Robopope Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 I concurr! BSG e knall! So say we all. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 BSG er knall, men synest ikke at det tar seg opp på noen måte. Kan være en indikasjon på at vedkomende ikke liker serien, det er ikke alle som gjør det. Sesong 1 og filmen Razor var det jeg likte best (tror jeg, begynner å bli en stund siden). Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) jeg var avhengig:P så hele tiden på bsg da jeg elsket serien. startet på nytt igjen med venner for et par dager siden:) razor var en knallfilm også jeg så cylonfilmen etter serien. mange ga den dårlig karakter men det er forid de ikke hadde sett serien:P filmen var KUN for de som hadde sett serien:P Endret 18. oktober 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 To mest awesome nye bekjentskap i år. Rubicon sesong 1 er ferdig, kanskje Rubicon som serie er ferdig - men fy så herlig ferden har vært. En serie som skiller seg ut. Truxton Spangler og Kale Ingram er ikke bare uberkule navn, helt fenomenalt skuespill. The Office møter 24. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kale Ingram gjør en bra rolle ja. Lenke til kommentar
......... Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Da har man sett ferdig HBO-serien The Pacific lagd av blant andre filmfyrstene Steven Spielberg og Tom Hanks som også lagde Band Of Brothers i 2001. Denne gang har de sentrert seg rundt den 1.marine divisjonen og slaget om Guadalcanal, Peleliu, Iwo Jima og Okinawa. Dette er bare en av de verdige og bemerkelsesverdige historiene fra 2.verdenskrig som vi har vært så heldige å blitt fortalt. En definitivt innertier man får frysninger av! Endret 18. oktober 2010 av ......... Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Rubicon sesong 1 er ferdig, kanskje Rubicon som serie er ferdig - men fy så herlig ferden har vært. Hvis Rubicon ikke får en sesong til sender jeg AMC en firkløver i posten. Dette er en serie for feinschmeckere som tålmodig klarer å vente på at kjøttpølsene trekker seg saftige og gode fordi de vet at smaken blir så mye bedre enn fettklumpene de serverer på 7/11. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Så en trailer av Rubicon nettopp. Så slett ikke verst ut, og jeg holder nå på å laste ned sesong 1. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Så den første episoden av Twin Peaks i går. Gleder meg til å fortsette på denne mystiske og pirrende tv-serien av David Lynch. Dette er skikkelig høstkos! Har startet på det igjen selv. Regner med å ha sett serien innen helga, for da er det Twin Peaks- maraton. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Tror ikke BSG er noe for meg desverre. Begynnt på sesong 1 og sovnet mitt i en episode, blir nok til at jeg kommer til å prøve å finne en annen serie å se på. Har utsatt å se Twin Peaks i evigheter nå, så det er vel på tide at jeg gir den en sjanse. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Du begynner ikke moderne BSG med sesong 1 Ercles.. Da havner du midt i handlingen uten å vite hva som er hva. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvis du leser litt tilbake i tråden så ser du at jeg har sett miniserien. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Haha CW slår til med nok noe crap på veien. De skal selvfølgelig lage en rip-off av Glee, med "unge" skuespillere. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Noen som har fått sett første ep av The Walking Dead? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er da enda noen dager til halloween når serien faktisk starter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Pre-air er noe dritt. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Greit nok så får man en smakebit på hvordan serien er Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Noe bra bilde? Jeg ser den er lagt ut i x264 men den sier ingenting om den er i 720p, 480p eller hva. 720p blir et must for en slik serie som Walking Dead. Akkurat som med de fleste kvalitetserier for min del, ala Boardwalk Empire, Dexter må nesten sees på en slik måte. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Alle serier skal ses i 720 her i gården, aller helst i web realeses. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Likt Maury ser jeg kun "kvalitetsseriene" i HD-kvalitet. The Office, An Idiot Abroad, Community etc har jeg ikke noe sterkt behov for å se høyoppløselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå