Autzen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Gleder meg veldig til Conan. Lurer på om dette blir et standard late night show, eller noe mer. Håper i det minste han beholder skjegget. Med skjegget er han uten tvil kulere, morsommere og et mer komplett menneske! Lenke til kommentar
JLord Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Noen fler Tintin intro: Johnny Quest intro: Klarte ikke å finne noen tråd for dette så lager en tråd for nettopp dette:) LINK TIL TRÅDEN Film/ Tv serie-musikk (Intro, Outro osv) Endret 15. oktober 2010 av JLord Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tintin introen vekker minner! Fantastisk! ^^ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hulk TV-serie er muligens på vei, samlet info så langt: http://flagglima.com/?p=2976 Blir i så fall nok en kar til å spille Bruce Banner, i filmverden er vi nå oppe i tre ila få år (Ruffalo erstatter Norton i kommende The Avengers). Det jeg lurer på er hvordan de skal få til effektene. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tintin introen vekker minner! Fantastisk! ^^ Tintin er og blir konge. Har alle på DVD. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Et rykte vil forøvrig ha det til at Prison Breaks Wentworth Miller ønsker å overta den ledige rollen som Spartacus, etter at Whitfield måtte trekke seg grunnet kreft. Vil tro godeste Miller trenger å forbrenne litt fett og legge på seg en god del muskler for å matche Whitfield... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Vil tro godeste Miller trenger å forbrenne litt fett og legge på seg en god del muskler for å matche Whitfield... Han må isåfall virkelig legge seg i hardtrening. Men han har potensialet, og er en dyktig skuespiller, som vi vet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jepp. Men han este litt ut i siste sesong av Prison Break, så ut til å leve det gode liv utenfor murene Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Haha, siste episode av 30 Rock var awesome. Hele showet ble er live med masse kule cameos. Håper vi får flere slike episoder fremover. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Tviler på at det blir så utrolig mange slike, da 30 Rock produksjonen må drive samproduksjon med av deler SNL igjen for det. Slik det ble gjort på East/West-sendingene denne uka. Herlige retur av Jon Hamm, og Matt Damon på serien. Også var herlig Julia Louis-Dreyfuss som Tina Fey/Liz-ersatter i flashbackene. Tina Fey har forresten mange gjesteopptredner på SNL forsatt, til tross for at hun driver med 30 Rock omtrent på heltid og. Er litt andre spesialer som også kommer nå. Blant annet så skal Community ha en animasjons-episode snart. Forresten veldig mange bra host`er på SNL for tiden. Jane Lynch, Jon Hamm, Emma Stone, Amy Poehler(m/Tina Fey, Fallon, og Timberlake) og Bryan Cranston(m/Morgan Freeman, Ernest Borgnine og Helen Mirren) den siste tiden og framover. Endret 17. oktober 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Fått mer og mer sansen for Helen Mirren. Var god på SNL Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Vil tro godeste Miller trenger å forbrenne litt fett og legge på seg en god del muskler for å matche Whitfield... Han må isåfall virkelig legge seg i hardtrening. Men han har potensialet, og er en dyktig skuespiller, som vi vet. Wentworth Miller, dyktig skuespiller? Uff nei. Hvis herr one-face-fits-all blir den nye Spartacus vet jeg ikke om jeg kommer til å fortsette å se det. Fyren som har spilt ham til nå er ikke akkurat Oscar-materiale selv, men er det én person jeg har fått avsmak for etter sesong på sesong med Prison Break er det pretty boy-en Miller. Jeg trodde Spartacus-fyren hadde klart å slå kreften tilbake, jeg ...? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Wentworth Miller er jo best Men når vi snakker om Spartacus... er det da snakk om Spartacus: Blood and Sand? Jeg prøvde å se på det... så i 10 minutter, før jeg knakk sammen i sorg grunnet overdreven (og dårlig. viktig aspekt) bruk av spesialeffekter. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg liker ikke Miller. Kjedelig, trist og tørr skuespiller. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Vil tro godeste Miller trenger å forbrenne litt fett og legge på seg en god del muskler for å matche Whitfield... Han må isåfall virkelig legge seg i hardtrening. Men han har potensialet, og er en dyktig skuespiller, som vi vet. Wentworth Miller, dyktig skuespiller? Uff nei. Hvis herr one-face-fits-all blir den nye Spartacus vet jeg ikke om jeg kommer til å fortsette å se det. Fyren som har spilt ham til nå er ikke akkurat Oscar-materiale selv, men er det én person jeg har fått avsmak for etter sesong på sesong med Prison Break er det pretty boy-en Miller. Jeg trodde Spartacus-fyren hadde klart å slå kreften tilbake, jeg ...? Dessverre nei, dritten kom tilbake. http://flagglima.com/?p=2286 http://flagglima.com/?p=2617 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ser ikkje heilt for med miller i denne rolla nei Lenke til kommentar
......... Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Så den første episoden av Twin Peaks i går. Gleder meg til å fortsette på denne mystiske og pirrende tv-serien av David Lynch. Dette er skikkelig høstkos! Endret 18. oktober 2010 av ......... 2 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Nå får jeg fort Kosmo Kramer på nakken. Har akkurat sett første episode i Battlestar Galactica miniserien og kan ikke si at jeg er imponert så langt. Måtte tvinge meg selv til å se den ferdig. Forutsigbart plott, slappt skuespill og uinteressante karakterer. Jeg skal se ferdig miniserien og gi sesong 1 en sjanse, men jeg håper virkelig det tar seg opp. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 and Cosmo is here. ja det blir bedre i sesong 1. miniserien er kun starten og inledninga:) bra du gir sesong 1 en sjanse! viste halve miniserien til kammerater av meg og de likte det godt. måtte stoppe midt i pga måtte dra hjem og de var ikke så fornsøyde med det:P haha Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 BSG tar seg sykt opp. Beste sci-fi serien som er lagd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå