Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Det er så mye enklere i spill, der kan man kose seg med Civilization og Colonization-utgavene :wee:

 

Det er jo ulike dramatiseringer av ulike perioder. Men de har jo også mye kreativ frihet og er ikke nødvendigvis så korrekt.

 

North & South og John Adams eksempelvis.

 

Dokumentarserier kommer jeg ikke på i farten, selv om jeg har sett ulike på History Channel opp gjennom årene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter mye masing fra Maury så fikk jeg sett første episode av Shameless US. Virker som en serie som jeg har lyst til å følge med videre på. Selv om jeg var veldig skeptisk til en liten "twist" som kom iløpet av episoden. Tror serien kan bli en suksess, men jeg frykter litt at den vil spille på feil strenger i historien som kommer. Blir isåfall spennende å se hvordan serien utvikler seg! :)

 

Fælt så snodig betegnelse du har på "masing" a... :hrm:

 

Jeg elsker serien så langt, den har en godt potensiale og passer inn for den kanalen den sendes på. Der de andre anti-heltene Hank Moody, Dexter Morgan, Helsesøster Jackie, Nancy Botwin o.s.v. har serier.

 

Serien har allerede fått brukbare seertall for Showtime, rundt 1 millioner seere i første episode som er brukbart, Dexter er serien på kanalen med høyeste seertall(å det var bare 4 Mill), mens Californication fikk samme seertall som Shameless så og si. Å fikk bekreftelse på fornyelse for enda en sesong få dager etter sesongstarten. Hvis produsentene vil ha Shameless US gånende flere sesonger, så ser det ut som at Shameless fikk det perfekt hjem i Showtime.

Lenke til kommentar

Det er så mye enklere i spill, der kan man kose seg med Civilization og Colonization-utgavene :wee:

 

Det er jo ulike dramatiseringer av ulike perioder. Men de har jo også mye kreativ frihet og er ikke nødvendigvis så korrekt.

 

North & South og John Adams eksempelvis.

 

Dokumentarserier kommer jeg ikke på i farten, selv om jeg har sett ulike på History Channel opp gjennom årene.

 

Jeg tenkte primært på type History Channel-materiale ja, og er ikke særlig interessert i dramatiseringer (ikke når jeg er på utkikk etter fakta i historie).

 

Jeg får loke litt mer rundt og se hva jeg finner. :)

 

 

EDIT: Btw, jeg har lyst til å se opp igjen enten Boston Legal eller The Unit. Usikker på hvilken. Hva stemmer dere for?

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

Castingen til How I Met Your Mother er gangske bra i år. Kyle MacLachlan(Twin Peaks), Katy Perry, Laura Bell Bundy, Jorge Garcia, Jennifer Morrison o.s.v. Pluss returen av Rachel Bilson og Alexis Denisof.

 

Nå er enda en god casting blitt annonsert. "The Trinity-killer", John Lithgow fra Dexter skal gjestespille i denne sesongen og.

 

Fra Perry-episoden:

225170336.jpg

Lenke til kommentar

Likevel synes jeg serien har tapt seg mye og vurderer å slutte å se på. Synes ikke det er like morsomt som de 3 første sesongene og Barney har også tapt seg, er vel bare en episode i år som jeg har synes var bra og det var den Jorge Garcia var med i, og det var kunn pga han og Lost referansen.

Lenke til kommentar

Castingen til How I Met Your Mother er gangske bra i år. Kyle MacLachlan(Twin Peaks), Katy Perry, Laura Bell Bundy, Jorge Garcia, Jennifer Morrison o.s.v. Pluss returen av Rachel Bilson og Alexis Denisof.

 

Nå er enda en god casting blitt annonsert. "The Trinity-killer", John Lithgow fra Dexter skal gjestespille i denne sesongen og.

 

Fra Perry-episoden:

 

 

Husker jeg så et intervju med Neil Patrick Harris hvor han sa at han hatet at det var "stjerner" som måtte til for å få serien interessant igjen.

Mener da det var snakk om Britney Spears.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...