Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Tror jeg skal sette av penger til å kjøpe et par sesonger av X-Files. Jeg husker introen i serien veldig godt da den gikk på TV2 før. Skumle greier, og jeg var redd musikken. :(

 

Liste over serier som skal kjøpes på nyåret:

 

- Friends.

- Dexter.

- Sopranos.

- Twin Peaks.

Lenke til kommentar
Kan noen anbefale noen bra tegneserir?

Har sett noe av Simpsons, Family Guy, American Dad, South Park, Invader Zim, Metalocalypse.

Setter pris hvis det er litt lik humor men det er ikke noe Must :)

 

Jeg ville testet ut Aqua Teen Hunger Force. Det er i likhet med Metalocalypse en Adult Swim comic, så den er til tider veldig sær akkurat som Metalocalypse. :)

 

Mer info finner du HER.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Noen som har sett sykehus-serien OP7...noen Rederiet veteraner er med f.eks Per Graffman (aka sjarlatan Joe Gardner) , Per Moberg (aka Viggo Strieber) & han som spilte Pehr Silvers sønn ;)

Lenke til kommentar

Hm nei det er ikke den serien jeg har sett. Serien jeg så hadde 5-6 personer som ikke konkurrerte, men gjorde forskjellige ting hver for seg. Det var blant annet et tvillingpar. Også fant de en ny person hver gang som var minst like ekstrem som de andre.

 

EDIT: Og det var mer eksperimenter med den mennesklige kroppen, folkene som gjorde dette var kanskje fysisk og psykisk sterke, men supermennesker var de ikke.

Endret av Jokko88
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

To tie in with the release of the new Izngoud film, a whole new set of two Iznogoud DVDs have been released, this time by M6 in France. These are completely different from the previous two DVDs that were released by Citel Vidéo, even though one of them has the same title ("Le Jour des Fous"). There are four episodes on each, plus two bonus episodes, for a total of six episodes. In addition to this, each DVD has a host of extras which include sneak peeks and trailers from the new Iznogoud film.

 

Reportedly, the discs are to be released in 24 different countries.

 

Kan dette bety engelsk versjon også , sannelig på tide.....YES :D

 

Håper alle 52 episodene av tegnefilmen blir utgitt *crosses fingers*

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...