greit(men langt ifra like bra som amerikanske) de to første sesongene. Men takler ikke helt folkene i den britiske, og de kutta ut James Mcvoy som egentlig var den eneste gode skuespillern på serien i mine øyne. På US-utgaven har du mye bedre skuespillere, og jeg fortrekker heller amerikansk framfor noe britisk, siden jeg orker ikke så mye engelsk gauling i lengden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) noen som vet når sesong 2 av the walking dead starter?, finner blandet informasjon rundt det noen snakker om juli mens andre snakker om oktober Det er ikke bekrefta enda. Så hvis du vil spørre noen som vet om noen nøyaktig dato, eller tid. Så må du spørre de som styrer AMC og sendeskjemaet der. Returen til TWD er ikke annonsert enda, og vil ikke bli gjort det før hvertfall ut på sen-våren, eller til sommern. Serien kommer hvertfall ikke tilbake før slutten av august hvertfall, siden vinduet for å at de kan sende i juli går ut for TWD når de ikke starter med produksjonen før til sommern. Skrivingen har startet, men casten og regisørene o.s.v. er ikke tilgjengelig før til våren. Slik det ser ut som nå, så kommer ikke TWD tilbake før i september hvertfall. Ingenting er sikkert, bortsett fra at det ikke blir juli mest sansynelig. EDIT: Angående Shameless US vs. Shameless UK, Shameless US any day. Mye mer "spiselig" med mindre grenser i US enn hva de kan vise i UK-utgaven. Mye bedre skuespillere i US-utgaven og. Bortsett fra Mcvoy ("The Last King of Scotland" er en av mine favorittfilmer) Endret 5. februar 2011 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) God SNL i natt. Dana Carvey er jo en av de beste i SNL-casten noensinne. Reunion med Wayne`s World allerede i starten, med Mike Myers og. Også returen av "Church Lady" som fungerte bra med Justin Biber som "offer". Eneste minuset bortsett fra noen deler var jo øreblødende Linkin Park...og kanskje det at Biber var med(selv om det funket). Endret 6. februar 2011 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=qvb3H7gKujw Promo for Speilbergs, "Terra Nova". 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Promo for Speilbergs, "Terra Nova". Kan enten bli jævlig bra eller helt fantastisk drit 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Spielbergs involvering taler hvertfall for at ting kan komme til å se ekte ut. Og han har jo en god del veldig bra. Har han egentlig mye drit? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er det noen her som følger med på den nye Nikita-serien? Jeg følger med på den. Den begynte ikke veldig bra, men nok til at jeg ville se mer. Nå er jeg ikke lenger så sikker. Alt virker så fantastisk amatørmessig og på grensen til det latterlige. Skuespillet er heller ikke særlig bra. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg orket ikke mer enn tre episoder. Det hele var altfor formulaisk, uengasjerende og selvhøytidelig. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Spielbergs involvering taler hvertfall for at ting kan komme til å se ekte ut. Spørs hvor grolpeisete Fox er på pengesekken det. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Promo for Speilbergs, "Terra Nova". Kan enten bli jævlig bra eller helt fantastisk drit Tror nok du har rett. Sitter med de samme følelsene etter å ha sett traileren. Skulle foretrukket å ha sett serien under en annen kanal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå