Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mad Men altså. Don Draper altså. Nettopp ferdig med sesong 4. Jeg både stiller og besvarer spørsmålet: Beste serie som går på tv i år? Ja, jeg tror det (med Breaking Bad amfetaminpustende rett bak).

 

Denne sesongen av Mad Men var så sterk at den som vanlig er en god kandidat, selv om TV-sesongen 10/11 fortsatt er fersk.

 

Men pulsen i Breaking Bads sesong 3 var, for min egen del, rekordhøy. Uansett veldig forskjellige typer serier.

Lenke til kommentar

Det er altså verdt å gi Mad Men et nytt forsøk? Kjøpte sesong 1 på DVD for en tid tilbake og så tre episoder før jeg ikke gadd mer. Serien var litt for kjedelig. Skjedde jo ingenting på de tre episodene.

 

jeg så et par episoder av madmen og ble usikker selv. Det var ikke sånn at jeg måtte se neste episode slik som det har vært med dexter blandt annet, men litt lenger utti ble jeg helt hekta på mad men. SÅ se noen episoder til du :thumbup:

Endret av olehh
Lenke til kommentar

Mad Men altså. Don Draper altså. Nettopp ferdig med sesong 4. Jeg både stiller og besvarer spørsmålet: Beste serie som går på tv i år? Ja, jeg tror det (med Breaking Bad amfetaminpustende rett bak).

 

Denne sesongen av Mad Men var så sterk at den som vanlig er en god kandidat, selv om TV-sesongen 10/11 fortsatt er fersk.

 

 

Mad Men sesong 4 er noe av det vakreste jeg har sett på TV, og jeg tviler på at noen andre serier denne høsten vil kunne holde det nivået - selv om det er mye bra der ute :) Jeg har planer om å begynne å se Sopranos igjen, har alle DVDene i hylla, og det begynner å bli noen år siden jeg så de. Der kan jeg kanskje finne noe som måler seg med Mad Men sesong 4. ^^

Lenke til kommentar

Jeg følger med på en rekke populære amerikanske og britiske komiserier hver uke. Modern Family er definitivt den morsomste av de alle. Utrolig lavpannet og intelligent humor, men også hysterisk morsomt til tider. Anbefales for alle som klarer seg uten latterbokser.

 

Hva er de andre seriene du ser? Enig i at Modern Family er bra ja.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=z4yH0mI-yJs

 

Første promoen til nye serien til Matt LeBlanc(Freinds) og Stephen Mangan(I'm Alan Partridge), Episodes. Som starter denne månden(?) på BBC, og i januar på Showtime. Dette er en slags sammenproduksjon mellom Showtime(kanalen som gir oss Weeds, Dexter, Californication osv) og BBC.

 

Men gleder meg mer til Mr. Sunshine med Matthew Perry, til tross for at det er en ABC-komedie. Kanskje jeg gleder meg mest til denne fordi jeg savner Studio 60.

 

http://www.youtube.com/watch?v=nCmPPEs6wN4

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Sluttet veldig bra. Elsket slutten, og vært en god sesong med en del gode gjesteskuespillere som Assaf Cohen, Linda Hamilton, Peter Stormare, Eric Lange(han som spilte Radzinsky i Lost), og selvfølgelig Richard Dreyfuss som Mr. Schiff. Sistnevnte må nesten være kanskje favoritt-gjesteskuespillern på Weeds for min del.

 

Heldigvis er sesong 7 i boks, så vi slipper å gå uvitende om det kommer enda en sesong eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Theoretical Love Is Not Dead. Weeds. Way Epic. Best episode ever. Holy fuck.

Så Weeds er noe jeg burde starte med? Har fått tak i flere sesonger, men har bare ikke fått sett på det enda.

Lenke til kommentar

Theoretical Love Is Not Dead. Weeds. Way Epic. Best episode ever. Holy fuck.

Så Weeds er noe jeg burde starte med? Har fått tak i flere sesonger, men har bare ikke fått sett på det enda.

 

Jeg synes det. Første sesong er den beste av de jeg har sett. Andre sesong er også ganske bra. Deretter taper det seg en del synes jeg. Har ikke sett sesong 4 enda fordi jeg synes serien blir helt ødelagt i slutten av sesong 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...