Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

 

 

Stargate Universe har også nådd et "må se neste episode" nivå, men sliter.

 

Har det? Jeg slet meg gjennom første sesong. Synes det var relativt dårlig skrevet og faktisk ganske kjedelig, for å være ærlig, til tross for et fantastisk cast. Dette kommer fra en som digger Stargate og har sett hver eneste episode av SG-1 og Atlantis. :hm:

 

SGU har hatt en jevn stigning siden midten av sesong 1. De har ila en episode også gjort en gigantisk åpenbaring hva Destinys oppdrag er, som nok falt i smak for de som er mer sci-fi gal fremfor dramagal.

 

Selv liker jeg det rolige tempoet med fokus på karakterer, hvor sci-fi biten dyttes mer tilbake i kulissene. Jeg forstår at det irriterer folk, spesielt tradisjonelle Stargate-fans, men for meg liker jeg det bedre enn eksempelvis Stargate:Atlantis. Originalserien har jeg kun sett halvannen sesong av, så den skal jeg ikke dømme for mye. Førstesesong der var ikke særlig, men hørt det blir mye mye bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice angående Alcatraz, men skeptisk til Garcia som hovedskuespiller på en serie slik som det. Alikevel så vet vi altfor lite om serien og.

 

Håper på at mer av casten til Lost får nye serier framover. Daniel Dae Kim(Jin) i Hawaii Five-O, Michael Emerson(Ben) og Terry O`Quinn sammen i en JJ Abrams-produksjon og nå ved Jorge Garcia har vel ikke casten så mye faste roller?

 

Jeremy Davies sin gjesterolle over flere episoder i Justified blir jo konge! Pluss at Jorge Garcia har en gjesterolle i Mr. Sunshine(komiserien til Studio 60/Freinds-Matthew Perry) og How I Met Your Mother.

Lenke til kommentar

Vurderer Fringe på nytt, starter fra sesong 1 sesongfinalen der sluttet sist. Men samtidig er litt skeptisk.

 

Har også tenkt å starte på sesong 2 av Parks & Recration snart. Ettersom sesong 2 skal være tydelig bedre enn den litt labre sesong 1. I tillegg så har du Rob Lowe og Adam Scott i sesong 2 som er to folk jeg liker godt.

 

 

Her er forresten en liten teaser til The Killing. Som rett og slett ser ut til å bli nok en godbit fra AMC. Veldig glad for at amerikanerne lager en utgave av "Forbrydelsen" på en kabel-tv kanal slik som AMC. Klarte aldri å se danske utgaven, fordi jeg rett og slett ikke liker å høre dansk og heller ikke liker å lese undertekster(jeg er av de folkene som slår av undertekstene på dvd-filmer).

 

http://www.youtube.com/watch?v=Rd4GI1qFJgg

 

Serien er allerede tildelt en 13 episoders sesong 1 som starter på nyåret, som nevnt tidligere.

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...