Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Gikk på feil kanal den der, TV-selskaper som satser på annonsører har ikke seerbase til serier med moralsk kontroversielle protagonister.

Med mindre protagonisten torturerer terrorister.

Jepp, Jack Bauer er det tøffeste kanalene har turt å vise og kontroversene det skapte skremte ikke vekk annonsører, slik DeGeneres i sin tid gjorde med å si hun var lesbisk.

Hva er forøvrig den "feigeste" kanalen i Norge vil dere si? Tror jeg holder en knapp på TV2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Empire of Maury: What? Jeg mente aldri å være frekk på noen måte. Og det hadde ingen verdens ting med Twin Peaks-diskusjonen å gjøre. -Sindre formulerte akkurat hva jeg mener ganske greit.

Empire of Maury: Er ikke en skrivefeil når du skriver det feil hver eneste gang. Da har du bare misforstått hva serien het, noe som CypheroN rettet på på en grei måte. I tillegg var ikke det et svar til at Twin Peaks burde glemmes, det svarte han på tidligere.

Ser ikke helt grunnen til å kalle meg idiot og fanboy pga dette.

Endret av CypheroN
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som har sett dagens An Idiot Abroad? Ah, jeg elsker Karl, men det blir så utrolig pinlig når han føler seg ukomfortabel. Likevel er det en av de vittigste faktorene i serien. I dag besøkte han forresten India. Dere kan gjette om han likte det eller ei. :D

Lenke til kommentar

Hadde glemt at det kommer på fredager! Har måtte lage meg påminnelser i google calendar pga alle seriene jeg følger med på. :blush:

Edit: Sitter nå og ser på andre episode av An Idiot Abroad. Det han ene som driver med yoga gjør med utstyret sitt og den pinnen... Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. For det første, hvordan er det mulig? Og det andre... AU?! :ohmy:

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Noen som har sett dagens An Idiot Abroad? Ah, jeg elsker Karl, men det blir så utrolig pinlig når han føler seg ukomfortabel. Likevel er det en av de vittigste faktorene i serien. I dag besøkte han forresten India. Dere kan gjette om han likte det eller ei. :D

Skal se andre episode nå. Gleder meg!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...