Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som ser The Increasingly Poor Decisions of Todd Margaret med David Cross her? Selv synes jeg de to første episodene var ganske artige, hakket foran Running Wilde, men det mangler kanskje det lille ekstra. Kan ikke helt se for meg at dette blir en serie som får så mange sesonger, men med de frampekene vi har fått så langt så kan det ihvertfall gå mot en artig sesong 1.

Lenke til kommentar

Garantert hatt kreftene til guttungen i No Ordinary Family.

Må si jeg var overraska over hvor mye jeg likte No Ordinary Family, hadde lave forventninger ettersom det var ABC og noe som ikke var LOST på den kanalen. Men solid casting og effekter, ikke like cheesy som på Heroes. Men famile-dynamikken fungerte overraskende dårlig, og var scenene hvor Benz og Chiklis testet ut kreftene sine. Ungene var ganske irriterende, men når det kom til badguyen synes jeg det var spennende. Er en sucker for superhelt filmer og serier, bortsett fra Smallville som jeg virkelig ikke liker, hadde en grei start men har utvannet seg til noe møl synes nå jeg. Men de tinga som fungerte (Chiklis og Romany, kreftene og badguysene) var lovende, mens det som ikke fungerte (alt med ungene, voice-over greia) var latterlig elendig.

Haha så i går den herligste episoden av The Good Guys jeg har sett til dags dato. At flere ikke ser på denne serien er høl i hue siden alt med Whitford er genialt. The West Wing, Studio 60 o.s.v. Bradley Whitford er så genial i rollen på serien. Å gjesterollene i forrige episode var awsome.

Selias Weir Mitchell(Haywire fra Prison Break/Donnie fra My Name Is Earl) som en kriminell-redneck. Wayne Knight(Newman fra Seinfeld) som en korrupt drittlei "pencil-pusher". Å Danny Trejo fra Machete/Con Air som en mesikansk skurk som skulle til USA for å starte et kartell. Fantastisk blanding av disse tre sammen som skurker i tillegg til Bradley Whitford og Tom Hanks Jr.

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Ingen som ser The Increasingly Poor Decisions of Todd Margaret med David Cross her? Selv synes jeg de to første episodene var ganske artige, hakket foran Running Wilde, men det mangler kanskje det lille ekstra. Kan ikke helt se for meg at dette blir en serie som får så mange sesonger, men med de frampekene vi har fått så langt så kan det ihvertfall gå mot en artig sesong 1.

Ikke sett enda, men vet om den. Running Wilde har jo blitt bedre etter en døll start. Episode to var nesten bra, og episode tre var ihvertfall langt bedre enn piloten, så jeg øyner håp.

Den andre sitcomen, Raising Hope har vært en av de bedre seriene så langt. Ikke en fantastisk start, men alt etter har vært utrolig gøyalt.

No ordinay family startet bra nok, men JJ (som hadde så bra potensiale) dreper serien. Seriøst, hvordan klarer de å skrive så urealistisk piss drama på en karakter som faktisk kunne vært interessant?

Lenke til kommentar

Er det noe håp for at No Ordinary Family overlever? Tidlig å si enda kanskje? Får vente til det har gått en stund før jeg kaster meg på. Det samme gjelder The Event.

Vet ikke om No Ordinary Family. Men the Event trodde jeg var en av de få seriene, sammen med Boardwalk Empire osv, som var mer eller mindre garantert å få i alle fall en sesong til ....

Maury?:p

Lenke til kommentar

Er det noe håp for at No Ordinary Family overlever? Tidlig å si enda kanskje? Får vente til det har gått en stund før jeg kaster meg på. Det samme gjelder The Event.

Vet ikke om No Ordinary Family. Men the Event trodde jeg var en av de få seriene, sammen med Boardwalk Empire osv, som var mer eller mindre garantert å få i alle fall en sesong til ....

Maury?:p

No Ordinary Family ligger greit 9 millioner er egentlig greit, så lenge det holder seg. Bedre enn The Event faktisk. Så forhåpelig forblir No Ordinary Family, og kanskje en sjanse for Detroit 1-8-7.

The Event er langt ifra garantert til å få en ny sesong, men serien ser hvertfall ut til å få en full sesong. Det er bare et stort spørsmål(som jeg forløpig tipper nei til) om serien vil få en sesong 2. Det blir uansett ikke avgjort før til neste år hvis The Event ikke faller helt på ræva de neste ukene.

Boardwalk Empire er allerede sikra en ny sesong etter første episoden.

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Er No Ordinary Family et greit tredje valg sammen med Comunity og Modern Family? Noen nye komedier jeg heller bør se? Ikke at No Ordinary Family er noen spesiell komedie da.

The_Good_Guys_logo.png

The Good Guys. Veldig Chuck-aktig på sitt eget hvis, da den mestrer action og komedie godt sammen. Er ikke fullt så dramatisk av seg som Chuck er til tider. Å er veldig unødvendig skyting som fungerer utrolig bra på The Good Guys sammen med herlige Bradley Whitford og Colin Hanks(eller Tom Hanks Jr. siden han trossalt er sønnen til Tom Hanks). Samt en drøss med herlige og morsomme badguys slik bare Chuck har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...