Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en grei serie de første 3 sesongene. En grei, ikke en bra serie. Serien i sin fjerde sesong er så pur innad ræva at jo heldigvis ble serien lagt ned, og skuespillerne gått over til andre serier/prosjekter.

Men hvorfor en serie som Heroes skal gå før det meste annet som er tilgjengelig er nesten tåpelig.

Du har godt over en håndfull med serier som er langt bedre enn Heroes. Så hvorfor skal du se på noe slik dritt først?

Lenke til kommentar

Det er en grei serie de første 3 sesongene. En grei, ikke en bra serie. Serien i sin fjerde sesong er så pur innad ræva at jo heldigvis ble serien lagt ned, og skuespillerne gått over til andre serier/prosjekter.

Men hvorfor en serie som Heroes skal gå før det meste annet som er tilgjengelig er nesten tåpelig.

Du har godt over en håndfull med serier som er langt bedre enn Heroes. Så hvorfor skal du se på noe slik dritt først?

Okay, fyr løs med andre ting!

Ting jeg har sett: Dexter, The Wire, My Name Is Earl, The Office (UK og US), Firefly, Criminal Minds og The Big Bang Theory.

Lenke til kommentar

Mad Men leverer varene om dagen! Noen bør nesten lage en tråd for serien slik at jeg slipper å nevne det i serieprat heletiden :p Akkurat nå er Mad Men på samme linje som The Sopranos i min bok, og jeg har hele Sopranos-samlingen i DVD-hylla - så det er store ord fra meg! ^^

Lenke til kommentar

Okay, fyr løs med andre ting!

Ting jeg har sett: Dexter, The Wire, My Name Is Earl, The Office (UK og US), Firefly, Criminal Minds og The Big Bang Theory.

Hvis du likte The Office UK så er det ganske stor sjanse at du vil like Extras - en annen serie fra Ricky Gervais og Steven Merchant. Hvis du føler for enda litt britisk humor så vil jeg anbefale The Inbetweeners som sesong 3 startet forleden. Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=uvTgvEzpSzQ

Andre komedier du kanskje vil like er Arrested Development (en av de beste komedieseriene noensinne som dessverre bare fikk tre sesonger), Eastbound & Down, Modern Family (som du nok vil like hvis du likte The Office US) og Bored to Death (som egentlig er mye mer, men må nevnes fordi det er en av favorittseriene mine for tiden. Noe som er ganske imponerende siden det har vært en lang pause og S2 begynner nå snart :p ).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...