Skrujernet Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Skal legge meg i senga nå, og se første episode av The wire. På tide å få se hvor god denne serien er. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Gled deg. Serien tar litt tid å komme inn i, men er definitivt verdt det. Tok meg en fire-fem episoder før den satt som et skudd og da var jeg rimelig hekta en periode. Angående Community: Takk til den som brakte serien opp her i tråden, kjempemorsom serie. Tok bare et par dager så var hele første sesong sett. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ikke lenge igjen til Walking Dead nå! Gleder meg enormt! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har ikke WAlking dead kommet ? Eller er det bare pre air ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Bare pre-air så vidt så jeg kan se. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 At pre-air bare kommer før premieren er vel åpenbart? Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Gledar meg stort til "premieren" på breaking bad i dag Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) pre air ? edit; nvm ;p Tvnorge som sender ja ^^ ser det har komt ut 5 episoder av No Ordinary family , noen som har sett den? Overlever serien eller blir den og kansellert tidligt? Endret 1. november 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Sett serien men alt avhenger av seertallene som jeg ikke vet hva er. Handlingen er hentet ifra Heroes men sett fra en families perspektiv. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 pre air ? edit; nvm ;p Tvnorge som sender ja ^^ ser det har komt ut 5 episoder av No Ordinary family , noen som har sett den? Overlever serien eller blir den og kansellert tidligt? sett alle episoder og liker det jeg ser:) Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Synes det er litt latterlig at MAX starter rett på sessong 4 av Mad Men. Dette vil jo forvirre mange som venter en fersk TV-Serie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Haha liten sneak peak på Conan, i form av verdens korteste talkshow, "Show Zero". Med gjester som Jim Parsons(The Big Bang Theory). http://www.youtube.com/watch?v=baa-dGj2LhQ Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Storbynatt med Bård og Harald Hva synes folket? Jeg likte spesielt den siste delen av den første episoden, minte meg litt om Team Antonsen og det er ikke feil! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Elsket det virkelig, Bård og Harald tilbake i sitt ess. Fikk sterke assiasjoner til Åpen Post (som kanskje er det beste de har gjort) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Likte det veldig godt. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Helsedirektoratsketsjen tok pretensiøse og vage holdningskampanjer signert byråkratitrollet på kornet og var klassisk Bård & Harald. Nesten like morsomt var det å se feminister i knestående når programmets flekulturelle alibi dro en Taliban under intervjuet. Nabitu-dama og Svidd Gummis ett minutt lange cover var derimot meningsløs bruk av dyrbar sendetid. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ganske standard Bård & Harald. Aurdal dreit seg i hvert fall ut. Svidd Gummi kan de godt kvitte seg med. Musikk i et slikt program er unødvendig fyllmasse. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Liker veldig godt den nye stilen med samfunnskritikk innbakt i sketsjene, god fortsettelse fra hjernevask. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Noen som har sett den nye greia til James May? Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Skulle akkurat til å spørre selv. Toy Stories var jo veldig bra, så det må vel sjekkes ut. Første episode inneholder 'learn the art of seduction'. Det kan jo potensialt være ganske så artig med godeste May på sjekker'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå