Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Ja det er greit, men det er da virkelig bedre ting å få med seg hvis man vil sjekke ut litt morsomme ting. Men of Certain Age er litt for mye dramedy for min del for å ha et slikt plot. Det er ikke noe Alle Elsker Ryamond 2.0.

Ville heller sjekket ut Louie, Modern Family, Community, Bored To Death, og Eastbound & Down først. Det er liksom ikke noe grunn til å prioritere Men of A Certain Age foran disse hvis du ikke har sett på de nevnte. Unless du er stor-fan av Ray Romano, Scott Bakula o.s.v.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ihvertfall store forhåpninger til GoT (jada, jeg skrev feil igår. Skylder på akevitt til middagen). Den passer jo ypperlig som HBO-serie med krig, sex, intriger og backstabbing. HBO samarbeider tett med både GRRM og fans av serien, så så langt virker det hele litt som Ringenes Herre i den forstand at jeg både håper og tror at TV-serien klarer å gjenspeile bøkenes magi.

Jeg elsker bøkene selv, men er ingen blodfan med tanke på at jeg ikke henger rundt på diverse nettfora knyttet til serien. Men jeg har ihvertfall fått med meg noen diskusjoner rundt de klippene som er lagt ut til nå, og den generelle oppfatning ser ut til å være "Ja! Det ser akkurat ut som jeg forestilte meg det", selv om det jo alltid er noe som spriker litt. Nå vet man vel ikke så mye om storylinen foreløpig (scriptet til piloten har lekket), så det er det jo vanskelig å mene noe om inntil videre.

Her er promoen som kom i natt

Dæven som jeg gleder meg til denne serien! Fantastisk at Sean Bean (Boromir i LOTR) er med i denne!

Lenke til kommentar

Ble ikke helt betatt før slutten på sesong 1 selv, men sesong 2 og sesong 3 er bare herlige. Å jeg ble gangske frelst etter at sesong 2 startet.

Spesielt Adam Arkin fra Chicago Hope/Life i form av en av de beste badguy-rollene jeg har sett på tv. I tillegg Titus Welliver, Lost-badguy og Deadwood alum, i sesong 2 og 3 som enda en god badguy som er verdt noen kronestykker. Å for ikke nevne hardcore-legenden Henry Rollins som badguy, eller Tom Arnold(faktisk).

Legg merke til skuespillern som spiller Otto, fengslesfuglen som hjelper klubben. Dette er skapern av Sons of Anarchy, produsent av The Sheild og ektemannen til skuespillerinnen som spiller Gemma.

Lenke til kommentar

Har sett community og modern family, har enda ikkje sett Bored to death selv om eg har hørt mykje bra om den. Kanske eg skal ta ein sjå den først, men først må den nye tven komme i hus.

Gleder meg til eg får ny tv , ligger 2 veker ++ bak på alle seriene.

Blei visst ein Philips PFL 9705H

Haha, fekk mail 10 sek etter eg skreiv innlegge at pakken var sendt :)

Lenke til kommentar

Ser at underforumene til Lost, 24 og Heroes er fjernet nå, hva har skjedd med trådene i disse forumene? Er de lagt i hoveddelen eller er de slettet? Veldig dumt hvis det er slettet, for spesielt i Lost forumet var det mange innlegg av meget høy kvalitet.

De ligger i det generelle TV-forumet. Alle tråder som ikke hadde serienavnet i seg fikk tittelen til serien lagt til, slik at de lett kan finnes igjen ved søk på eksempelvis "Lost".

I fremtiden satser vi på å få lagt til støtte for tagging av tråder, slik at du selv enkelt kan lage egne kategorier utifra tags. Vi får se hva vi får til :)

Lenke til kommentar

Og hva med Twilight zone?

Fantastisk serie. Ser på originalserien og koser meg mye. Serien er ikke bare merkelig, rar og freaky, som den prøver på, men også ekstremt forut sin tid og tar opp mange viktige temaer på en fantastisk måte. Alle relevante ennå.

Tåler du svart/hvitt er det bare å fyre løs. Tok ikke mer enn 2-3 episoder før jeg kom inn i det. Skikkelig bra, synes jeg.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...