Jotun Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tja. Det er familie drama. Med superkrefter. Sistnevnte gjør at eg ser på det Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ja, det er det jeg har sett også, men til å være et familiedrama med superkrefter, hvor ville du sette serien på en skala fra 1-10? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Har ikke sett nok enda. Over 5, godt unna 10 enda.... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg gir den en sjanse jeg. Hva er det verste som kan skje? Jeg må skru det av Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 4 av 10 Serien blir veldig dabbet ned. Skal jeg se på noe drama med sci-fi elementer så velger jeg heller V. Mer underholdne enn No Ordinary Family synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er egentlig heroes sett fra ett annet perspektiv. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Heroes har jeg begynt å se på 3-4 ganger, men jeg klarer liksom aldri å komme langt. Har nesten sett gjennom hele første episode av No ordinary family nå, og jeg er imponert så langt Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Jeg vet ikke om jeg vil kalle No Ordinary Family for en veldig god serie, men jeg elsker den likevel. Har savnet en lignende relativt enkel serie med et sci-fi element som jeg mener No Ordinary Family har. Dessuten var det godt å se Julie Benz i en serie igjen etter hun døde i Dexter. Endret 20. januar 2011 av Zeke 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 The fact that Julie Benz is gorgeous Is in no way a downside to the series Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 4 av 10 Serien blir veldig dabbet ned. Skal jeg se på noe drama med sci-fi elementer så velger jeg heller V. Mer underholdne enn No Ordinary Family synes jeg. Må bare nevne at V virkelig har tatt meg hardt ved ballene. Flott serie. Mye bedre enn det jeg først forventet. Det er jo ABC, så du vet hva du får, men er likevel veldig spennende. Av en eller annen grunn så får jeg litt av LOST-følelsen tilbake. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg vurderer å begynne å se på No Ordinary Family. Noen som har noen erfaringer? Yey or ney? Hva mener folket om denne serien? Jeg syns den ser interessant ut Min mening om starten: http://flagglima.com/2010/09/tommel-opp-for-no-ordinary-family/ Har dabbet litt ned siden det, selv ungene er litt utålmodige når vi ser den til tider. Ligger som midt på treet. Benz og Chiklis er et godt par, men ellers veldig mye ujevnt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Da er dette hovedcasten til "Alcatraz" i sin helhet. Å jeg må si jeg elsker variasjonen i casten. Jorge Garcia(Lost) Sam Neill(Jurrasic Park) Jason Butler Harner(Changeling/Fringe) Jonny Coyne(Undercovers) Sarah Jones(Sons of Anarchy) Santiago Cabrera(Heroes/Merlin) Io9 har en fin samling om det vi vet om serien så langt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Julie Benz...pfff... Jeg syns det er koselig å se Michael Chiklis tilbake på ordentlig TV jeg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Nye serien til Michael Emerson(Benjamin Linus i Lost), og Terry O`Quinn(Locke i Lost), "Odd Jobs" utsettes til sesong 2012/13. Denne serien var skapt av JJ Abrams(Lost, Cloverfield, MI3) i tillegg. Ellers nok en god episode av Lights Out denne uka. Fikk asisasjoner til både The Wire og Sopranos i ukas episode av serien. Herlig serie. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Maury; hva slags serie blir Odd Jobs? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Dramedy Emerson and O'Quinn will portray former black-ops agents who are now "retired" and work odd missions (or "jobs") to pass the time. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 nice , 2 av de beste skuespillerene fra LOST. Det er en serie jeg skal skjekke ut når den kommer hvertfall Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Og ikke bare det, men mannen bak en av de beste Spy seriene ever. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Alias du tenker på vel, Jotun? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå