Nopros Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Har også hørt av mange at den skal være dårlig. Men synes den må sees. Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Fire Walk With Me har noen virkelig lekre enkeltscener her og der med truende musikk osv, starten av filmen var vel nesten en slags grotesk parodi på tv-serien der sheriffen og agentene ikke kan fordra hverandre. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Har ikke turt å se Fire Walk With Me, er redd for at jeg skal bli max skuffet. Er tross at snakk om verdens beste tv-serie Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Tenkte jeg skulle droppe å se den jeg og, men jeg bare måtte og jeg angrer vel ikke på det. Selv om jeg ikke husker en dritt av den nå da. Over til noe annet. Nå har jeg bare en episode igjen av The Wire og lurer på om det finnes noe annet som likner? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Over til noe annet. Nå har jeg bare en episode igjen av The Wire og lurer på om det finnes noe annet som likner? The Wire er litt i en særklasse, i hvert fall hva samfunnskritikk angår. Men sjekk ut Breaking Bad og The Sopranos. Litt mer far-fetched er True Blood, som er mer en metaforisk, fantasifull og parodiserende kritikk av samfunnet. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Over til noe annet. Nå har jeg bare en episode igjen av The Wire og lurer på om det finnes noe annet som likner? The Wire er litt i en særklasse, i hvert fall hva samfunnskritikk angår. Men sjekk ut Breaking Bad og The Sopranos. Litt mer far-fetched er True Blood, som er mer en metaforisk, fantasifull og parodiserende kritikk av samfunnet. Ok, takk for det. True Blood har jeg sett/holder på å se. Da blir Breaking Bad neste. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Skulle ønske jeg aldri hadde sett The Wire, tenk å kunne se frem til den serien. Lurer på om vi noengang igjen vil få et slikt mesterverk, blir bedre hver gang jeg tenker over den. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ja, det er ikkje så verst å ha samleboksen, utan å ha sett ein einaste episode! Skal nok bli ein finfin høst Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har ikke turt å se Fire Walk With Me, er redd for at jeg skal bli max skuffet. Er tross at snakk om verdens beste tv-serie Filmen er ufattelig dårlig i forhold til selve serien. Totalt unødvendig. Serien slutter perfekt. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=doAm5VSrSxI&feature=player_profilepage#! Ah, herlig at det kommer en enda en ny sesong. Curb må være en av de beste komediene noensinne. Litt kjipt at vi må vente helt til 2011, men nå byr jo høsten på ganske mye allerede for oss TV-serie geeks. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Liker Fire Walk with Me. Helhetsmessig halter den noe, men har noen av de beste enkeltscenene i regi av Lynch. Må huske på at de beste TP-episodene var signert Lynch. Gleder meg til en ny sesong med Curb. Sesong syv var glimrende. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Skal bli veldig spennende å se hva LD får til sammen med Ricky Gervais, ja. Digger både Gervais og Curb så dette har jeg store forventninger til. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Kjøpt meg breaking bad sesong 1 Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Da har du mye godt å se frem til Endret 18. september 2010 av Glutar Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jah, Breaking Bad er awesome Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 http://www.imdb.com/news/ni4401860/ Ser ikke ut som kreften til Andy Withfield er borte enda. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Er jeg den eneste som ikke digger Breaking Bad? Har sett alt som er hittil og synes det er en god serie, men den er ikke så bra. Mange andre serier jeg setter mye høyere. Var ikke like fan av all whininga til Skyler, satt ofte å ventet på at de skulle sette igang med å koke meth. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Er jeg den eneste som ikke digger Breaking Bad? Forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jah, Breaking Bad er awesome Da har du mye godt å se frem til Gleder meg Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Var egentlig skeptisk til Breaking Bad. Trodde den var i samme gate som Weeds. Det var heldigvis ikke tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå