Jefe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 *redigert* Sett en del av The Trip på Youtube før. Liker Rob Brydon så ser mye av ham. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Noen som ser på Blue Muntain State her, veldig mange av vennene mine ser på det. Men det er også de som ser på Gossip Girl, diehard HIMYM fan, Vampire Diaries og One Tree Hill, så har en følelse av at denne serien er noe av det samme rælet. De har jo de personene som ike har hørt om Mad Men, Breaking Bad blant annet. Så om noen som er oppgående kunne si noe om denne serien hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Så første episode av blue mountain state og fikk ikke lyst til å se mer. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 BMS synes jeg er sykt morsomt. Så klart funker det dårlig om alt du tolerer er gravalvorlige drama serier. Men som en helt enkelt 20min komedi er det bra. Litt som american pie humor. Bare mye bedre. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) De første episodene er litt dårlige og det kan i blant bli litt for mye "OHYE I'm totally drunk!". Vis du likevel gir serien en sjanse er den veldig underholdene. Definitivt mer morsom en sitcomes som f.eks the big bang theory. Synes også serien har noen veldig gode plots til tider. Alan Ritchson er helt fantastisk som Thad Castle, morsomste karakterene jeg har sett på leeenge. Det er jo en College serie så en del klisjer er det jo, likevel er serien så bra at man nesten ikke tenker over det. Så vis du er ung, sosial, har god humor og bare vil chille med en god komedie så vil jeg absolutt se den, men ta serien for det den er. Endret 27. desember 2010 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Så serien er med andre ord ikke for introverte og humørløse gubber som ikke liker å ta det med ro? Ja, det utelukker jo mange av brukerne på Diskusjon. Tenker jeg holder meg langt unna. Endret 27. desember 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Tenker nok en del her på forumet er for "modne" for serien ja. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=39eegoYnH9s 2 minutters promo til Falling Skies som er Steven Speilberg-produsert serie som kommer i juni på TNT. Ser greit ut så langt. Ahh ny Ricky Gervais-spesial ble sendt i natt/ i går natt på HBO. Skal se nå. Endret 27. desember 2010 av Maury Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Tenker nok en del her på forumet er for "modne" for serien ja. Pfft, vi er da forvokste unger de fleste av oss. Akkurat som jeg kan kose meg med Transformers og Bergmans mesterverk på samme kveld, har jeg fint lite problem med enkle serier (eller det Bourdieu vel ville omtalt som "barbarisk") som One Tree Hill, Dawson's Creek og Smallville, mens jeg samtidig lar meg fascinere av Twin Peaks, Mad Men, The Wire og Breaking Bad. I en serie som Glee ser jeg eksempelvis et mesterverk, og baserer det på rent medievitenskapelige faktorer, mens en serie som Nikita er mer meningsløs underholdning. Uten at jeg ser problem i det. Det har forøvrig, rent sosialantropologisk, ikke så mye med alder å gjøre hva man liker. Oppvekst, utdannelse og yrke har mye å si. Flere kan like noe uten å våge å si det, fordi det ikke er "rett" for sin gruppe. Jeg gjør som Chaplin. "I remain just one thing, and one thing only, and that is a clown. It places me on a far higher plane than any politician." 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hoho, har sett 4 episoder av en noe annerledes tvserie. Brodern som nevnte at han hadde sett en serie som handlet om telefonselgere og at jeg måtte sjekke ut. Komedie i høygir. Ler så jeg griner.. :!: http://www.youtube.com/watch?v=tPN4K9lYnes 1 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Noen som ser på Blue Muntain State her, veldig mange av vennene mine ser på det. Men det er også de som ser på Gossip Girl, diehard HIMYM fan, Vampire Diaries og One Tree Hill, så har en følelse av at denne serien er noe av det samme rælet. De har jo de personene som ike har hørt om Mad Men, Breaking Bad blant annet. Så om noen som er oppgående kunne si noe om denne serien hadde det vært fint. Jeg likter Blue Mountain State, selv om jeg var litt skeptisk etter første episode. Selv mener jeg serien blir bedre og bedre utover. Første inntrykket blir fort at det er "American Pie" som en TV-serie, men det er absolutt mye mer enn det. Karakteren Thad som er kapteinen på laget er fantastisk. Han er det vittigste momentet vil jeg si. http://www.youtube.com/watch?v=SZ8v1CHjCaM Jeg vil isåfall anbefale serien, og det bør nevnes at jeg er typen som elsker serier som kommer fra kanaler a la AMC og HBO. Dog må man være innstilt på at dette er litt mer overflatisk humor enn hva man ser i serier som Bored To Death, Louie eller Party Down. Det betyr heldigvis ikke at det ikke er en morsom humor det også. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Så tilfeldigvis en episode av I'm Alan Partridge i går kveld. Sjokkerende at jeg ikke har fått med meg dette fra før siden jeg elsker The Office [uK]. For å si det slik; Alan og David Brent er jo kliiiin like. Uten å mistenke Ricky Gervais for plagiat, så er det slående hvor like de er på alle områder. Endret 28. desember 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Gode nyheter for fansen av Treme. David Morse fra blant annet gjesterolle i House, John Adams og The Green Mile er satt til å komme tilbake i sesong 2 også. Etter han gjestesrolle i den siste delen av den første sesongen. Nå på full tid som en av hovedskuespillerne i casten. I tillegg skal Jon Seda fra Oz, og The Pacific også gjesterolle i serien, så blir nok en HBO-veteran med på serien. Dette hinter til at sesong 2 kanskje kan få litt The Wire-opplegg med hver sesong skifter hovedfokusene fra forskjellige steder/grupper i New Orleans. Sesong 2 trolig veldig rundt politikken og politiet, samt at den fremdeles har en fokus på menneskene vi ble godt kjent med i sesong 1. EDIT: Enda casting-nyhet for en annen serie. Matt Dillon skal gjesterolle i Modern Family Endret 28. desember 2010 av Maury Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Ser at cdon selger heile The Wire boksen til 499 denne veka. Det må vel kunne kallast eit meget godt tilbud CDON Endret 29. desember 2010 av Shifty Powers 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Er The Wire en serie å satse på? Ga dessverre opp Sopranos etter bare et par episoder. Synes det gikk så alt for tregt. Men skal ikke se bort i fra at det er en serie jeg tar opp igjen. Hører jo bare positivt. Endret 29. desember 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Om du syntes Sopranos var tungt så synes du nok at The Wire er det også. Etter min mening er det verdens beste TV-serie, så om man ikke har sett det før så er boksen et kjempegodt tilbud. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Generation Kill på Blu-Ray for 199 kr på Platekompaniet, bør jeg være fornøyd med kjøpet og glede meg? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Generation Kill på Blu-Ray for 199 kr på Platekompaniet, bør jeg være fornøyd med kjøpet og glede meg? Ja. Eneste som er dumt med Generation Kill er at det bare er 7 episoder. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Herlig, ser frem til det. Da ble det til at jeg bestilte The Wire fra CDON også. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Generation Kill er en veldig bra serie. Synd det er så få episoder. Realistisk og proppa full med action. Dialogen synes jeg er veldig amerikanisert, men allikevel bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå