Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja, akkurat det der du aldri kan vite. Jeg tenkte på norske nettbutikker... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Nå er det ikke lenge til Band of Brothers 2: The Pacific starter Gleder meg som et barn Seriøst? Hanks som står bak denne og? Hvilken kanal begynner denne på? Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Nå er det ikke lenge til Band of Brothers 2: The Pacific starter Gleder meg som et barn De har vel ikke satt noen air date enda, bare sagt at det blir en gang uti 2009 eller muligens sent utpå høsten i år. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Nå er det ikke lenge til Band of Brothers 2: The Pacific starter Gleder meg som et barn Seriøst? Hanks som står bak denne og? Hvilken kanal begynner denne på? Hanks og Spielberg er med, i tillegg til flere av regissørene som var med på B.o.B. De driver med innspillingen enda, men som SkinnyT sier så kommer den høyst sannsynlig til nesteår Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hmm.. håper ikke dette blir en flopp da, men den høres jo spennende ut da. Regner med at ikke de samme karakterene som i den første blir med i den nye. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hmm.. håper ikke dette blir en flopp da, men den høres jo spennende ut da. Regner med at ikke de samme karakterene som i den første blir med i den nye. hehe, hadde blitt litt feil ja. Her har du hovedrollene: http://www.pararesearchteam.com/ThePacific...-Cast-Pics.html Og her finner du diverse informasjon om innspillingen: http://www.pararesearchteam.com/ThePacific.html Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hmm.. håper ikke dette blir en flopp da, men den høres jo spennende ut da. Regner med at ikke de samme karakterene som i den første blir med i den nye. Tro meg siden det er HBO blir det aldri noe flopp vil jeg si, pluss at det har null niks å si om serien får dårlige seertall siden de sender serien selv med dårlige seertall(gjort det med mange andre serier) Det er trossalt en miniserie også. Endret 13. mars 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 tviler på at serien får dårlige seertall, WW2 er kjempe stort i usa nesten alle har hatt noe ferdre, besteferder, onkler osv som tok del i den krigen. titusenvis av folk som holder på med reenactmen, etter BOB ble det drit inn å lage Airborne impression, har selv laget en Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Har sett 6 episoder av Sopranos nå, må si jeg elsker serien, man sitter igjen med en god følelse etter hver eneste episode Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Sopranos-slutten(ikke noe avslørende) Du vil bli dritskuffa Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Var det meningen at jeg skulle lese den spoileren? Vil ikke ha hele serien spoilet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Bare hva jeg syns om slutten, sier ingenting om hva som sjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Siste episode ble sendt 14.3.68 , pga høy prod kostnad & så som så seertall ble serien kansellert. NBC var keen på sesong 4 men det ble aldri noe av pga Batcave ble revet & NBC var ikke villig til å punge ut 3 mill $ for en ny Batcave..... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Sopranos-slutten(ikke noe avslørende) Du vil bli dritskuffa Ikke noen spoiler her heller, bare mitt synspunkt på avslutningen. Legger det allikevel i spoiler, så kan de som ikke har sett så langt velge om de vil lese eller ikke. Dritskuffa? Ble litt skuffa med en gang, men når jeg lot det synke inn, innså jeg at det rett og slett var en fantastisk avslutning. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hmm, gruer meg alltid til siste episode på en serie, men så er det bra at jeg er på sesong en da Er det bare 12 episoder i sesong 1 forresten? Er det sånn i alle sesongene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Sopranos-slutten(ikke noe avslørende) Du vil bli dritskuffa Ikke noen spoiler her heller, bare mitt synspunkt på avslutningen. Legger det allikevel i spoiler, så kan de som ikke har sett så langt velge om de vil lese eller ikke. Dritskuffa? Ble litt skuffa med en gang, men når jeg lot det synke inn, innså jeg at det rett og slett var en fantastisk avslutning. keep on: Hadde vært mye kulere med en final deathmatch. Eller i det minste litt mer actionfylt. Joa, en grei symbolsk avslutning, men det er ikke min favoritt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 24.3 Undertaker (født 1962 eller '65 , that's the question ?) Children of the night , the spirit of the Undertaker will never die.......! http://www.youtube.com/watch?v=KQ3pMPChCpw...feature=related 25.3 Marcia Cross 46 Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nettop sett ferdig That'70s show. Noen som vet om lignende serier som er bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå