Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Episodes

9. Januar

The show is about a British husband-and-wife comedy team who travel to Hollywood to remake their successful British TV series. Matt LeBlanc stars as himself with Stephen Mangan as Sean among others.

De 2 første episodene er ute nå. Får komme med en rapport etterhvert hva jeg synes om serien.

Lenke til kommentar

Episodes

9. Januar

The show is about a British husband-and-wife comedy team who travel to Hollywood to remake their successful British TV series. Matt LeBlanc stars as himself with Stephen Mangan as Sean among others.

De 2 første episodene er ute nå. Får komme med en rapport etterhvert hva jeg synes om serien.

Det sa jeg og. Så langt veldig grei serie, og det tiltross for at jeg hater både Freinds og Matt Leblanc. Men jeg ville heller anbefalt folk å se Californication først fra samme kanal som er en utrolig bra serie. Selvfølgelig, alltid noen hatere som sikkert kommenterer imot nå, slik det er ved alle andre serier.

Tror faktisk Luther må være min favorittserie innenfor britiske som har gått de siste årene. Idris Elba er jo en gangske god skuespiller.

Lenke til kommentar

01_28_38mb.jpg

Ruth Wilson som Alice Morgan. :love: Fy flate for en rolle hun gjør. Det er jaggu godt gjort å spille så ond, og vise en så intelligent rolle på så få episoder.

http://scifiandtvtalk.typepad.com/scifiandtvtalk/2010/10/ruth-wilson-talks-about-bbc-americas-luther.html

http://filmreviewonline.com/2010/10/18/luther-ruth-wilson-gets-fantastically-evil/

Er det bekreftet at det blir noe av en sesong nr 2?

Lenke til kommentar

Gammelt nytt, men vet ikke om det er nevnt før-

December 23, 2010

* Billy Ray’s script for the 24 movie was turned down by the studio with the reason being that it “wasn’t strong enough or compelling enough” for the studio to move forward with it.

Om 24 filmen, får håpe de får forbredet scripten sånn at filmen blir en realitet..

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

damianlewisanddavidhare.jpg

Nice, både Damian Lewis og David Harewood(Blood Diamond) er blitt castet til å være med i nye piloten til 24-produsente Howard Gordon og Alex Gansa. Kjempenyhet for oss som er fan av Damian Lewis etter hans prestasjon i Band of Brothers og fans av Life som gikk i to sesonger på NBC.

Plottet:

centers on Marine Sergeant Scott Brody (Lewis), who returns home after spending eight years as a prisoner of war in Baghdad, and Carrie Anderson (Claire Danes), a driven CIA officer who suspects he might be plotting an attack on America. Scott, who was discovered during a U.S. attack on an enemy base, was brought to the U.S. with much fanfare and is happy to be home with his family, wife Jessica (Laura Fraser), and two kids, but still carries with him the trauma of his imprisonment and torture.

Blir nok enda en bra serie fra Showtime dette, mulig serien blir sendt samme kvelder som Dexter til høsten.

Lenke til kommentar

Da er jeg akkurat ferdig med å se Corleone og for en utrolig bra serie det var. Den beste mini-serien jeg har sett på lang tid. Kjente til historien fra før og det var tøft å se hvordan alt stemte med de virkelige hendelsene.

Fikk litt lyst på mer mafia-tv nå. Er det noen andre serier som handler om, eller har med mafiaen å gjøre?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da er jeg akkurat ferdig med å se Corleone og for en utrolig bra serie det var. Den beste mini-serien jeg har sett på lang tid. Kjente til historien fra før og det var tøft å se hvordan alt stemte med de virkelige hendelsene.

Fikk litt lyst på mer mafia-tv nå. Er det noen andre serier som handler om, eller har med mafiaen å gjøre?

Må si meg enig der. Ble utrolig dratt med i den serien. Skremmende realistisk, og blir jo enda bedre når det er sann handling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...