Filmvenn Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Bare hvis du er veldig stor fan av advokat-serier eller Jimmy Smits, for å være ærlig. Veldig mye washed-up skuespillere bortsett fra Smiths, som David Ramsey og Carley Pope. Selv som Law And Order-fan så likte jeg ikke Outlaw, eneste jeg likte med serien er Jimmy. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er Heroes noe som anbefales? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg likte alle sesongene, selv om nr1 var best. Det du må ta i betraktning når du leser svarene du får er at det er in å ikke like Heroes Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det blir dårligere med sesongene, og spesielt slutten på den siste synes jeg var dårlig. Men liker du den typen serie så er den å anbefale. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvordan type serie? Jeg har bare en del venner som har sagt det er en bra serie, vet omtrent nada om den. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er Heroes noe som anbefales? Se sesong 1 og 2. Resten er ikke noe moro. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det er en grei serie de første 3 sesongene. En grei, ikke en bra serie. Serien i sin fjerde sesong er så pur innad ræva at jo heldigvis ble serien lagt ned, og skuespillerne gått over til andre serier/prosjekter. Men hvorfor en serie som Heroes skal gå før det meste annet som er tilgjengelig er nesten tåpelig. Du har godt over en håndfull med serier som er langt bedre enn Heroes. Så hvorfor skal du se på noe slik dritt først? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du har godt over en håndfull med serier som er langt bedre enn Heroes. Så hvorfor skal du se på noe slik dritt først? Kanskje for å spare det beste til slutt. 1 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det er en grei serie de første 3 sesongene. En grei, ikke en bra serie. Serien i sin fjerde sesong er så pur innad ræva at jo heldigvis ble serien lagt ned, og skuespillerne gått over til andre serier/prosjekter. Men hvorfor en serie som Heroes skal gå før det meste annet som er tilgjengelig er nesten tåpelig. Du har godt over en håndfull med serier som er langt bedre enn Heroes. Så hvorfor skal du se på noe slik dritt først? Okay, fyr løs med andre ting! Ting jeg har sett: Dexter, The Wire, My Name Is Earl, The Office (UK og US), Firefly, Criminal Minds og The Big Bang Theory. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Breaking Bad xD Endret 20. september 2010 av Subject Delta 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Andromeda Farscape 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Makhshava: Støtter forslaget til Nopros. Du kan også sjekke ut: Oz, Six Feet Under og Twin Peaks. Er forresten halveis i sesong to av Mad Men nå, noe av det beste jeg har sett på lenge. Helt konge Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Støtter også forslagt til Vowels ang. Twin Peaks, herlig serie. Jeg er som Vowels også halveis i sesong to av Mad Men, anbefales. Endret 20. september 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Farscape!! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Okay, takk for tipsene. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Nei nei. Burn Notice Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Litt artig å sette to flotte serier som Breaking Bad og Dexter opp mot hverandre. Det er nesten som å be noen velge en favoritt blant ungene sine. Hva Breaking Bad angår, se ut sesong 3 og kom så tilbake til meg og si serien er hauset opp. I dare ya. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Mad Men leverer varene om dagen! Noen bør nesten lage en tråd for serien slik at jeg slipper å nevne det i serieprat heletiden Akkurat nå er Mad Men på samme linje som The Sopranos i min bok, og jeg har hele Sopranos-samlingen i DVD-hylla - så det er store ord fra meg! ^^ Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Okay, fyr løs med andre ting! Ting jeg har sett: Dexter, The Wire, My Name Is Earl, The Office (UK og US), Firefly, Criminal Minds og The Big Bang Theory. Hvis du likte The Office UK så er det ganske stor sjanse at du vil like Extras - en annen serie fra Ricky Gervais og Steven Merchant. Hvis du føler for enda litt britisk humor så vil jeg anbefale The Inbetweeners som sesong 3 startet forleden. Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=uvTgvEzpSzQ Andre komedier du kanskje vil like er Arrested Development (en av de beste komedieseriene noensinne som dessverre bare fikk tre sesonger), Eastbound & Down, Modern Family (som du nok vil like hvis du likte The Office US) og Bored to Death (som egentlig er mye mer, men må nevnes fordi det er en av favorittseriene mine for tiden. Noe som er ganske imponerende siden det har vært en lang pause og S2 begynner nå snart ). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå