KjemikerJon Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg skal iallefall begynne på Prison Break for sjette gang. Er selvpining en av dine interesser? 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Begynte å se Six Feet Under for en liten uke siden. Ble positivt overrasket - visste det skulle være en god serie, men selv med litt forventninger så innfrir den til de grader. Six Feet Under er helt der oppe med The Wire. Helt fantastisk. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Noen som vet når Justified starter igjen? Finner ikke noe om det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det er TBA så vidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Februar, dato ikke bekreftet enda. Haha Prison Break seks ganger ja, det er selvpining. Selvfølglig finnes blinde mennesker og da. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Er selvpining en av dine interesser? Nei. Og jeg har sett mange TV serier og Prison Break står fremdeles som min soleklare favoritt. Endret 25. november 2010 av Friction# 1 Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg liker egentlig The event, men ikke ho hovedrolle dama. Tenker da på Sophia Vet ikke om det bare er det at jeg ikke føler hun spiller bra, eller om det er rollen hennes, men jeg håper de dreper henne fort. Dessverre blir det vel som i Dexter, og søstra hans, at hu blir der og plager vettet av oss i alt for mange episoder (sesonger). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Begynte å se Six Feet Under for en liten uke siden. Ble positivt overrasket - visste det skulle være en god serie, men selv med litt forventninger så innfrir den til de grader.Fantastisk serie og som har en av de sterkeste serie-avsluttning jeg har sett. Tårerørende. Prison Break klarte jeg ikke fullføre. Fantastisk førstesesong, grei nok andre sesong and that's it.Breaking in...breaking out, breaking in, breaking out...grenser for hvor lenge man klarer å kjøre en serie kun på akkurat det der. Så siste episode av Community og bare herregud så elsk! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Gleder meg til animasjons-episoden til Community nå snart. Slik julespesial med Senior Chang som en sur snømann. Du kan sjekke ut alle figurene på Community-siden på Facebook. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Haha, det blir wicked. Pierce så utrolig bra ut da: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Community har overgått The Office for min del, og jeg vil driste meg til å kalle den blant topp 5 av seriene denne sesongen. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Skal begynne å se Dexter sesong 1 i kveld, for første gang! Gleder meg! På Blu-ray, selvsagt. 2 Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg liker egentlig The event, men ikke ho hovedrolle dama. Tenker da på Sophia Vet ikke om det bare er det at jeg ikke føler hun spiller bra, eller om det er rollen hennes, men jeg håper de dreper henne fort. Dessverre blir det vel som i Dexter, og søstra hans, at hu blir der og plager vettet av oss i alt for mange episoder (sesonger). Haha, helt enig med deg. Dog må jeg si at hovedrolleparet er langt mer irriterende. Litt sært at den serien greier å få meg til følge med videre, på trass av alt jeg misliker ved serien.. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hvis din irriterende kollega på mystisk vis tryller bort den gule stiftemaskinen på kontoret, så vil du gjerne finne ut hvordan han utførte trikset. Og det til tross for at fremføringen var slapp og lite imponerende. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Nå er første castingen til den kommende nye dramaserien "Homeland" blitt annonsert. Dette ble Emmy-vinner, Claire Danes (Temple Grandin) i den kvinnelige hovedrollen. Virker som en slags 24/Sleeper Cell uten trolig like elendige forfattere slik The Event har. Det er også første samarbeidet Howard Gordon og Alex Gansa har gjort siden 24. The series centers on an American soldier taken prisoner during the invasion of Iraq in 2003. Left for dead, the soldier miraculously returns to the U.S. after years in captivity. Danes plays Carrie Anderson, a driven CIA officer battling her own psychological demons, who becomes convinced that the intelligence that led to his re-capture was a setup and that this national hero may be connected to an Al Qaeda plot to be carried out on American soil Å for de som liker Adult Swim-serier slik som Robot Chicken og Children Hospital, så har Adult Swim nå annonsert at de har bestilt 12 episoder av "National Terrorism Strike Force: San Diego: Sport Utility Vehicle". Dette bare på grunn av denne promoen som ble sendt under Children Hospital. http://www.youtube.com/watch?v=0Mzswa-O0C8 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Noen som har en lett og "feel good" komedie? Tenker, HIMYM, TBBT, the community, cougar town osv.. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Modern Family, Raising Hope (ignorer piloten, det er fox) ellers kommer jeg ikke på noen ekstremt enkle komedier. Arrested Development er den beste sitcom noensinne laget, men krever litt av seer. Better off Ted, Eastbound and Down og Malcolm in the Middle. Edit: Weeds er faktisk en veldig lett serie - anbefales. Endret 26. november 2010 av Thommesen 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Modern Family Eastbound & Down Party Down AD It`s Alaways Sunny In Phildelphia Bored To Death Raising Hope noe bra etter piloten, Thommesen? Den ga meg ikke mer-smak, men har snust litt på serien etter at jeg hørte at Bryan Cranston(Breaking Bad) og Jason Lee(Memphis Beat) begge har gjestespilt i serien. EDIT: Bored To Death er vel kanskje den serien som har gitt meg "feelgood"-stemningen denne sesongen, pluss litt i Eastbound & Dow og Community. The Big Bang Theory og How I Met Your Mother begynner nesten å bli så dårlige at det grenser til selvpining, med noen små lysglmit her og der. Endret 26. november 2010 av Empire of Maury 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Takk, takk liker å ha sånn serier å se på når jeg skal spise eller legger meg 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Piloten var jo helt forferdelig, men det tok seg absolutt opp på et anstendig nivå. Av årets sitcomer er Raising Hope i egen klasse, ikke noe tull slik som Running Wilde dessverre er. Det er enkelt, men overraskende vågalt. Jeg vil anbefale det. Liker du ikke det etter fire eller fem episoder er det nok ikke noe for deg, men du har heller ikke kastet bort mer enn en times tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå