Filmvenn Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Her er resten av de små anmeldelsene av nye piloter som er av serier jeg ikke nevnte i det forrige innlegget mitt her i tråden. "Undercovers" 9.5/10 - Du får kanskje følelsen etter trailerne og bildene at serien kanskje er litt for pen for en spion-serie. Men serien er faktisk spenndene nok, velprodusert serie oversett og skapt av JJ Abrams som ga oss den beste spion-serien som finnes, Alias. Undercovers er litt mindre mytologi-fokusert slik Alias ikke var med en rød tråd gjennom hele serien(stort sett Rambaldi). Serien har noe scener som er veldig actionfylte og samtidig gangske kule. God cast også med blant annet litt ukjent for oss, Boris Kodjoe og Gugu Mbatha-Raw i hovedrollene med Gerald McRaney(Jericho/Deadwood). Jeg er nesten skuffet over hvor lite fokus denne serien faktisk har fått her. Ettersom det er kanskje beste serien av de nye i år vekk fra kabel-tv kanalene. Jeg lo innimellom, og følgte med på hvert sekund uten å mislike noe. "Blue Bloods" 6/10 - Det er gangske greit politidrama igjen, kanskje litt "Brothers & Sisters" med politifolk som blir sagt om serien. Jeg liker den hvertfall greit nok, må gi serien flere episoder da den ikke fenget meg helt. Men litt. Litt merkelig også hvordan serien kan utspille seg da medlemmene i familien alle er innenfor forskjelige deler ender opp på samme sak hele tiden...hmmm. Casten er god her, med blant annet Tom Selleck og Donnie Wahlberg(Band of Brothers, The Kill Point). "The Defenders" 7.5/10 - En av de seriene jeg var mest gira på å se blant høstens nye serier på de vanlige tv-kanalene. Jeg synes den innfridde greit nok, men ønsket mer. Jeg synes serien kan fort bli den nye "Boston Legal" satt i Las Vegas. Jim Belushi og Jerry O'Connell føler jeg kan bli det nye radar-parret slik som Shatner og James Spader var i Boston. Ikke at serien er veldig verdt å få med seg for de fleste, så elsket jeg den litt. Å skal følge med videre. "Running Wilde" 1/10 - Det gode med serien er at serien er fra Mitch Hurwitz, som ga oss Arrested Development. Seriens hovedskuespillere er også greie som Keri Russell(Felicity) tilbake på tv-skjermen, og Will Arnett(Gob i Arrested Development) blant annet. Med som gjesteskuespillere som David Gross(Arrested Development) blant annet. Hva som er ikke bra med serien kommer nå. Det er et rart plot med en riking som prøver å bli sammen med drømmedama hans. Plottet i seg selv finner jeg ikke noe morsomt i det heletatt, mer trist siden jeg føler dette er blitt gjort hundre ganger før en hel del bedre. Å det er kanskje den serien jeg har ledd minst av, som faktisk er en komi-serie. "Sh!t My Dad Says" 2/10 - Jeg var en smule gira på å se serien, ettersom William Shatner spiller hovedkaraktern i serien. Etter å ha sett piloten føler jeg at jeg vil ha minuttene mine sett på serien tilbake. Synes serien var veldig standard, den utpeker seg selv ikke som noe særlig spesiell. Fordi William Shatner rett og slett ikke har den sjarmen, eller noe i nærheten av det han klarte å bidra med så bra i "Boston Legal". Kanskje høst-sesongens dårligste serie? Finner selv "Chase" bedre enn dette. "Raising Hope" 3/10 - Etter å ha hørt om serien, på grunn av jeg ble veldig fan av Garret Dillahunt etter hans rolle i "Burn Notice" skulle jeg se piloten. Jeg likte det ikke. Jeg håpet veldig mye på noe sånn som den første sesongen til My Name Is Earl. Men desverre, denne serien lagd av samme folkene er ikke så bra som My Name Is Earl var en gang(PS: Ved mitden av sesong 2, så stoppa jeg totalt å se den dritten). Serien hadde noe bra scener med Martha Plimpton(How To Make It In America, er hun mest kjent for her vil jeg tro) og Garret Dillahunt. Serien hadde noe potensiale, men jeg klarte ikke å få noe lyst til å forsette å se serien. "Detroit 1-8-7" 7.5/10 - Jeg synes denne politiserien har gjort ting bra, slik bare Memphis Beat har klart den siste tiden. Kanskje fordi jeg følte at å se "Rookie Blue" var som å ta en stor sovepille. Synd nok, slik som "Lone Star" så kommer denne serien trolig nok også til å bli økset fort. Serien er gangske "møkkete", og kan kanskje sammenlignes veldig med Southland gjort i et miljø som ligner mer på Baltimore i The Wire. Synes serien minner meg veldig om Homicide: Life on The Street på en god måte, det er trossalt den serien som tidligere brang til liv The Wire og Oz. Oppbyggningen til serien er gangske klar, politimenn som løser saker på en tøff måte, i en veldig tøff by. Men det værste er at serien er veldig godt utført. Delvis god casting og, som Michael Imperioli(Christopher i Sopranos/Life On Mars) og James McDaniel fra den kanskje mest klassiske politiserien fra 90-tallet, NYPD Blue. Håper bare serien lever lengre enn Imperioli`s forrige jobb, Life on Mars US. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Maury, siden du kan Undercovers så bra score så lurer jeg på om jeg skal gi det en sjanse. Hvilken kanal er det som sender det? Du sa det var en ikke-kabel kanal, så NBC, ABC, CBS eller kanskje Fox? Edit: Fant en trailer, viste seg at det var NBC. Virket som en litt mer seriøs utgave av Chuck. Jeg kommer isåfall til å se piloten for å finne ut om den har potensial. Forresten, noen av dere som så An Idiot Abroad? Nye serien av Ricky Gervais, Stephen Merchant og Karl Pilkington. Alle som har hørt podcastene til The Ricky Gervais show vet hvor genialt Karl er, og i denne serien får man virkelig sett det beste fra han. For dere som ikke vet hvem han er så kan jeg nevne at han ofte er referert av Ricky som en "a fucking mong with a head like a fucking orange". Karl er en fyr nesten uten utdannelse som har et veldig unikt perspektiv på alt. Han er også utrolig morsom. Serien som han er med i nå er en slags reiseprogram, men ikke la dere skremme av det. Fordi det er hovedsakelig Ricky Gervais som sender Karl rundt til de "seven wonders of the world" for å plage han. Her er en pre-episode som gir dere en smakebit: http://www.youtube.com/watch?v=aUTH1coLIWE Elsker Karl Pilkington Endret 25. september 2010 av Autzen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Undercovers er NBC mener jeg, siden det sendes sider om med Chuck. Karl<3 The Ricky Gervais Show på HBO tar av etter episode 5 ca. husker jeg syntes de første 5 var ikke fullt så morsomme så tok jo de senere episodene av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=1EX8G35ZwBg RIP Giant Gonsalez (44) og Bastion Booger (52)..... Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Karl<3 The Ricky Gervais Show på HBO tar av etter episode 5 ca. husker jeg syntes de første 5 var ikke fullt så morsomme så tok jo de senere episodene av. Har du hørt podcastene som TV-serien på HBO er skapt av? Jeg har hørt det meste fra podcastene så TV-serien var ikke så fantastisk for meg. Var bare nedkuttet podcaster hvor de hadde lagt til animasjon. Dog er det nok mye lettere å begynne med TV-serien hvis du er ny til å høre podcaster med briter. Karl er jo fra Manchester så skjønner hvis ikke alle Nordmenn forstår nøyaktig hva han sier til tider. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Forresten, noen av dere som så An Idiot Abroad? Tenkte å legge meg på sofaen nå og være fyllessyk, og smelle opp An Idiot Abroad på kassa. Så de første 5 minuttene av Kina episoden i går for å sjekke ut, virka dritbra. EDIT: Konge! Synd det bare finnes en episode så langt, jeg er gira på mer. Endret 26. september 2010 av Turbosauen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Undercovers ble for meg et lite antiklimaks. På sett og vis en bedre agensterie enn den andre nykommeren Covert Affairs, men den useriøse og fjollete tonen passet ikke helt, i tillegg er karaktergalleriet ganske så tynt. Som action kom den helt i skyggen av Human Target og Hawaii-Five-0, den føltes derfor foreløpig litt overflødig ut når vi fra før har Fringe, Covert Affairs og nå også Hawaii-Five-0 og Nikita. Har aldri sett en JJ Abrams serie med så lite mangfold i karakterer, som bekymrer meg. Får se om den klarer å distingvere seg i løpet av episodene som kommer. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Forresten, noen av dere som så An Idiot Abroad? Tenkte å legge meg på sofaen nå og være fyllessyk, og smelle opp An Idiot Abroad på kassa. Så de første 5 minuttene av Kina episoden i går for å sjekke ut, virka dritbra. EDIT: Konge! Synd det bare finnes en episode så langt, jeg er gira på mer. Herlig å høre! Du kan trøste deg med at det er flere episoder som vil komme! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Såg undercovers nå og kommer nok til å følge den. Som pilot var den helt grei, men som serie må den ta seg litt mer opp. Håper på en god serie på sikt. Noe eg har troa på. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=iYfRSHilLcs Noen som har sett første episode? Er jo Will Arnett og folka bak Arrested Development; så det lover bra. Selv om traileren til tider virket veldig, tja, hva skal jeg si? Amerikansk? Isåfall, tenkte jeg skulle sjekke den ut! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) ENDELIG ER ER 26. SEPTEMBER HER! Noen andre som gleder seg til Dexter S5? Går på TV her i Norge neste søndag, så tror jeg må fiske litt i bukta i kveld. Tror ikke jeg klarer å vente. Endret 26. september 2010 av James Whistler Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=iYfRSHilLcs Noen som har sett første episode? Er jo Will Arnett og folka bak Arrested Development; så det lover bra. Selv om traileren til tider virket veldig, tja, hva skal jeg si? Amerikansk? Isåfall, tenkte jeg skulle sjekke den ut! Som jeg sa tidligere, så synes jeg Running Wilde virkelig var en de mest sugende seriene i høst. Jeg fant liksom ingenting med serien morsomt. Å jeg lo meg veldig i skakk av AD flere ganger, og er en av favoritt komi-seriene mine. Å det til tross for at jeg er både Arrested Development-fan og har sett selv 30 Rock(som jeg i grunn små-hater) bare på grunn av Arnett`s gjesteopptredner i serien. Endret 28. september 2010 av Onyx Siterer Youtube-video. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 ^ Jeg synes den var helt OK. Har potensial, men imponert ikke nå. Dog merket jeg noen Arrested Development moments - selv om de var få. Likte at de hadde fått med David Cross. Håper han er med videre i serien, men er litt usikker siden han nok er opptatt med sin britiske serie. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Forresten, noen av dere som så An Idiot Abroad? Tenkte å legge meg på sofaen nå og være fyllessyk, og smelle opp An Idiot Abroad på kassa. Så de første 5 minuttene av Kina episoden i går for å sjekke ut, virka dritbra. EDIT: Konge! Synd det bare finnes en episode så langt, jeg er gira på mer. Det er en serie jeg skal få sett. Endelig et skikkelig kritisk reiseprogram . Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Dere fikk i alle fall meg interessert, satser på å få sett An Idiot Abraod i morgen. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Sett første episode av An Idiot Abroad nå. Lo godt, og syntes litt synd på stakkaren, han blir utsatt for mange merkelige ting. Kommer garantert til å følge med på denne serien. Jeg bestemte meg for å gi Mad Men ett forsøk til denne uka og har blitt hekta, serien blir bare bedre og bedre for hver episode og jeg gleder meg til å starte på en ny sesong. Så langt innenfor topp 5 av serier jeg har sett, kanskje topp 3. Endret 26. september 2010 av Ercles 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 An Idiot Abroad: Så første episoden i natt. Frister liksom ikke å dra til Kina med det første, i hvert fall ikke til mer rurale strøk Blir morsomt å se hva han mener om India. Ser for meg at det kan bli hakket verre for stakkeren. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Utrolig godt å høre at folk ser serien. Elsker Karl, og håper han blir kjempe populær - slik at folk vil plage han på gatene. Har dere sett noe fra Karl før? ...og Erceles, velkommen til Mad Men-avhengigheten. Serien blir bare bedre og bedre. Sesong fire - som går nå - er favoritten min så langt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hva med Bored To Death og Eastbound & Down som endelig er tilbake i dag???? Kenny Powers er awsome, og Ted Danson & Zach Galaflankis(The Hangover) eier sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=09s6URMTnug&feature=fvst En gsmmel kjenning er tilbake , det var tider ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå