Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Åååh, tok ikke før nå hvem Gaberiel Inglesias er. Han er jo utrolig morsom, digger showene hans! Da blir det jo en nydelig episode å se når jeg kommer hjem fra skolen. Har også skaffet meg episoden med William Macy - fordi jeg elsker Shameless. Har egentlig ikke sett så mye med han før, kanskje jeg burde gjøre noe med det.

Southland har jeg likt fra dag en, fordi det er en enkel serie som skildrer hverdagen til politi i usa, på det jeg synes/håper i og med at jeg synes, er en realistisk måte. Men jeg likte ikke det som skjedde i forrige episode :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei egentlig ikke jeg heller, men tenkte det kom til å skje ettersom med noen på serien. Halvparten av skuespillerne vil nok ikke jobbe mer med Southland. Lønnen til halve casten har jo blitt halvert spesielt i produksjonen til sesong 3.

Legger jo sikkert merke til at en del gjesteskuespillere er borte fra serien. Dewey(eller hva han purken som alltid gjørt noe galt heter) er nærmest ikke med mer, og de andre gang-unit etterforskerne er jo kutta ut.

Begynner å bli temmelig lei hun Lydia kjerringa og.

Lenke til kommentar

Jeg merker at når jeg tenker over det, så er det ikke så mye jeg liker med Southland lenger. Lydia får seg jo aldri noe, Sammy kommer de til å fokusere mer på framover og han har alltid irritert meg litt, og gale-purken er jo helt fucked up!

Da vier jeg heller tiden min til Gay Anatomy, er crap det også, men av en eller annen grunn så digger jeg det :p

Hvis folk ikke har sett Better off Ted, så anbefales det på det varmeste. Er bare laget to sesonger, kuttet pga seertall (shocker). Men da holdt i alle fall serien den fantastiske humoren hele veien gjennom.

Lenke til kommentar

Slenger meg ikke på Better off Ted anbefalingene. Utrolig kjedelig og uengasjerende serie. Liker ikke film/tv der de bruker seerne som et virkemiddel, altså at skuespillerene "snakker" til kameraet som liksom er oss som ser på. Jeg synes det blir ekstremt fake.

• Liker 1
Lenke til kommentar

News, news..

Treme er tilbake med sesong 2 i april, og vil bli sendt samme kveldene som Mildred Pices og Game of Thrones. HBO Sunday :love:

Teaser for sesong 2:

http://www.youtube.com/watch?v=6OAUFx2Z594

How To Make It In America er tilbake med sesong 2 i sommer, store mulighet for at Entourage og How To Make It In America blir sendt samme kvelder med True Blood og Curb Your Enthusiasm i tillegg.

Lenke til kommentar

All forandring vil være bra forandre, for serien har vært regelrett dritt i et par sesonger nå.

Helt enig. Serien har tapt seg noe enormt. Virker som flere av plot/historiene er ferdig spilt. Den siste virkelig fantastiske episoden må være middagsselskapet hvor Michael lurer Pam og Jim med på.

Som stor fan av Will Ferrell er jeg veldig optimistisk, selv om jeg tviler på at han kommer til å være der lenge. Er litt under hans nivå.

Lenke til kommentar

How To Make It In America er tilbake med sesong 2 i sommer, store mulighet for at Entourage og How To Make It In America blir sendt samme kvelder med True Blood og Curb Your Enthusiasm i tillegg.

HTMIIA må være tidenes største tease. SÅ lang ventetid da gitt! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Kristin Bell retunerer til tv-skjermen med Don Cheadle, på Showtime i 2011.

Dark comedy, which revolves around dueling corporate management consulting firms. Bell will play Jeannie, a razor-sharp Brown grad who reluctantly finds herself attracted to her co-worker Marty (Cheadle).

http://www.tvline.com/2011/01/exclusive-kristen-bell-returning-to-tv-in-showtime-pilot-house-of-lies/

Annet nytt:

Richard Dreyfuss(Weeds) skal gjestespille i Parenthood denne sesongen, i tillegg til Michael Emerson(Lost).

RonReaco Lee(The Good Guys), Kiele Sanchez, Chandra West (The Gates), John Diehl (Stargate) er med på prequel tv-filmen til Burn Notice som kommer i sommer.

Fox har bestilt en komedie fra produksjonselskapet til Jonah Hill(Superbad).

Mini-serien, The Kennedys kan bli sendt på grunn syndication.

Jordana Brewster(Chuck/Fast And The Furious) castet i Dallas-remaken til TNT, ikke noe Jack Bauer eller Sawyer enda.

Greg Grunberg fra Alias og Heroes skal spille hovedkaraktern i en pilot(som kan bli serie) på A&E.

Grunberg will play the title character, a plus-sized detective and a force of nature in the San Diego PD. One of the best in his field, Mike’s greatest challenge in his romantic life.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...