-sparks- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Mad men blir bare bedre og bedre. Nesten utrolig at jeg ga den opp tidlig sesong to, var vel verd å plukke opp igjen. Endret 5. desember 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Så nettop S03E13 av Merlin. Utrolig bra serie for oss som liker denne type serier. Siste episoden avslutter sesongen storartet! Gleder meg til hva S04 skal bringe! Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Haha, kanskje ikke den aller kuleste videoen å være med i, i alle fall ikke for alle. "Bud Bundy" angrer på norsk Tv2 video: David Faustino On Viral 'Let It Be' Video: Told 'It Was For Charity' Handlers, beware: next time you walk a client down the red carpet and get accosted by a Norwegian TV crew asking him/her to sing, run for the doors! That has to be what a few dozen celebrities and their publicists are thinking right now, as the viral video sensation known as the Norwegian “Let It Be,” featuring some 40 random actors and personalities singing snippets of The Beatles classic against an idyllic ocean background -- everyone from Glenn Close to Jason Alexander, Philip Michael Thomas to Tonya Harding -- makes its way around the online universe. The six-minute clip serves as a promotion for Norwegian TV show “Gylne Tider" ("Golden Times”) in which host Øyvind Mund interviews equally random celebrities about their past work. The Hollywood Reporter reached out to one of the video's participants, “Married With Children” star David Faustino, for an explanation of how he ended up in this bizarre clip... “It was just one of those things that happened on the red carpet at some event, where a camera crew nabbed random, extremely gullible celebrities -- apparently like myself -- and asked them for an interview,” he tells THR. Faustino adds that the singing portion was presented at the end. “They were, like, ‘We're putting this video together and it’s for charity,’ ” he says. "At least I remember I THOUGHT I was doing something good for somebody." http://www.hollywoodreporter.com/news/david-faustino-viral-video-told-56353 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har sett videoen, den er epic. Om han skammer seg er han teit. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Bored To Death var en morsom serie, straks ferdig med Sesong 1. Anbefales til folk som vil ha noe nytt å se, men som samtidig ikke orker å starte på noe "langt og svært". De fleste her inne er vel allerede bekjent med serien, tho. 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Bored to Death er en utrolig hyggelig og varm komedie. Ted Danson er genial i den serien! Gledelig å lese at HBO har bestilt sesong 3. 1 Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har sett videoen, den er epic. Om han skammer seg er han teit. Det virket nesten som han var en av dem som levde seg litt inn i det, med bevegelsene sine. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Bored To Death er egentlig den beste komedien om dagen, selv om jeg samtidig både elsker Modern Family, Louie og Community. 2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Louie setter jeg høyest av alle de nevnte. Modern Family er morsomt, men ikke noe stor fan av den moralen som alltid må komme på slutten av hver episode - det er derfor jeg liker South Park så mye bedre enn The Simpsons også. Men Louie, wow. En serie med episoder som handler om ingenting. Det moderne Seinfeld, kjempebra. 1 Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Skal bare minne om at HBO sender en 15-minutter promo til A Song of Ice and Fire før Boardwalk Empire finalen i natt. Det blir godsnadder å våkne opp til imorra, tiltross for lungebetennelse og eksamenstid. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) *Game of Thrones Hahah seriøst Kardashian-søstrene på Conan rett for helga må være det mest pinligste, samtidige morsomste interjuvet jeg har hørt på et talkshow på lenge. Denne familien har garantert drikke cool-aid.. http://www.youtube.com/watch?v=bXn3diZ5LDc Men Conan rocker, det veit vi. Endret 5. desember 2010 av Empire of Maury 1 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er det ikke slik at hver sesong av serien skal ta seg av en og en bok ? Div. det er bare første sesong som heter Game of Thrones og serien heter Song of fire and ice ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nope, serien heter Game of Thrones. Å det har HBO annonsert. Hvertfall den som kommer i år. Å tviler sterkt på at sesong 2 kommer til å skifte navnet på serien. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nope, serien heter Game of Thrones. Å det har HBO annonsert. Hvertfall den som kommer i år. Å tviler sterkt på at sesong 2 kommer til å skifte navnet på serien. Har hørt om denne serien her inne før, men aldri koblet det til den høyt elskede fantasyserien. Hva er inntrykkene og forventningene til denne serien slik det er nå? Serien har jo ikke komme enda, men hva sier ryktene ...? Egentlig genialt å forvandle store fantasyserier til TV-serier, fremfor filmer. Så lenge de får et stort budsjett og det gjøres skikkelig. Ser f.eks for meg at Wheel of Time kunne bli en helt fantastisk TV-serie. (Og antakelig tidenes lengste ) Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=XAYtinilywM Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har ihvertfall store forhåpninger til GoT (jada, jeg skrev feil igår. Skylder på akevitt til middagen). Den passer jo ypperlig som HBO-serie med krig, sex, intriger og backstabbing. HBO samarbeider tett med både GRRM og fans av serien, så så langt virker det hele litt som Ringenes Herre i den forstand at jeg både håper og tror at TV-serien klarer å gjenspeile bøkenes magi. Jeg elsker bøkene selv, men er ingen blodfan med tanke på at jeg ikke henger rundt på diverse nettfora knyttet til serien. Men jeg har ihvertfall fått med meg noen diskusjoner rundt de klippene som er lagt ut til nå, og den generelle oppfatning ser ut til å være "Ja! Det ser akkurat ut som jeg forestilte meg det", selv om det jo alltid er noe som spriker litt. Nå vet man vel ikke så mye om storylinen foreløpig (scriptet til piloten har lekket), så det er det jo vanskelig å mene noe om inntil videre. Her er promoen som kom i natt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Game of Thrones virker hvertfall som blir den beste serien i første halvdel av 2011. Produksjonen virker bra, stødig cast, og virker som det blir nok en god adapsjon fra papir til skjerm. Blir garantert 2011 sitt svar på The Walking Dead. HBO sender ellers bare nye episoder av seriene sine, pluss en mini-serie som sikkert jeg bare ser for meg fans som meg av Mad Men kanskje kommer til å sjekke ut. Showtime har to greie komiserier på trappene i starten av 2011. Shameless og Episodes. AMC har også egentlig mye nye episoder, pluss en ny serie jeg gleder meg veldig til. Som er The Killing som er en amerikansk-lagd utgave av den danske mini-serien Forbrydelsen. Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 *Game of Thrones Hahah seriøst Kardashian-søstrene på Conan rett for helga må være det mest pinligste, samtidige morsomste interjuvet jeg har hørt på et talkshow på lenge. Denne familien har garantert drikke cool-aid.. Men Conan rocker, det veit vi. Er nok en litt hard dag på jobb for en talksjåvhost det der! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Huff, må komme igang med serier igjen snart. Denne høsten har gått "bort" til skole, trening og Xbox. Sist jeg så en episode av noe som helst var vel Boardwalk Empire for flere måneder siden, og da teller jeg ikke med en og annen trasig TVNorge-serie man glor på mens man sluker i seg en Big One.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 noen som har sett Men of a Certain Age? vurderer og se det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå