Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Ja, nei jeg så piloten. Å trodde at serien ville faile etter at seerne fikk en slik start. Men savner på en måte Garret Dillahunt etter en liten mini-gjennomgang av Deadwood jeg har hatt den siste tiden. Han har to roller i Deadwood.

 

Forresten utrolig hvor mange kjente fjes som er med i Deadwood, som de fleste som har sett serien sikkert er fullt klar over. I Deadwood ser du igjen hovedskuespillerne i alt fra Eastbound & Down, 24, Dexter(Keith Carradine), Lost, Treme, Justified, True Blood, Sons of Anarchy, Supernatural o.s.v.

 

Lost og Sons of Anarchy har vel de fleste skuespillerne fra Deadwood i mindre eller større roller. Ser du på de fleste gjesteskuespillerne over flere sesonger i Lost, så ser du en skuespiller fra Deadwood stadig vekk. Flere ganger i utvalgte sesonger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Six Feet Under hadde en bra avsluttning ja, men det var litt for treig slutt synes nå jeg. Og kunne heller vært slutten på serien mange episoder før.

 

The Shield sin slutt var eskplosiv, den var direkte bra gjennomført. Og er min favoritt-serieslutt sammen med Sopranos, The Wire og Lost. Six Feet Under, ikke helt der.

Lenke til kommentar

The OC sin er helt ok, hele fjerde sesong var kjip.

 

Øhm, sesong tre var en forbrytelse mot menneskeheten, det var ikke sesong fire. Når det er sagt var det kun sesong en som virkelig var bra (men faen så bra da). Hvordan måle hvor bra avsluttningen er? Det må vel gå på følelser? Om så vil jeg si at the oc scorer veldig bra. Personelig favoritt må bli The Wire sin. Good stuff.

Lenke til kommentar

Ja, Mahone og T-Bag var trossalt stort sett årsakene til jeg fulgte den serien helt slutten. De var det eneste gode med serien fra og med slutten av sesong 2 i serien. Dette veldig mye fordi karakterne var gode, og skuespillerne var samtidig gode i et skuespiller-galleri overfylt av tømmermenn.

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Det er ganske kulturreltpolitisk korrekt å disse Prison Break, men det skal sies at førstesesongen var skikkelig godt saltet popcornsnacks. Noe av det mest imponerende var hvor godt karakterne og castingen satt, det var alltid 5-6 stykk i det dumme jernburet som var verdt å følge med på. Scofield-brødrene, T-bag, Bellick, Stormare-fyren etc (og i sesong 2 Mahone, 50% av at den sesongen var ålreit). Desverre ble dette kjørt opp i analen når man strekker konseptet lenger ut enn det ideen tålte.

Endret av KjemikerJon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...