Filmvenn Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja det er greit, men det er da virkelig bedre ting å få med seg hvis man vil sjekke ut litt morsomme ting. Men of Certain Age er litt for mye dramedy for min del for å ha et slikt plot. Det er ikke noe Alle Elsker Ryamond 2.0. Ville heller sjekket ut Louie, Modern Family, Community, Bored To Death, og Eastbound & Down først. Det er liksom ikke noe grunn til å prioritere Men of A Certain Age foran disse hvis du ikke har sett på de nevnte. Unless du er stor-fan av Ray Romano, Scott Bakula o.s.v. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har ihvertfall store forhåpninger til GoT (jada, jeg skrev feil igår. Skylder på akevitt til middagen). Den passer jo ypperlig som HBO-serie med krig, sex, intriger og backstabbing. HBO samarbeider tett med både GRRM og fans av serien, så så langt virker det hele litt som Ringenes Herre i den forstand at jeg både håper og tror at TV-serien klarer å gjenspeile bøkenes magi. Jeg elsker bøkene selv, men er ingen blodfan med tanke på at jeg ikke henger rundt på diverse nettfora knyttet til serien. Men jeg har ihvertfall fått med meg noen diskusjoner rundt de klippene som er lagt ut til nå, og den generelle oppfatning ser ut til å være "Ja! Det ser akkurat ut som jeg forestilte meg det", selv om det jo alltid er noe som spriker litt. Nå vet man vel ikke så mye om storylinen foreløpig (scriptet til piloten har lekket), så det er det jo vanskelig å mene noe om inntil videre. Her er promoen som kom i natt Dæven som jeg gleder meg til denne serien! Fantastisk at Sean Bean (Boromir i LOTR) er med i denne! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nå har Terriers blitt øksa. Det virker som vi år etter år får bekreftet at folk rett og slett ikke liker god TV. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Herguuuud så bra Sons of Anarchy er, kun 3 episoder sett dog. Skal nyte meg gjennom første sesong før den andre skal bestilles. Holder den kvaliteten? Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Holder på med disse bikerne sjæl. Nylig ferdig med nest siste av S1. Oser Americana-coolness, og mot slutten av sesongen har det blitt jækla spennende og fokusert også. Har absolutt befestet seg på nivå 2 av min lille serieskala. Endret 6. desember 2010 av KjemikerJon Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ble ikke helt betatt før slutten på sesong 1 selv, men sesong 2 og sesong 3 er bare herlige. Å jeg ble gangske frelst etter at sesong 2 startet. Spesielt Adam Arkin fra Chicago Hope/Life i form av en av de beste badguy-rollene jeg har sett på tv. I tillegg Titus Welliver, Lost-badguy og Deadwood alum, i sesong 2 og 3 som enda en god badguy som er verdt noen kronestykker. Å for ikke nevne hardcore-legenden Henry Rollins som badguy, eller Tom Arnold(faktisk). Legg merke til skuespillern som spiller Otto, fengslesfuglen som hjelper klubben. Dette er skapern av Sons of Anarchy, produsent av The Sheild og ektemannen til skuespillerinnen som spiller Gemma. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Artig. Otto stod nemlig for sesongens store høydepunkt da han, uten å spoile for mye, brukte et hardt fengselsbord til sin fordel. Åh, den lille røde sadisten inni meg jublet. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har sett community og modern family, har enda ikkje sett Bored to death selv om eg har hørt mykje bra om den. Kanske eg skal ta ein sjå den først, men først må den nye tven komme i hus. Gleder meg til eg får ny tv , ligger 2 veker ++ bak på alle seriene. Blei visst ein Philips PFL 9705H Haha, fekk mail 10 sek etter eg skreiv innlegge at pakken var sendt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nå har Terriers blitt øksa. Det virker som vi år etter år får bekreftet at folk rett og slett ikke liker god TV. Vi fikk vertfall en verdig avslutning. Føler ikke vi sitter igjen med noe cliffhanger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10012166 Han heter ikke Bud , han heter Grandmaster B lol Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gleder meg til Community denne uka(?) http://www.youtube.com/watch?v=3hNp_1Rzsz0 Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10012166 Han heter ikke Bud , han heter Grandmaster B lol Den videoen har sannelig klart å skape en del ekte forundring der borte. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Maury: Åh, blir kos med en juleepisode. Har sett litt mer på Community, og har faktisk varmet litt opp til den. Kan hende sesong 2 bare er mye bedre enn de 6-7 første jeg så av sesong 1. Isåfall så har serien vunnet litt aksept hos meg Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Sett hele Bored to death sesong 1 i dag. Epic. 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Så sesong 1 og 2 på 2,5 dag... Herlig, morsom serie. Går fort unna. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ser at underforumene til Lost, 24 og Heroes er fjernet nå, hva har skjedd med trådene i disse forumene? Er de lagt i hoveddelen eller er de slettet? Veldig dumt hvis det er slettet, for spesielt i Lost forumet var det mange innlegg av meget høy kvalitet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 De ligger her forsatt. Bare se side. 7 utover over nåværende tråder på denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ser at underforumene til Lost, 24 og Heroes er fjernet nå, hva har skjedd med trådene i disse forumene? Er de lagt i hoveddelen eller er de slettet? Veldig dumt hvis det er slettet, for spesielt i Lost forumet var det mange innlegg av meget høy kvalitet. De ligger i det generelle TV-forumet. Alle tråder som ikke hadde serienavnet i seg fikk tittelen til serien lagt til, slik at de lett kan finnes igjen ved søk på eksempelvis "Lost". I fremtiden satser vi på å få lagt til støtte for tagging av tråder, slik at du selv enkelt kan lage egne kategorier utifra tags. Vi får se hva vi får til Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har dere sett Hung ( en velutstyrt mann )? ER det en morsom serie? Og hva med Twilight zone? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Og hva med Twilight zone? Fantastisk serie. Ser på originalserien og koser meg mye. Serien er ikke bare merkelig, rar og freaky, som den prøver på, men også ekstremt forut sin tid og tar opp mange viktige temaer på en fantastisk måte. Alle relevante ennå. Tåler du svart/hvitt er det bare å fyre løs. Tok ikke mer enn 2-3 episoder før jeg kom inn i det. Skikkelig bra, synes jeg. Endret 8. desember 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå