Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om jeg vil kalle No Ordinary Family for en veldig god serie, men jeg elsker den likevel. Har savnet en lignende relativt enkel serie med et sci-fi element som jeg mener No Ordinary Family har. Dessuten var det godt å se Julie Benz i en serie igjen etter hun døde i Dexter.

Endret av Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

4 av 10

Serien blir veldig dabbet ned. Skal jeg se på noe drama med sci-fi elementer så velger jeg heller V. Mer underholdne enn No Ordinary Family synes jeg.

Må bare nevne at V virkelig har tatt meg hardt ved ballene. Flott serie. Mye bedre enn det jeg først forventet. Det er jo ABC, så du vet hva du får, men er likevel veldig spennende. Av en eller annen grunn så får jeg litt av LOST-følelsen tilbake. :)

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å begynne å se på No Ordinary Family. Noen som har noen erfaringer? Yey or ney?

Hva mener folket om denne serien? Jeg syns den ser interessant ut

Min mening om starten:

http://flagglima.com/2010/09/tommel-opp-for-no-ordinary-family/

Har dabbet litt ned siden det, selv ungene er litt utålmodige når vi ser den til tider. Ligger som midt på treet. Benz og Chiklis er et godt par, men ellers veldig mye ujevnt.

Lenke til kommentar

Nye serien til Michael Emerson(Benjamin Linus i Lost), og Terry O`Quinn(Locke i Lost), "Odd Jobs" utsettes til sesong 2012/13. Denne serien var skapt av JJ Abrams(Lost, Cloverfield, MI3) i tillegg.

lost-ben-locke-interview_320.jpg

Ellers nok en god episode av Lights Out denne uka. Fikk asisasjoner til både The Wire og Sopranos i ukas episode av serien. Herlig serie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...