TomJ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Nå er Sopranos Sesong 3 sett... 9,5/10 vil jeg si.. Pine Barrens er blitt nå favoritt episoden min. Endret 22. oktober 2007 av TomJ Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Pine Barrens er uten tvil en av de beste episodene! Hvis du nettopp er ferdig med sesong 3, har du mye god underholdning i vente. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nå er Sopranos Sesong 3 sett... 9,5/10 vil jeg si.. Alle skryter av Sopranos virker det som. Jeg klarer ikke se den av den enkle grunn at jeg aldri klarer å "heie" med bad guys. Vil denne serien passe meg da? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 nei, egentlig ikke, ingen av hoved rollene er veldig sympatiske, alle har liv på samvitigheten uten at de angrer så mye(med få unntak) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 nei, egentlig ikke, ingen av hoved rollene er veldig sympatiske, alle har liv på samvitigheten uten at de angrer så mye(med få unntak) Sjefen selv går jo til psykolog og greier. Det virker som han har litt blandede følelser for hva de driver med til tider. Dessuten er ikke karakterene i Sopranos veldig endimensjonale. Sopranos er like mye et familiedrama, som en serie om hvordan mafian fungerer. Tony Soprano gjør jo så godt han kan for familien sin, og det er flere kvalitetstid-øyeblikker han har med AJ (sønnen) som bare er helt fantastiske, blir faktisk utrolig glad når jeg ser de. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tenkte å plukke opp noen "nye" serier nå som det er sesongslutt og streik for mange. Type serier jeg liker: Six Feet Under, House, Curb Your Enthusiasm, alt av engelske klassiske drama, Shameless, Californication, Twin Peaks, kort sagt alt som har gode historier, dialog og skuespill, det være seg komiserier eller drama. Serier jeg misliker: Heroes, Stargate og lignende cheesy sci-fi,Joey og de fleste andre amerikanske sitcoms, det meste i anime-sjangeren++. Noen tips til nye serier jeg kan plukke opp? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Anbefaler og se Friends før du begynner på Joey, da blir serien MYE bedre ^^ Selv om Friends er best uansett da Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hater begge så nei takk Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Weeds kunne kanskje vært noe for deg? Tv.com - Weeds I alle fall se ett par episoder og se om det fenger. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hater begge så nei takk Kva med Dexter? Michael C. Hall har jo hovudrolla i denne serien... Endret 8. desember 2007 av Elensar Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Sett begge sesongene av Dexter ja, ok den. Weeds prøvde jeg et par episoder av, det var vel greit nok men synes den har litt lite substans egentlig. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Sopranos og The Wire burde nesten vært pensum. Det er uten tvil de 2 beste tv-seriene som er laget, og du vil ikke angre et sekund hvis du bestemmer deg for å se på en av dem/begge. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Gleder meg nå. Sopranos skal kjøpes etter nyttår. Men hva handler The Wire om? Kunne du ha oppsumert handlingen kort og godt for meg, Bob_3? Endret 9. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 The Wire handler om en krimgruppe, som naturlig nok jobber mot kriminalitet. Hver sesong er en lang "sak". I første sesong går de for eksempel etter dopdealerne i blokkene. Det som gjør The Wire så genialt, er at man følger saken fra begge sider. Det vises like mye fra de kriminelles verden som lovheverne. Og purkene er ingen utpregede helter, så man heier ikke automatisk på dem. Og i motsetning til f.eks CSI, satser man ikke på effektonani, men kun skitten realisme(i den grad jeg kan bedømme realismen om gatene i USA). Mange kan nok oppleve Wire som litt kjedelig, for det er ingen tvil om at man må følge med, i hver eneste episode. Det er mye detaljer i starten, men kommer man inn i det, er det fantastisk å følge kampen mellom politi/gangstere, som holder det realistisk og seriøst. Fantastisk serie i mine øyne, gleder meg til jeg får tak i sesong 4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Noen som så det prog hvor de disset jula....gikk på TV i kveld (en hel time med bare sarkastisk dissing LOL !) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Yeah Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Tenkte å plukke opp noen "nye" serier nå som det er sesongslutt og streik for mange. Type serier jeg liker: Six Feet Under, House, Curb Your Enthusiasm, alt av engelske klassiske drama, Shameless, Californication, Twin Peaks, kort sagt alt som har gode historier, dialog og skuespill, det være seg komiserier eller drama. Serier jeg misliker: Heroes, Stargate og lignende cheesy sci-fi,Joey og de fleste andre amerikanske sitcoms, det meste i anime-sjangeren++. Noen tips til nye serier jeg kan plukke opp? House MD Extras The Office (UK) Kitchen Confidential Rome Disse kan jeg trygt anbefale til deg, og resten. Kvalitet i mangfold! Dine kriterier stemmer perfekt med de der (kanskje ikke "Kitchen Confidential", men jeg likte serien iaffal.). Edit: Ups, House var nevnt leste jeg nå. Men shit auu. Endret 29. desember 2007 av BåGan Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Er jeg den eneste som syns Friends er forferdelig avhengighetsdannende? Har alle episodene og har sett dem og, men fremdeles greier jeg ikke og slutte og se på. Tør og påstå at dette er en av de beste seriene laget selv om jeg ikke har sett alle serier som er laget Endret 29. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nå har jeg sett sesong 1 av X-Files, og har ikke annet å si en WOW! Helt fantastisk bra. Elsker spenningen. Fått sett 4 episoder av sesong 2 nå, og det blir bare bedre og bedre. Noen som har anbefalinger om hvilket komplett sett jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) House MDExtras The Office (UK) Kitchen Confidential Rome Disse kan jeg trygt anbefale til deg, og resten. Kvalitet i mangfold! Dine kriterier stemmer perfekt med de der (kanskje ikke "Kitchen Confidential", men jeg likte serien iaffal.). Edit: Ups, House var nevnt leste jeg nå. Men shit auu. Har sett alt av House MD og The Office, Extras så jeg én episode av og synes det ble litt resirkulering av Ricky Gervais sin Office-karakter. Rome ligger på "todo-list", har prøvd på den tidligere men ble ikke hekta. Takk for tipsene. Endret 30. desember 2007 av Saftis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå