erlendo89 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Den var imponerende ja Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Southland har begynt igjen. Knall serie! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Da har eg nesten ikkje sett ein serie på 2 måneder pga litt spilling, men no er eg lei. Har idag sitt 9 episoder av community, gleder meg til imorgen når eg skal fortsette med alle dei andre serien eg ligger langt etter på. Endret 5. januar 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Starter denne nyhets-oppsamlingen med å nevne at Katy Perry er castet til å spille i en episode av How I Met Your Mother denne sesongen. Mary Lynn Rajskub(Chloe i 24), gjestespiller både på Modern Family og Raising Hope nå for tiden i en episode i hver, mulig hun var med i dagens Modern Family. JJ Abrams skal lage en Pulp Ficiton-"aktig" pilot http://www.tvline.com/2011/01/j-j-abrams-brings-pulp-fiction-to-tv/ Sources confirm to me exclusively that J.J. Abrams’ Bad Robot is developing Pulp, an hour-long crime drama set in a slightly heightened reality, a-la Pulp Fiction. Bad Robot will begin shopping Pulp to the networks as early as next week. It caps a busy development season for Abrams’ Warner Bros.-based company, which currently has projects in contention at CBS (crime thriller from Jonah Nolan), Fox (the drama Alcatraz), and NBC (the Michael Emerson-Terry O’Quinn comedic drama Odd Jobs). Første titt på enda en Speilberg-produserte serie denne sesongen(Terra Nova) Ny drama sci-fi på Fox. Piloten vil bli sendt etter American Idol-finalen. Serien har blant annet med Jason O`Hara(Life on Mars US/Band of Brothers) som spiller hovedrollen. Første titt på Enlightened(HBO) I linken er første videoene og det første som har kommet ut på nettet over scener fra serien. Som er en ny komiserie på HBO med Luke Wilson, Mos Def blant annet. http://www.hbo.com/#/enlightened Nytt promoteringsbilde for FX-serien, "Lights Out" Endret 7. januar 2011 av Maury 2 Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Tenkte bare jeg skulle ta to minutter og anbefale en serie jeg ikke kan se at noen andre har nevnt her på forumet: The Big C på Showtime Med: Laura Linney, Oliver Platt, Phyllis Somerville + noen til som ikke er allverdens kjente Gjeste/Recurring-roller: Gabourey Sidibe, Idris Elba, Cynthia Nixon Serien handler om en 42-år gammel mamma som får en kreftdiagnose, men som ikke forteller familien (hørt det før?), og heller bestemmer seg for å nyte de siste månedene av livet. Det er en dramakomedie, og jeg synes det klarer å balansere ganske bra mellom de to elementene. Hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg kanskje det er en litt "jentevennlig"-serie; det er skrevet av en kvinne, med kvinne i hovedrollen, og mange av temaene som tas opp er kanskje ikke det mange testosteronfyllte gutter er ute etter i en TV-serie. Selv har jeg allikevel kost meg med det jeg har sett så langt; jeg ser på den som et slags friskt pust i forhold til andre komedier jeg ser på TV. Særlig skuespillet fortjener ros, og jeg føler at jeg kommer veldig tett innpå rollene. Alt i alt vil jeg anbefale serien hvis du vil ha noe litt skarpere, litt mindre slapstick og punchline, men samtidig ganske sjarmerende. Jeg må dog advare, blant de få som hadde rangert serien på IMDB så var det et klart skille mellom under og over 18. Serien skårte særs dårlig for folk under 18, men bra blant de over. Den personen jeg kjenner som jeg kanskje helst vil anbefale serien til er mamma, og det kan se ut som om jeg er på rett spor jfr IMDB ratingen. Men det er ikke dermed sagt at det kun er mødre i midtlivskrise som kan nyte det, altså. Settingen i serien settes veldig fort, og det burde holde å se 1-2 episoder for å avgjøre om dette er noe for deg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 - Mad Men offesielt fornyet for en femte sesong, ingen bombe. - The Killing, starter 3 april. Nok en kvalitetserie fra kanalen som ga oss The Walking Dead, Mad Men og Breaking Bad. - Breakout Kings starter 13 mars, med blant annet Charlie Duchamp og Domenick Lombardozzi(The Wire/Entourage) i hovedrollene i serien. - Breakout Kings har som tidligere nevnt en liten Prison Break-del i seg med Robert Knepper som T-Bag igjen i serien i 4 episoder. Noe på grunn av skaperne av Prison Break står for denne serien, og den er i samme "univers". Men neppe mer av Prison Break-handlingen etter de 4 episodene med Robert Knepper. - Mark Pellegrino(som spilte Jacob i Lost) skal være med i en gjesterolle i Breakout Kings, og er også fast med i amerikanske utgaven av Beeing Human. - Beeing Human(US) starter 17 januar, med blant annet Pellegrino og Samuel Witwer(Smallville/Dexter). The Lonley Island burde få litt kred til slutt for denne musikkvideon de lagd i programmet Saturday Night Live rett før nyttår. (Jessica Alba og Blake Lively fra Gossip Girl i sengene, ja) http://www.youtube.com/watch?v=lQlIhraqL7o Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Hoho, ingenting som slår The Lonley Island. Jeg fulgte dem før de starta i SNL og har ingenting å utsette på at de har litt mer cash til filmene sine nå. Digger alle Jorma dances videoene. http://www.youtube.com/watch?v=F7rXo1nLgp4 Endret 7. januar 2011 av Hille Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jorm er funny. Mye bra fra The Lonley Island på SNL ja. Dick In A Box og Im On A Boat er jo klassikere, og jeg liker Like A Boss og Boombox veldig. Dick In A Box fikk jo Emmy om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nye bekrefta premiere-datoer, just saying... Game of Thrones(HBO): 17 April Mildred Pierce(HBO): 27 Mars Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Apropo Game of Thrones: Det ble skrevet noe her i tråden om denne serien. Men det er ikke kommet noe pilot eller noe enda? Lasta ned noe greier, men det var jo bare en "behind" greie som egentlig ikke viste en dritt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Les hva jeg skrev igjen. Starter 17. April. Bare behind the scenes/making of og trailere har kommet ut. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nye bekrefta premiere-datoer, just saying... Game of Thrones(HBO): 17 April Mildred Pierce(HBO): 27 Mars Les hva jeg skrev igjen. Starter 17. April. Bare behind the scenes/making of og trailere har kommet ut. ÅÅÅÅÅ! Beklager, såg ikke at du skrev i første innlegget at det kun var behind the scenes og trailere som var kommet ut. Burde jo vite at det ALDRI kommer ut noe piloter eller E00 eller lignende et SEKUND før premieren på tv. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Ikke på HBO, unless det er noe crappy on Demand-rip. Bare Showtime som klarer å "miste" disse promoterings-dvder av kvalitets-kanalene. EDIT: Å AMC, ved TWD. Endret 8. januar 2011 av Maury Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Nåja, husker godt 'True Blood' sin pilot som ble lekket. Ganske crappy pilot var det nå også. Edit: altså crappy innhold, video kvaliteten var god. Endret 8. januar 2011 av Thommesen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Wonder Woman-serie blir ikke noe av. Jeg spekulerer i at det har noe med at kvinnelige actionstjerner er mindre ønsket, selv om det ikke nødvendigvis er fornuft bak den tanken (skrevet om det her). Selv syntes jeg det er overvekt av mannfolk i slike roller. Nå fikk vi Nikita i fjor, men den serien lider mye av en tittelkarakter som blir lite troverdig. Det er ikke mye Sarah Connor over hun - for å si det slik. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Joss Whedon klarte heller ikke å lage en serie ut av Wonder Woman av en eller annen grunn. Kunne gått spart seg, jeg tviler på at den serien ville ha noen store seertall. Serien rundt hulken som er under produksjon eller hva den er nå, tror jeg heller har større sjanser enn Wonder Woman. 2011-2012 kommer til å få et massivt innslag av superhelter og på storskjermen og. Ny Mr.Sunshine promo (Første titt på Jorge Garcia i serien i promoem(Hurley fra Lost) i hans gjesterolle på serien) Ny trailer til Spartacus: Gods of the Arena. Starter 21 januar. http://www.youtube.com/watch?v=ntSHknxy3Vc Noen Behind The Scenes-videoer fra Lights Out, pluss noen nye scener ikke vist i tidligere promoer. http://www.youtube.com/watch?v=K_jcTFMcYWo http://www.youtube.com/watch?v=KlMVVHqbgiE http://www.youtube.com/watch?v=BiiyKP7GhRo Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Wonder Woman er en av de desidert mest populære karakterene hva superhelter angår, men langt mindre kjente mannlige karakterer går gjennom nåløyet og blir realitet på små og store lerretet. Det virker litt merkelig. Siden midten av 90-tallet har det vært en sterk vekst i suksesfulle serier med kvinner i hovedrollen (både action og ren drama), det virker besynderlig at den mest kjente kvinnen innen den mest populære sjangeren forblir benket. Nå skal det visstnok vært mer kostbart (grunnet lisens), men synd er det nå. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Noen som veit hvor det er mulig og se Inside the actors studio episoden med james franco? episode 2, season 17. ble vist i usa 7.desember. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 http://tv.popcrunch.com/watch-james-franco-inside-the-actors-studio-video/ Tror man må jukse litt slik at IP'en virker å være fra USA for å kunne se. Går ikke her i hvert fall. De pleier jo som oftest å dukke opp på Youtube, men fant den ikke der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Wonder woman kunne vært digg. Alltid klar for litt superhelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå