Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det ikke lenge til Band of Brothers 2: The Pacific starter :D

Gleder meg som et barn

 

Seriøst? Hanks som står bak denne og? Hvilken kanal begynner denne på?

 

Hanks og Spielberg er med, i tillegg til flere av regissørene som var med på B.o.B.

 

De driver med innspillingen enda, men som SkinnyT sier så kommer den høyst sannsynlig til nesteår

Lenke til kommentar
Hmm.. håper ikke dette blir en flopp da, men den høres jo spennende ut da. Regner med at ikke de samme karakterene som i den første blir med i den nye.

 

hehe, hadde blitt litt feil ja.

 

Her har du hovedrollene:

http://www.pararesearchteam.com/ThePacific...-Cast-Pics.html

 

Og her finner du diverse informasjon om innspillingen:

http://www.pararesearchteam.com/ThePacific.html

Lenke til kommentar
Hmm.. håper ikke dette blir en flopp da, men den høres jo spennende ut da. Regner med at ikke de samme karakterene som i den første blir med i den nye.

 

Tro meg siden det er HBO blir det aldri noe flopp vil jeg si, pluss at det har null niks å si om serien får dårlige seertall siden de sender serien selv med dårlige seertall(gjort det med mange andre serier) Det er trossalt en miniserie også.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Siste episode ble sendt 14.3.68 , pga høy prod kostnad & så som så seertall ble serien kansellert.

 

NBC var keen på sesong 4 men det ble aldri noe av pga Batcave ble revet & NBC var ikke villig til å punge ut 3 mill $ for en ny Batcave.....

Lenke til kommentar
Sopranos-slutten(ikke noe avslørende)

 

Du vil bli dritskuffa

 

Ikke noen spoiler her heller, bare mitt synspunkt på avslutningen. Legger det allikevel i spoiler, så kan de som ikke har sett så langt velge om de vil lese eller ikke.

 

Dritskuffa? Ble litt skuffa med en gang, men når jeg lot det synke inn, innså jeg at det rett og slett var en fantastisk avslutning.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Sopranos-slutten(ikke noe avslørende)

 

Du vil bli dritskuffa

 

Ikke noen spoiler her heller, bare mitt synspunkt på avslutningen. Legger det allikevel i spoiler, så kan de som ikke har sett så langt velge om de vil lese eller ikke.

 

Dritskuffa? Ble litt skuffa med en gang, men når jeg lot det synke inn, innså jeg at det rett og slett var en fantastisk avslutning.

 

keep on:

 

Hadde vært mye kulere med en final deathmatch. Eller i det minste litt mer actionfylt. Joa, en grei symbolsk avslutning, men det er ikke min favoritt

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...