Filmvenn Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Blir nok ikke noe mer enn 8-10 episoder. Ingenting er sagt angående når serien kommer med sesong 2, annet enn at episodene blir produsert nå og har gjort det et par månder nå. Så regner med at serien kommer tilbake rundt februar-april. Hvertfall før høsten, og True Blood/Entourage-rekka i sommer. EDIT: Ja, hvis det er lenge siden sist du så serien. For all del se igjennom Band of Brothers på nytt. Så igjennom hele serien på et par dager i juleferien i fjor med bluray-utgaven. Gøy å se Ross Mccall fra Band of Brothers i Luther forresten. EDIT 2: Litt usikker på hva jeg skal se igjennom på nytt. Veit jeg skal se hvertfall sesong 3 av Mad Men(vil spare sesong 4, siden det kommer så mye bra tilbake på nåret). The Wire, Oz, Deadwood har jeg sett nok ganger igjennom. Forslag? Endret 20. desember 2010 av Maury Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) EDIT: Ja, hvis det er lenge siden sist du så serien. For all del se igjennom Band of Brothers på nytt. Så igjennom hele serien på et par dager i juleferien i fjor med bluray-utgaven. Er vel 3-4 år siden, så begynner å bli en stund. Tror jeg gjør det! EDIT 2: Litt usikker på hva jeg skal se igjennom på nytt. Veit jeg skal se hvertfall sesong 3 av Mad Men(vil spare sesong 4, siden det kommer så mye bra tilbake på nåret). The Wire, Oz, Deadwood har jeg sett nok ganger igjennom. Forslag? Prison Break? Lost? Endret 20. desember 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Lost har jeg sett nok av inntil det hvertfall har gått et par år til. Prison Break, neh for mye tømmermenn.. Så føler jeg kommer til å se igjennom Breaking Bad på nytt, alle episodene som er sendt. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 BSG, Rome, Carnivale, Firefly, Wonderfalls, Arrested Development? Selv ser jeg Rome for tiden. Er mitt tredje forsøk på serien som aldri har klart å holde på min oppmerksomhet. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Trenger noen forslag jeg og. Har brukt høsten på å se Dexter, Burn Notice, Breaking Bad, True Blood, og har nå bare en episode igjen av sesong 1 av Borardwalk Empire. Så da er jeg litt usikker på hva jeg skal starte på. Vurderer å se Mad Men. Er litt usikker på om det er noe for meg, men tror kanskje jeg skal gi det et forsøk. Eller er det noen andre serier som kan anbefales? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Kan anbefale to kansellerte serier i Terriers og Rubicon. Terriers som har eit av dei beste partnerskapa eg har sett på tv på lenge, og Rubicon (AMC) som er ein meget intelligent og aktuell spenningsserie om etteretning, konspirasjoner osv. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Var ute og handla i dag og fikk tak i Corleone til 150 spenn, så det blir å se det nå Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Kjøpte The Shield til moren og faren min til jul og håper det faller i smak. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=9ukGPKWK5BI Haha bare elsket Mary Lynn Rajskub fra 24 på Conan i går. "Im hotter than smoking crack". 1 Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Så piloten av Bored To Death i halvsøvne i går og fikk ikke med meg hvorfor denne nervøse tøsen trodde Schwartzman var privatdetektiv (jeg tørr ikke google av frykt for spoilere). Noen? Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Fordi han la ut privatdetektiv-ad på Craigslist, kanskje? Forøvrig vil jeg hevde at Bored to Death ikke er et program som mister noe særlig dersom du kommer over noen spoilers. For meg er det ihvertfall karakterenes reaksjon på hendelsene, heller enn hendelsene i seg selv som gjør Bored to Death så bra. Dette har den umiddelbare fordel at episodene holder seg veldig bra etter flere gjennomkjøringer. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Spørsmålet ditt antyder at du heller ikke er sikker. Måtte google craigslist. Aha, ja. Da kan jeg gå løs på episode 2. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Lurer på hvilken serie jeg skal begi meg utpå på nyåret, ettersom det ikke er noe spennende som begynner den neste måneden av hva jeg har fått med meg. Er Carnivale verdt å ta en titt på? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Carnivale er sært, jævlig sært, og passer ikke for folk flest. Men det er bra. Jeg vil anbefale Wonderfalls. Det er en fantastisk serie med et fantastisk cast, og tross kort levetid har den en fantastisk avslutning. En av de bedre seriene laget, og ingen har sett den. Synd. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 What? Ingenting som kommer? Lights Out? The Killing? Shameless? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Carnivale er da ikke så sært? Er uansett en meget bra serie! Go for it! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Særeste serien jeg har sett. Tror heller ikke jeg har blitt pitchet noen serier som har virket mer sær. Ikke at jeg ikke liker serien, jeg digger den. Visuelt er den enestående. Men det er HBO, og med alt som følger med HBO. Dyster, tungt, og det bør man forvente. Det er bedre at folk glir inn i de beste seriene synest jeg. For mange blir anbefalt Breaking Bad, Mad Men, The Sopranos osv uten å vite hva de begir seg ut på. Om noen går fra å ha sett litt av Supernatural, House og The big bang theory og noen sier at de må se The Wire vil sannsyneligvis dette mennesket finne serien kjedelig, lang og tungt. Selfølgelig, noen vil se underholdningen, og kvaliteten med en gang, men det tror jeg er de færreste. Wonderfalls er en bisarr serie, men ikke i forhold til Carnivale, Veronica Mars er en ganske mørk serie, men Terriers er mørkere, Big bang theory er nerdete, bare ikke i forhold til Community (må se Farscape). Nei jeg tror det kan lønne seg å ha sett noen serier før man ser de største, tyngste og ofte de beste seriene. Ikke det at Friction# ikke har sett nok serier fra før, tenkte mer generelt her. Forøvrig, noen som har sett John Adams og kan si noe om den? Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Har John Adams og kan si at det er en fin mini serie. Den handler jo for det meste om Uavhengighetskrigen (mer rundt politikken enn kriging) og forholdet mellom John og familien. Kan jo også lese litt mer om han her http://en.wikipedia.org/wiki/John_Adams (selve personen, ikke serien) Hjalp sikkert ikke så mye, men jeg er dårlig på reviews Kan nå hvertfall anbefale den Endret 23. desember 2010 av Tord93 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 What? Ingenting som kommer? Lights Out? The Killing? Shameless? Nå er ikke jeg så aktiv på seriefronten som de fleste her inne, men The Killing har jeg planer om å følge med på men det kommer jo ikke før i mars. - John Adams så bra ut, tar nok en titt på den Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det som jeg likte veldig med John Adams var skuespillerne, og en historie om en person vi lærer altfor mye om her i Norge. Likte spesielt Larua Linney(The Big C), Paul Giamatti og David Morse(House/The Green Mile). Ikke lenge til Lights Out nå. Nok en trolig bra dramaserie fra samme kanal som har gitt oss Sons of Anarchy, Terriers, og Justified. http://www.youtube.com/watch?v=16meMgXM8Vo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå