Filmvenn Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 fjodd: Vel, du leser jo på IMDB. Så tror du virkelig IMDB er så 100% troverdig? Tro igjen, alle kan endre det som står på IMDB, og ting kan uansett også ikke ha vært satt inn der og enda. Både Emmy Rossum(Fiona) og han som spiller Lip har kontrakter for hele sesongen, sammen med William Macy(Frank) og egentlig de andre skuespillerne i åpningsekvensen. BritFace: Ja, du har nok rett i det. Men uansett er jeg veldig usikker på om Game of Thrones er noe for meg. Men uansett er det en HBO-serie så sjansene er store. Er ikke akkurat noe crappy tv-kanal som Syfy som har lagd serien heller. Lenke til kommentar
fjodd Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg har alltid stolt på IMDB, men det må jeg tydligvis slutte med. Jeg bruker uansett siden mindre og mindre. Hater den nye layouten... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Da har jeg sett første sesong av The Wire, og elsket det siden episode 1. Forhåpentligvis varer kjærligheten min helt ut. 1 Lenke til kommentar
fjodd Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Da har jeg sett første sesong av The Wire, og elsket det siden episode 1. Forhåpentligvis varer kjærligheten min helt ut. http://www.youtube.com/watch?v=KQbsnSVM1zM Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Mest geniale scenen i en serie noen sinne. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har vist den til folk og sett den selv. Om jeg skal få noen hekta på The Wire så sender jeg dem bare den der Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg bruker denne scenen: http://www.youtube.com/watch?v=y0mxz2-AQ64 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Elsker sjakkscenen selv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Da har jeg sett første sesong av The Wire, og elsket det siden episode 1. Forhåpentligvis varer kjærligheten min helt ut. Gratulere, du har begynt på en fantastisk serie.Holder på med sesong 2 nå og jeg må nesten slutte å se..jeg blir bare værende oppe hele forbanna natta å se Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Misunnelig på dere begge. Det finnes få ting som slår flere usette sesonger med The Wire. Jeg kan virkelig ikke se at det skal være mulig å noen gang lage noe som er like bra eller bedre enn den serien der. Perfeksjon. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Må jeg virkelig risikere å ødelegge timplanen og presse inn Shameless? Da har jeg sett første sesong av The Wire, og elsket det siden episode 1. Forhåpentligvis varer kjærligheten min helt ut. Tro meg, det blir nok en uendelig og betingelsesløs kjærlighet det der Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Må jeg virkelig risikere å ødelegge timplanen og presse inn Shameless? Ja Shameless US er genialt. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har ikke lest bøkene, men slik jeg forstår det fortjener ikke Game of Thrones å bli kalt ordentlig fantasy. Jeg mener, det er jo satt til en annen og alternativ verden, men det kunne vel egentlig bare vært et middelalderkonsept hvis det ikke var for at stedsnavn og lignende er oppdiktede? Mitt inntrykk er at det dreier seg om Wheel of Time uten magi og onde vesener. Politikk og intriger, med andre ord. Tviler på at serien vil avstøte selv den mest innbitte fantasyhater. Ellers er The Wire et stort hull i serienerd-rustningen min. Jeg prøvde å se sesong 1, to ganger faktisk. Men det kom liksom aldri i gang ...! Jeg digger serier som Sopranos, Breaking Bad og også Mad Men, men The Wire virket litt merkelig for meg da. Dette var riktignok noen år siden. Men jeg klarte bare ikke komme inn i det. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nå har jeg bare lest litt over den første boken enda. Men det har noen overnaturlige ting i seg ja, så det er ikke ren middelalder-greie. Sverd med magi, "The others", drager og noen jævlig store ulver. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=KQoV6UZzO8U Gleder meg litt til Chaos som overtar sendeplassen til The Defenders fra og med 1. april. Liker casten fordi den passer til en slik type serie, litt kjedelig at Chuck er så og si den eneste spion-serien som overlever noen sesonger. Tror Chaos har en sjanse når den sendes på sendetiden til The Defenders og på CBS. Casten er gangske grei med Tim Blake Nelson("kompisen" til Edward Norton fra Grass Of Leaves), Freddy Rodriguez(Planet Terror), Kurtwood Smith(24, That`s 70`s show) blant annet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Usikker på om hvilken serie jeg skal starte på nå... Sopranos, Deadwood eller Breaking Bad? Noen som har et forslag? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Det er ærlig talt ett fett; alle tre er storslagne produksjoner, men jeg ville begynt med Sopranos, da det er selve Gudfaren av dramaserier. Endret 26. januar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
2ore Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ville nok ha gått får Sopranos selv. Ble faktisk ferdig med The Wire i går, og må bare ta av meg hatten for verdens beste TV-serie noensinne. Sitter med første sesong av Six Feet Under nå, og planlegger på å se en eller to episoder i kveld. Hvis sakene lever opp til forventningene mine, så blir resten av boksene bestilt umiddelbart. HBO fortjener det! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Six Feet Under har jeg og en kollega sett hele av på bare noen få måneder og den anbefales! Når jeg bestilte den i sommer lønte det seg faktisk å kjøpe boksen fra England med tanke på pris i forhold til å kjøpe dem i løsvekt. Betalte da ca 600 kr for hele serien og 2-5 har også norsk tekst. Lenke til kommentar
fjodd Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg så piloten til Lights Out nå. Virker veldig lovende. Gleder meg til å se de to neste episodene i morra. Noen som har begynt å se denne? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jepp, elsker den. Mye på grunn av serien virker så troverdig til tider, og samtidig har en rekke skuespillere jeg liker. Gir meg en god dramaserie only-vib slik som Rescue Me har. Satt ihop med litt små elementer tatt fra The Sopranos og The Wire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå