Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Miniserien.

Serien.

er ikke miniserien lagt inn i sesong 1 da? startet på den jeg

Kort sagt - nei.

kort sakt ja:

670a86bbb524ec1c7864fb364fbbf132.jpg

men om du laster ned så kan du jo bare laste ned begge uansett:P

de første episodene ette rminiserien heter:

33

Water

Bastille day

Act og contrition

Det som gjør battlestar bra og anderledes er at de bygge rike alt på fantasi men hvordan ting kunne vært på ekte og serien er spennende pga det er snakk om overlevelsen av menneskerasen.

Endret av Onyx
Stort bilde. Legges i spoiler-tag.
Lenke til kommentar

Conan er alltids genial, hva enn han prøver å selge. Jeg kjøper det, hvertfall hvis jeg har råd å lyst til å kjøpe det. Mye geniale svar på spørsmålene han får sendt i på teamcoco-kanalen på Youtube.

Etter litt diskusjon i andre tråder så har jeg undersøkt mye av seertallene til mine nye favorittserier.

Disse får garantert ny sesong:

Niktia

Mike & Molly

Hawaii Five-O

Sikre for nå(får mest sansynelig fulle sesonger i år):

Detroit 1-8-7

The Event

The Denfenders

Ellers synd at Undercovers er i stor fare.

Glad for at Outlaw(ha det, Mr.Smits), The Whole Truth, og Running Wilde går nok av duken veldig snart. My Generation ble økset i dag.

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Gode gamle Richter er med videre, selv om det ikke ble noe dyre-show med Conan som side-kicken til Andy Richter. (Det var et dyre-program Andy snakka om i siste showet Conan hadde på NBC vel? b-real? Anyone?

Eneste som ikke er med på TBS-programmet av det vi er vandt med fra tidligere er Max Weinberg(trommisen til "husbandet" til Conan).

Igjen så har Conaco alle rettighetene, og når vi snakker om Outlaw så er faktisk serien produsert av Conaco. Som er produskjon-selskapet til Conan O`Brian med flere. Derfor folk kanskje oppdaget Conan O`Brian som "Executive producer" i rulleteksten til Outlaw. Forresten morsomme tall til Outlaw iforhold til den rivaliserende serien Blue Bloods på CBS. 11 Millioner til Blue Bloods, og 4 millioner til Outlaw. Ooouch.

Lenke til kommentar

Gode gamle Richter er med videre, selv om det ikke ble noe dyre-show med Conan som side-kicken til Andy Richter. (Det var et dyre-program Andy snakka om i siste showet Conan hadde på NBC vel? b-real? Anyone?

Sorry men Conan var aldri et show jeg fikk med meg :\

Lenke til kommentar
What, du shocker og samtidig skuffer meg nå b-real. :ohmy:

Jeg trodde da du hadde hvertfall fått med deg siste episodene av The Tonight Show With Conan O`Brian. Spesielt siste showet er jo must see.

Hehe, min kjære venn, jeg vet jeg skuffer men det ble nå bare en gang sånn. "Oppdaget" ikke Conan før det var slutt omtrent og da ventet jeg heller til han returnere.
Lenke til kommentar

Ååh, An Idiot Abroad er så genialt. Sju sesonger av dette vil ikke være nok. Håper de finner på noe nytt for Carl snart.

Fy fan for en fyr! Karl er min favortitt filosof!

"You can only talk rubbish if you're aware of knowledge."

Karl Pilkington

Håper dem lager flere lydbøker. (helst i XFM stil)

Gleder meg til å se den nye serien skrevet av Ricky Gervais og Steven Merchant med Warwick i hovedrollen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kuriøst BBC prosjekt på gang. Ridley Scott skal produsere en 4 timers miniserie, The Man In The High Castle.

"Dick’s novel is a science fiction alternate history, depicting a world in which the Axis powers -- Imperial Japan and Nazi Germany -- triumphed over the Allies in the Second World War. Fremantle is developing the TV miniseries for BBC1."

http://www.deadline.com/2010/10/ridley-scott-returns-to-philip-k-dick-25-years-after-directing-‘blade-runner’/

Lenke til kommentar

Gleder meg til nye serien til HBO med Dustin Hoffman, Kevin Dunn, Dennis Farina(Law And Order) og John Ortiz(American Gangster). Serien er skapt av David Milch(Deadwood) og Michael Mann(Collateral/Heat/The Aviator). Premieren blir mest sansynelig rundt januar.

"The pilot is about a bunch of intersecting lives in the world of horse racing...It's a subject which has engaged and some might say has compelled me for 50 years. I find it as complicated and engaging a special world as any I've ever encountered, not only in what happens in the clubhouse and the grandstand, but also on the backside of the track, where the training is done and where they house the horses."

Endte opp med å sjekke ut ukas episode av Chase, å liten overraskelse så var den en liten Prison Break-reunion.

cc9ef43d406dee24630f9e3.jpg

e751970768563db0bf5b195.jpg

Lenke til kommentar

Gleder meg til nye serien til HBO med Dustin Hoffman, Kevin Dunn, Dennis Farina(Law And Order) og John Ortiz(American Gangster). Serien er skapt av David Milch(Deadwood) og Michael Mann(Collateral/Heat/The Aviator). Premieren blir mest sansynelig rundt januar.

"The pilot is about a bunch of intersecting lives in the world of horse racing...It's a subject which has engaged and some might say has compelled me for 50 years. I find it as complicated and engaging a special world as any I've ever encountered, not only in what happens in the clubhouse and the grandstand, but also on the backside of the track, where the training is done and where they house the horses."

Serie om hesteridning? Skeptisk, selv om det er HBO.

Lenke til kommentar

Annenhver serier er jo enten om sykehus, politi eller advokater, så fokus på hesteridere er ikke meg imot.

Blue Bloods er forøvrig en fin serie, sett de to første episodene. Som Brothers & Sisters for mannfolk. Men så har den jo selveste Magnum i en av rollene også da.

Mark Wahlbergs storebror Donny gjør også en bra figur.

Lenke til kommentar

Serien handler om personene på en veddeløps-bane, er ikke bare jockeyer og hestetrenere på en veddeløps-bane i statene og i Norge. Er gamblerne og, beskrivelse av karaktern til Hoffman:

"a man in his late 60s just released from four years in prison who's autodidactic, intelligent, and deeply involved in gambling."

EDIT: Liker Blue Bloods selv. EW nevnte serien som en av årets 5 beste serier.

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...