Filmvenn Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Jeg liker Terriers og. Har hatt stor sans for Micheal Raymond-James helt siden Black Snake Moan(og deretter Life(hadde en gjesterolle)/True Blood), i tillegg til Donald Lougue som jeg helt hadde glemt. God blanding av komikk og krim, godt å følge med på. Litt sånn Burn Notice-opplegg jeg får av serien, ikke i det at de har mye likheter. Men serien har ikke hatt en episode hvor jeg enten spoler eller blir drittlei til nå. Synes Shawn Ryan har gjort en bra jobb med serien. Awsome Eastbound & Down i dag. Don Johnson spiller faren til Kenny Powers. Haha. Endret 25. oktober 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det var jo utrolige tre stykker i en og samme episode i Life som senere spillte ilag i Terriers. Ganske tilfeldig. Topp tre serier så langt denne sesongen går slik: Terriers (awesome, men forferdelige seertall.) Raising Hope (en av de dårligste pilotene ever, men det er jo fox. De liker å kødde med piloter kremt firefly kremt. Tok seg virkelig opp, en sjeldent morsom serie. Boardwalk Empire (den siste episoden var absolutt den beste, og der følte jeg at serien begynte å ta litt på det potensialet den har.) Forøvrig enig i at dagens Kenny Powers var kanon. Ikke at serien har gjort noen middelmådige episoder enda, så det var jo en av mange. Klarer serien å holde dette ut vil den bli den tredje sitcom serien som er perfekt fra start til slutt ilag med Arrested Development og The Office uk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=-cPNajxOuwk&feature=related Er det Jarlsberg ost (2.30)......ligner ? Larrys kverulering er lulz....how many cheese wheels have you cut , Balki ? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Antageligvis, du kan se den gamle TINE logoen i midten. Endret 26. oktober 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Yay! "Six" fra BSG i Lie to me! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvordan er The Event egentlig, nå som det har blitt sendt noen episoder. Verdt å se? Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Lastet ned alle episodene som har kommet ut, begynte på episode 1 og var tørt og kjedelig måtte pine meg igjennom 2 episoder før det ble spennende, men nå er jeg hektet Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Jeg må si jeg har blitt helt hektet på Burn Notice Litt slow start, men utvilsomt den beste spionserien. Liker godt Chuck, men det er deilig å se noen som faktisk klarer å lage en skikkelig spionserie. Utrolig underholdende twister i hver episode, og geniale kommentarer fra Michael konstant. Anbefales for de som ikke har sett det Har selv siklet over The Event lenge, men orker ikke bli hektet på en serie som kanskje er dødsdømt ... Endret 26. oktober 2010 av Jakoozie Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Alias er også en sikkelig spion-serie og. Men Burn Notice er en mindre "thinking-man" serie. Da det alltid skjer en grei dose underholdning som får deg til å forsette uansett vei den går. I tillegg har du Jeffery Donovan, Bill Campbell og Sharon Gless som man aldri går lei av. Ikke noe verdens-beste serie, men som ren underholdning er serien gull. The Event er ikke dødsdømt enda. Fulgen har uansett fått lov til å leve mer allerede. Fuglen vil hvertfall leve ut sesongen. Mer etter det er opp til vaktmesterne. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 For de som følger med på Hawaii Five-0 så ser man en ganske så negative seertall, fra 14 til 10mill. Altså fortsatt meget gode tall men raskt nedover lover ikke særlig godt. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Hawaii_Five-0_episodes Har selv nå droppet å følge mer på Event, ble litt for tullete for meg nå. Lenke til kommentar
JLord Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Jeg føler Hawaii Five-O Remake anno 2010 taper seg på flere områder. Sakene nærmest løser seg selv. Den gamle serien var ikke så overproppet med teknologi (og science fiction) som gjør all jobben for dem, men de måtte bruke hue litt også (late som ihvertfall) jamfør utallige brainstorming'er med krittavla, research, undersøkelser, kontakt med lab'en, telefoner, avhør osv. I remaken, har de nærmest en kontakt i hver gjeng, som gir dem infoen de trenger. Eller kvinnelig kontakt i marinen som de kan flørte seg til tilgang til militære overvåkningssatelitter og løser dermed saken på 3min, etter null gjennombrudd i 37min. Jeg tror feks. at serien også kunne hatt godt av et mysterie som går over to episoder dvs "to be continued", altså en "skikkelig nøtt". Slik at ikke hver eneste sak bærer et tydelig preg av å være tilpasset/skreddersydd nøyaktig 40min. Og hvor manusforfatter dermed må redde seg selv fra å skrive manuset for langt helt på slutten og derfor lager en bråløsning. Videre savner jeg også spennende skurker som Wo Fat (i originalen), som var seriens svar på Blofeld i James Bond. Og til slutt.. Mest av alt har jeg tatt pause fra remaken pga. den barnslige, overdrevene, idiotiske og eplekjekke tullekranglingen mellom Danno og McGarrett i hver episode, som ikke er annet en totalt umorsom, unødvendig og irriterende (kunne klart seg med det i piloten). (Bilder: Good old days) Endret 27. oktober 2010 av JLord Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Elvis brukte aa stikke innom herr og fru Lord paa Hawaii , han satt og jammet med en banjo. De fikk oxo et konsertbelte av ham....tror Jack Lord fikk Alzheimers paa slutten , noe fruen benektet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Noen her som følger Modern Family? Blitt helt forelsket i den serien. Fått tak i sesong 1 i 720p som jeg har morgendagen til å kose meg med. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Fantastisk serie ja. Ble anbefalt den for noen uker siden og ble så hekta at jeg så alt på 1 uke Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg er hekta på no ordinary family:P Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Selv alt selv. Phil er konge, og digget ipad episoden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg er hekta på no ordinary family:P Eg og.... Er aaaalt for svak for superhelter.... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ser på det jeg også men ligner litt for mye på Heroes bare sett fra ett annet perspektiv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Enig i det. Men er superhelter, og da skal det være dårlig før eg slutter å "digge" det Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det beste med Modern Family er jo Cameron. Phil og Gloria er også bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå