Dotten Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Gikk på feil kanal den der, TV-selskaper som satser på annonsører har ikke seerbase til serier med moralsk kontroversielle protagonister. Med mindre protagonisten torturerer terrorister. Jepp, Jack Bauer er det tøffeste kanalene har turt å vise og kontroversene det skapte skremte ikke vekk annonsører, slik DeGeneres i sin tid gjorde med å si hun var lesbisk. Hva er forøvrig den "feigeste" kanalen i Norge vil dere si? Tror jeg holder en knapp på TV2. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Empire of Maury: What? Jeg mente aldri å være frekk på noen måte. Og det hadde ingen verdens ting med Twin Peaks-diskusjonen å gjøre. -Sindre formulerte akkurat hva jeg mener ganske greit. Empire of Maury: Er ikke en skrivefeil når du skriver det feil hver eneste gang. Da har du bare misforstått hva serien het, noe som CypheroN rettet på på en grei måte. I tillegg var ikke det et svar til at Twin Peaks burde glemmes, det svarte han på tidligere. Ser ikke helt grunnen til å kalle meg idiot og fanboy pga dette. Endret 29. september 2010 av CypheroN 3 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Åh, ser noen av dere har lekt med lister. Her er min "top five drama series"-liste: Nei, det er den ikke. Ble en for vanskelig oppgave. Kan dog nevne at Sopranos, Mad Men og Breaking Bad hadde scort høyt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=aK90dJkd7e0&feature=related Hugs....ikkje gjer noke , som eg ikkje ville gjort ! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Undercovers gjør det nå så dårlig med seertall at den serien henger i en tynn tynn tråd Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Etter to episoder..... *sukk* Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Blir nesten så jeg ikke vil begynne å se på Undercovers nå. Vil ikke ha en Firefly reprise hvor jeg ELSKET serien og så ble den kansellert etter en sesong. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er alltid slik med nye serier. Har en liten oversikt her over hvordan seriene ligger an (den ble laget før de dårlige tallene for episode to av Undercovers): http://flagglima.com/?p=2429 No Ordinary Family fikk forøvrig en meget bra start i konkurranse med bl.a. Glee og dens Britney Spears-episode (som satt rekord). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Da har A Team produsern tatt kvelden , Stephen J Cannell. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Noen som har sett dagens An Idiot Abroad? Ah, jeg elsker Karl, men det blir så utrolig pinlig når han føler seg ukomfortabel. Likevel er det en av de vittigste faktorene i serien. I dag besøkte han forresten India. Dere kan gjette om han likte det eller ei. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Hadde glemt at det kommer på fredager! Har måtte lage meg påminnelser i google calendar pga alle seriene jeg følger med på. Edit: Sitter nå og ser på andre episode av An Idiot Abroad. Det han ene som driver med yoga gjør med utstyret sitt og den pinnen... Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. For det første, hvordan er det mulig? Og det andre... AU?! Endret 2. oktober 2010 av Ercles Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har 5 sesongar med Entourage foran meg, begynner på episode 1 NO Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Sett ferdig battlestar galactica nå for en herlig og bra slutt. sele serien er fantastisk!<3<3 mye bedre en firefly Sett ferdig battlestar galactica nå for en herlig og bra slutt. sele serien er fantastisk!<3<3 mye bedre en firefly Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen som har sett dagens An Idiot Abroad? Ah, jeg elsker Karl, men det blir så utrolig pinlig når han føler seg ukomfortabel. Likevel er det en av de vittigste faktorene i serien. I dag besøkte han forresten India. Dere kan gjette om han likte det eller ei. Skal se andre episode nå. Gleder meg! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Andre episode var kanskje bedre en den første. An Idiot Abroad har blitt en førsteprioritering av alle serier som kommer ut torsdag/fredag nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kiefer Sutherland, Josh Holloway og Jennifer Love Hewitt i "Dallas"-remaken? Kiefer Sutherland og Josh Holloway som brødre i en serie? Høres bra ut, men det er jo Dallas. Så blir neppe noe jeg orker. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 En remake av Falcon Crest er mer interessant. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Sett ferdig battlestar galactica nå for en herlig og bra slutt. sele serien er fantastisk!<3<3 mye bedre en firefly Blasphemy Endret 4. oktober 2010 av Tord93 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 har du i det hele tatt set på battlestar? sykt bra. jeg har begge seriene og elsker de begge. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Så nettopp klippet fra Castle hvor Nathan Fillion er utkledd som space cowboy. Så nå laster jeg ned Castle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå