Filmvenn Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Så man skal droppe alle mini-serier ala Band of Brothers, The Pacific, John Adams? Logikken der er feil. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Godt tips, egentlig, det siste der! Dessverre litt sant også Har forresten sett første (vet ikke om det kommer flere) sesong av This is Not My Life, etter et tips fra en her.. Syntes den var skikkelig bra! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Så man skal droppe alle mini-serier ala Band of Brothers, The Pacific, John Adams? Logikken der er feil. BoB og Pacific var vel alltid ment å kun vare en sesong så de er trygge å se. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 De har jo blitt mye flinkere til å kansellere serier etter 2 - 4 episoder. Så da slipper du å somle veldig mye tid i hvertfall. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Og nye serier: ikke se de med mindre de får minst 1 sesong til. Dette gjør eg selvsagt i så stor grad eg klarer. Noen nye serier må man jo bare begynne å se okke som. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Noen andre som ser på / er hektet på Nikita Remaken ? Jeg elsker den i hvertfall. Vært fin underholdning mens Burn Notice og Human Target har hatt pause ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Faktisk ikke sjekka ut enda. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ble tvunget til å se de to første episodene. Ingen skal tvinge meg til å se mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (BoB) Bob , bob , bob....ikke sant ? *humrer* Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 .......................... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Noen andre som ser på / er hektet på Nikita Remaken ? Jeg elsker den i hvertfall. Vært fin underholdning mens Burn Notice og Human Target har hatt pause ! Strengt tatt så retunerte Burn Notice denne uka med sesong 4.5 Human Target er vel tilbake i slutten av denne månden vel? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ja, men nå har nikita gått i 9 uker, ikke bare denne uken. Strengt tatt. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har sett de fire første utgavene av Conan. Betraktlig bedre enn showene til Kimmel, Letterman og Leno. De to sistnevnte burde pensjonere seg snarest. Letterman har blitt en gretten, gammel og temmelig uinspirert gubbe. At NBC gav tilbake The Tonight Show til Leno var fullstendig idiotisk. Jay burde heller konsentrere seg om bilsamlingen sin. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 wtf!? Rubicon er kansellert.Virkelig synd at den ble kansellert må jeg si, men jeg lurer kanskje litt på om de hadde nok til sesong 2 på en måte. Skal se om jeg ikke får med meg Deadwood siden dere snakker så varmt om den. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Rubicon: Så den første episoden for to måneder siden. Hadde planer om se resten av sesongen snart. Nå gidder jeg neppe det. Rettet skrivefeil... Endret 14. november 2010 av cmptrwlt Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=nufkcvQ0sM8&feature=channel Alle bør få se The Increasing Poor Decisions of Todd Margaret. Ser ut som den ikke får så mye oppmerksomhet her på forumet, men er absolutt en fantastisk TV-serie. David Cross og Will Arnett fra Arrested Development pluss Blake Harrison fra The Inbetweeners (som også er fantastisk!). Har kommet ut seks episoder til nå - som jeg tror er hele sesong 1. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Rubicon er verdt å se selv om det bare ble en sesong. *sende firkløver til AMC* Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Indeed. Men det kommer uansett til å komme mer kvalitet ut av AMC i form av nye serier også de neste måndene. The Killing som er en amerikansk-utviklet utgave av Forbrydelsen ser allerede lovende ut, og er allerede blitt tildelt 13 episoder og vil komme i "starten" av 2011. Hell on Wheels er også blitt tildelt flere episoder enn forventet, 13 episoder der også altså. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Modern Family var slett ikke verst. Sett godt over halve sesong 1 nå. Fy faen så fantastisk Sofia Vergara er. Uberdeilig dame. Bilde i spoiler. Endret 14. november 2010 av Jefe Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Synes det bare blir bedre og bedre. Phil er faboritt hos meg, men føler alle er morsomme og en fin blanding av karakterer. Ble litt sjokka når jeg fant ut hun som som spiller Haley er født i 1990, ser ut som hun er 3-5 år yngre. Men hun passer til alderen hun har i serien da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå