Heilage Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 http://www.imdb.com/news/ni4401860/ Ser ikke ut som kreften til Andy Withfield er borte enda. Håper han vinner. Synd om han skulle fått en så kort karriere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Er jeg den eneste som ikke digger Breaking Bad?Vi kan ikke noe for at du har dårlig smak. Du synes vel gjerne at Firefly er kjedelig også? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ikke sammenlign Breaking Bad med Firefly a. Breaking Bad er steinkast framover i kvalitet. Å hvorfor folk ikke ser hvorfor serien ikke er bra/mener den er kjedelig, er nesten trist. Det er sammen med Mad Men, The Wire, Sopranos de beste drama-serien noen gang lagd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Er jeg den eneste som ikke digger Breaking Bad?Vi kan ikke noe for at du har dårlig smak. Du synes vel gjerne at Firefly er kjedelig også? Søte trollet Jeg kan vel egentlig kanskje si meg enig i at BB ikke er SÅ SUPERFANTSTISK BRA som alle skal ha det til men en koselig serie som er verdt å få med seg så absolutt Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Fryktelige nyheter om Andy Whitfield Hater kreft, vært fint om vi kunne slutte å kaste bort penger på alt mulig jalla og støttet forskerne til å finne kur for dritten. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Er jeg den eneste som ikke digger Breaking Bad?Vi kan ikke noe for at du har dårlig smak. Du synes vel gjerne at Firefly er kjedelig også? Heh, sukkerklump. Om du hadde lest et par sider bakover i tråden hadde du sett at jeg rangerte Firefly som en av mine favoritter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Nå kom jeg på en bok venninna mi leste for jentungen sin på litt under året. Den handlet om en ugleunge som var så sint fordi folk kalte han søt. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Sjette sesong av It's Always Sunny In Philadelphia har begynt i statene.. Gleder meg. Endret 18. september 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Da blei eg nettopp ferdig med Modern family, likte serien veldi godt, meiner å huske eg leste at det var neste torsdag sesong 2 starta, stemmer dette? Endret 19. september 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Skulle ønske jeg aldri hadde sett The Wire, tenk å kunne se frem til den serien. Lurer på om vi noengang igjen vil få et slikt mesterverk, blir bedre hver gang jeg tenker over den. Skjønner ikke hvordan jeg har gått glipp av denne serien. Uten tvil den beste serien jeg har sett noensinne. Så alle sesongene på under to uker, og ser på de opp igjen. Måtte skaffe meg ny avatar også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Skal sette meg ned å se Boardwalk Empire's pilot episode nå, har store forventninger til denne serien. Serie trailer: http://www.youtube.com/watch?v=7KfUNiFlo4c&hd=1 Endret 20. september 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ser for meg at Broadwalk Empire kan bli en god miks av Mad Men og Sopranos. Om ikke serien blir så veldig unik gjør meg fint lite. Er den god nok, som den sikkert er så er den unik nok i mine øyne. Ser også at Wahlberg er med som produsent nå, hmm.. I tillegg har vi Steve Buchemi som jeg alltid har vært stor fan av. Fyren kan liksom spille, både som komi-skuespiller og drama-skuespiller. Å Michael Pitt, Michael Shannon, Michael Kenneth Williams(The Wire) o.s.v. med som skuespiller. Skuespillerene kan virkelig komme med høyden til skuespiller-prestasjonene i "The Sopranos". Kanskje bedre? Uansett jeg gleder meg jævelig til serien. Å har tro på at det blir høstens beste nye serie, med The Walking Dead på en god nummer 2 plass. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Startet nå på Battlestar Galactica! Blir digg å se hele:D Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Bare for å lette mine tanker angående Breaking Bad.. Har sett 1.5 sesonger og synes virkelig ikke at det er så fantastisk som folk skal ha det til å være. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Bare for å lette mine tanker angående Breaking Bad.. Har sett 1.5 sesonger og synes virkelig ikke at det er så fantastisk som folk skal ha det til å være. Eg er komt meg til episode 9 i sesong 2 og er litt enig med deg. Synes det er bra, men eg synes ikkje det er like bra som f.eks Dexter. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg og er enig med de som ikke er så fan av breaking bad. Gadd ikke mer enn 3 episoder. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Sorry, å si at Breaking Bad er dårlig er noe feil. Serien får Emmy`er kasta etter seg, og haterne er som regel de samme som også hater Mad Men. BB er ikke en serie for alle nei, alle serier er ikke for "alle". Endret 20. september 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Sorry, å si at Breaking Bad er dårlig er noe feil. Serien får Emmy`er kasta etter seg, og haterne er som regel de samme som også hater Mad Men. BB er ikke en serie for alle nei, alle serier er ikke for "alle". Eg synes langt i frå den er dårligt og skal garrantert sjå den ferdig(sitter og ser den no), synes serien er ganske bra men eg synes ikkje den lever heilt opp til Dexter etter min smak, men det er jo berre meg og eg kan ikkje snakke for alle. EDIT: må også få sei at eg er blitt mykje meir fan av serien no mot slutten av sesong 2 og har god tru på at sesong 3 kan nå opp mot Dexter. Endret 20. september 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Spør du meg er det bedre enn Dexter. Alt Dexter har gjort omtrent er samme struksjon hver bidige sesong med kanskje et lite unntak, som å bare legge til twist`s. Skuespiller-prestasjonene som er verdt å nevnes kommer ikke lengre av hovedskuespillerne, men av gjesteskuespiller(Litgow og Smiths). Breaking Bad faller aldri i kvalitet, det bygger kanskje karakter-utviklingen veldig mye. Men hvis du følger med videre så skjønner du at det er en grunn for det. Serien/historien går sin gang, kvaliteten er fortsatt skyhøy, karakterene interessante og det er mange steder å ta fortellingen videre. Etter snart 3 sesonger har ikke serien falt noe, og den forsetter å levere. Fokuseringen på at en hovedperson virkelig kan gjøre noe umoralskt for å overleve er noe Breaking Bad klarer å få igjennom ekstremt godt i den siste sesongen. Michael C. Hall var bra de første sesongene, men jeg ser ikke helt lenger han som en topp 3 hovedskuespiller lengre som jeg gjorde før. Han har ikke lenger den samme prakten som f. eks Jon Hamm får til i Don Draper, eller Bryan Cranston får til som Walter White i hver bidige sesong av seriene til nå til nå. Dexter er alikevel forsatt verdt å følge med på, men det er ikke akkurat en serie jeg klarer å stresse med å se på. Da det er mange andre serier der ute nå til høsten som intriserer meg et hakk større. Slik som Broadwalk Empire og The Walking Dead. Anbefaler også å lese "anmeldelsen" til Dotten om sesong 3 av Breaking Bad. http://flagglima.com/?p=933 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Angående Jimmy Smits, noen som har sett første episode av Outlaw der han har hovedrollen? I så fall, er det noe å følge med på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå