Dotten Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Stargate Universe har også nådd et "må se neste episode" nivå, men sliter. Har det? Jeg slet meg gjennom første sesong. Synes det var relativt dårlig skrevet og faktisk ganske kjedelig, for å være ærlig, til tross for et fantastisk cast. Dette kommer fra en som digger Stargate og har sett hver eneste episode av SG-1 og Atlantis. SGU har hatt en jevn stigning siden midten av sesong 1. De har ila en episode også gjort en gigantisk åpenbaring hva Destinys oppdrag er, som nok falt i smak for de som er mer sci-fi gal fremfor dramagal. Selv liker jeg det rolige tempoet med fokus på karakterer, hvor sci-fi biten dyttes mer tilbake i kulissene. Jeg forstår at det irriterer folk, spesielt tradisjonelle Stargate-fans, men for meg liker jeg det bedre enn eksempelvis Stargate:Atlantis. Originalserien har jeg kun sett halvannen sesong av, så den skal jeg ikke dømme for mye. Førstesesong der var ikke særlig, men hørt det blir mye mye bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Cape ja. Rimelig klar for den etter traileren! Nydelig! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nja. Ut ifra traileren virker serien veldig middelmådig. Men skal ikke dømme den utifra traileren alone. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har ikke sagt noe om det Gin, men slike serier fascinerer meg uansett Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Neinei, jeg kom bare med mine fem øre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nice angående Alcatraz, men skeptisk til Garcia som hovedskuespiller på en serie slik som det. Alikevel så vet vi altfor lite om serien og. Håper på at mer av casten til Lost får nye serier framover. Daniel Dae Kim(Jin) i Hawaii Five-O, Michael Emerson(Ben) og Terry O`Quinn sammen i en JJ Abrams-produksjon og nå ved Jorge Garcia har vel ikke casten så mye faste roller? Jeremy Davies sin gjesterolle over flere episoder i Justified blir jo konge! Pluss at Jorge Garcia har en gjesterolle i Mr. Sunshine(komiserien til Studio 60/Freinds-Matthew Perry) og How I Met Your Mother. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jada, ble sittende oppe i hele natt og så ferdig sesong 1 av Spartacus jeg. Får begi meg ut på en ny serie snart, serier er koselige. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Vurderer Fringe på nytt, starter fra sesong 1 sesongfinalen der sluttet sist. Men samtidig er litt skeptisk. Har også tenkt å starte på sesong 2 av Parks & Recration snart. Ettersom sesong 2 skal være tydelig bedre enn den litt labre sesong 1. I tillegg så har du Rob Lowe og Adam Scott i sesong 2 som er to folk jeg liker godt. Her er forresten en liten teaser til The Killing. Som rett og slett ser ut til å bli nok en godbit fra AMC. Veldig glad for at amerikanerne lager en utgave av "Forbrydelsen" på en kabel-tv kanal slik som AMC. Klarte aldri å se danske utgaven, fordi jeg rett og slett ikke liker å høre dansk og heller ikke liker å lese undertekster(jeg er av de folkene som slår av undertekstene på dvd-filmer). http://www.youtube.com/watch?v=Rd4GI1qFJgg Serien er allerede tildelt en 13 episoders sesong 1 som starter på nyåret, som nevnt tidligere. Endret 22. november 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Holder på med sesong 4 av Burn Notice nå, men er snart ferdig. En av disse blir neste, men skal jeg se først? Boardwalk Empire Breaking Bad Mad Men Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Breaking bad. For da har du mer å se før du går tom. Boardwalk Wmpire er også en veldig god serie. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Da blir det det. Glad jeg har mye bra og se frem til Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Eg kan da sei meg enig i at du bør se breaking bad først Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Irriterende at S2 av Spartacus ikke ble noe av siden Andy Whitfield fikk blodkreft. Håper det kommer en S2 av Blood and Sand. Gods of the Arena har mye å leve opp til. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Har starta med den no. Sett to episoder Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Sett nesten hele sesong 1 av Breaking Bad nå. Loooving it! Sesong 2 er på vei ned i 720p as we speak. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Holder på med sesong 1 selv nå, og er ikke overaskende meget fornøyd. Redd tentamenene neste uke kan gå dårlig. 1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Begynte å se Six Feet Under for en liten uke siden. Ble positivt overrasket - visste det skulle være en god serie, men selv med litt forventninger så innfrir den til de grader. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Prøvde å sette på The Event i stad, men jeg sliter litt. For mye hopping frem og tilbake for min smak. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Frister å begynne på The Event, er litt lite serier å se på for tiden siden jeg har sett ferdig alt av interesse og følger bare med på The Walking Dead og Supernatural. Jeg skal iallefall begynne på Prison Break for sjette gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Prison Break klarte jeg ikke fullføre. Fantastisk førstesesong, grei nok andre sesong and that's it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå